Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן

 

העובי וההרגשה של ההגה האנמי ברכב הזה (לא יאמן שיצרן יוקרתי שכזה, עדיין "מפנק" ברטרו עם הגה סטוק רזה

ותחושתי סטייל רכבים שנות ה70-80 )

לא נתנו חוויית נהיגה /אחיזה בגלגל הגה בשרני. הזמנתי מאיביי את המוצר הבא

 

http://www.ebay.com/itm/162007584010?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

והתחלתי לתפור. שעה וחצי בלחץ, והכל כמעט מוכן.

נותר לי רק לסגור יפה את השוליים בחיבורי ההגה,וטיפה למעוך את הנקודות מפגש לא יראה סימן חיבור שאת זה אני אעשה כבר מחר, אבל סוף סוף חזרה התחושה של הגה בעובי הנכון ומגע נעים, ואני מדבר על הגה כמובן ;)

 

22 ש"ח בהחלט מספקים.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

עריכה אחרונה על ידי nimo
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בד"כ אני לא מתלהב מתוספות כיסויים להגה אבל יצא לך יפה מאד, נראה מקורי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אהלן

 

העובי וההרגשה של ההגה האנמי ברכב הזה (לא יאמן שיצרן יוקרתי שכזה, עדיין "מפנק" ברטרו עם הגה סטוק רזה

ותחושתי סטייל רכבים שנות ה70-80 )

לא נתנו חוויית נהיגה /אחיזה בגלגל הגה בשרני. הזמנתי מאיביי את המוצר הבא

 

http://www.ebay.com/itm/162007584010?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

והתחלתי לתפור. שעה וחצי בלחץ, והכל כמעט מוכן.

נותר לי רק לסגור יפה את השוליים בחיבורי ההגה,וטיפה למעוך את הנקודות מפגש לא יראה סימן חיבור שאת זה אני אעשה כבר מחר, אבל סוף סוף חזרה התחושה של הגה בעובי הנכון ומגע נעים, ואני מדבר על הגה כמובן ;)

 

22 ש"ח בהחלט מספקים.

זה החזיק טוב עד עכשיו?

×
×
  • תוכן חדש...