Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומט עד 20k


AK21
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב לאחי לנסועה שנתית של 10-15k.הדרישות:

אמינה, זולה לאחזקה משנתונים 2007 ומעלה.

בינתיים מתמקד ביפניות מאזדה 3, סוברו b3 ולאנסר, כאשר הלאנסר מבחינתי המועמדת המובילה בגלל המחירים והאקזמפלרים השמורים יותר שיצא לי לראות עד כה. אשמח לשמוע עוד הצעות + מקום לבדיקה במרכז (ת"א -גבעתיים) בעדיפות גדולה ביותר למוסך ולא מכון בדיקה.

תודה

פורסם

לדעתי אלה השתיים המועדפות בתקציב..

מיצובישי לנסר קלאסיק רכב אמין חלפים וטיפולים זולים, תוכל למצוא שמורות בתקציב הנ"ל 2007-2008.

מאזדה 3 מהנה יותר לנהיגה מודרנית וזריזה מהלנסר, אמינה עם טיפולים זולים בתקציב תחפש שמורה 2006-2008

במאזדה בדוק את המשולשים והתושבות אלה המחלות שלה.

חשוב למצוא רכב שמור ומטופל רצוי מפרטי עם קבלות והיסטוריית טיפולים.

את הסובארו תוריד מהמשוואה, רכב עגלה עצלן ושתיין, האחרות עדיפות.

פורסם
לדעתי אלה השתיים המועדפות בתקציב..

מיצובישי לנסר קלאסיק רכב אמין חלפים וטיפולים זולים, תוכל למצוא שמורות בתקציב הנ"ל 2007-2008.

מאזדה 3 מהנה יותר לנהיגה מודרנית וזריזה מהלנסר, אמינה עם טיפולים זולים בתקציב תחפש שמורה 2006-2008

במאזדה בדוק את המשולשים והתושבות אלה המחלות שלה.

חשוב למצוא רכב שמור ומטופל רצוי מפרטי עם קבלות והיסטוריית טיפולים.

את הסובארו תוריד מהמשוואה, רכב עגלה עצלן ושתיין, האחרות עדיפות.

 

כולם אמינות לדעתי הסובארו אמינה מכולם, המאזדה אחריה והמיצובישי שלישית,

בק"מ כזה צריכת הדלק בהפרשים ביניהם פחות משמעותית.

פורסם

תודה. לגבי צריכת הדלק לא הכנסתי אותה למשוואה בכלל בגלל הק"מ הנמוך. בגדול בתקציב כזה האקזמפלר הטוב ביותר ייבחר.השאלה אם יש עוד דגמים שכדאי להעיף מבט לעברם או להתמקד בשלישיה היפנית?

פורסם
כולם אמינות לדעתי הסובארו אמינה מכולם, המאזדה אחריה והמיצובישי שלישית,

בק"מ כזה צריכת הדלק בהפרשים ביניהם פחות משמעותית.

 

כולן אמינות באותה המידה חשוב למצוא רכב שמור ומטופל, אך בעניין הכבדות הסובארו עגלה לעומת האחרות.

לא הדגשתי את צריכת הדלק כי פותח השרשור לא כתב את זה בדרישות ובטח לאור הק"מ הנמוך.

פורסם

הוא צריך משפחתית או שגם סופר מיני הולך? אם כן, רנו קליאו דור 3 2011 ידנית אופציה סבירה בחריגה קטנה מהתקציב (אחרי מיקוח). כנראה לא מה שהוא מחפש, אבל שתהיו מודעים לקיומה. ואם בכל זאת אתם בכיוון, ממליץ מאוד לבדוק במוסך גבע (בת"א).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לא חייב משפחתית פשו

ט ההבדלים במחיר לא קיימים בשנתונים האלו. חריגה לא אפשרית ובמיוחד לא לטובת ידנית

×
×
  • תוכן חדש...