Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בלאנטיס 99 1800 חביבה מאד, תכף חוגגת 200K.

לפני שנה נגשתי לטסט והבוחן אמר לי שהיא עברה בקושי בדיקת זיהום.

לפני שבוע נגשתי שוב, הבוחן ראה שזה לא עובר, אמר שהמנוע קר (למרות שהיא היתה בחום עבודה).

וביקש ממני תוך כדי הבדיקה להריץ אותה על 3500 RPM, אח"כ ירדתי ל-2500 ועברתי.

אין לי טענות לבוחנים, היו בסדר, לא ניסו להציע לי לקנות או למכור משהו.

 

עכשיו לשאלה, מה יכול להיות סיבה למעבר כזה גבולי של זיהום אויר?

לפני שנתיים לא היה שום עניין בכלל. מה ניתן לעשות כדי לשפר את זה?

כעקרון אני לא רוצה לחכות לטסט הבא ולהמתין לחסדים של הבוחן.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

צריך להגיע לטסט עם ממיר קטליטי חם. יעילות מקסימלית שלו מושגת כשהוא חם ובשביל זה לא מספיקה נסיעה של 10-20 דקות בעיר.

 

לפני כניסה לטסט תריץ את האוטו בסל"ד סביב 4000 על ידי נסיעה של כמה קילומטרים בכביש בהילוך 3 ואל תכבה את המנוע להרבה זמן בהמתנה בתור במכון רישוי.

הסיבה למעבר גבולי (שהצליח לעבור לאחר חימום הממיר) יכולה להיות ממיר קטליטי עייף. אורך חיים של ממיר קטליטי מקורי הוא בהערכה גסה כ 170-200 אלף ק"מ, של תחליפיים פחות.

 

 

 

מעבר לכך - אם עברת, המנוע עובד טוב וסוחב טוב, נורת תקלה לא דולקת וצריכת הדלק תקינה - אני לא הייתי עושה כלום עד הטסט הבא.

 

 

פורסם

המנוע עובד מצוין, אני גם מתחזק אותו כך.

האוטו הזה שתיין באופן כללי ויש לי ביד טסט לשנה.

אולי באמת נראה איך היא תהיה במהלך החודשים הבאים.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

האם ממיר קליטי עייף או תקול משפיע על ביצועי המנוע?

מקריאה נוספת שעשיתי הבנתי שייתכן שזה גם הסבר לתופעה נוספת שיש לי במאזדה -

כאשר קר-קר בחוץ דוושת הגז לא מגיבה, לוקח לה בממוצע כדקה "להתחמם" ואז היא נלחצת.

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...