Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו 1.25 אוטומט - רשמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הוספתי? פשוט מאוד נוצר הרושם שהקיה לא תתמודד עם נסיעות ארוכות מחוץ לעיר, לדעתי תתמודד יופי (אני נסעתי במשך 8 חודשים 200+ ק"מ בפיקנטו...),

האם יש רכבים נוחים יותר לעשות את זה בוודאי, אבל מכאן ועד לא מתאימה המרחק לא קטן.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מהמר על סונטה הייבריד, ואם לא, אז כנראה שמדובר ברכב דיזל מסגמנט c ומעלה .

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

zivk, ההימור שלך מנצח. :mm_yeah:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

הספקתי :) דווקא רמת גימור הנמוכה (אני בדרך כלל מעדיף לא לשלם על פיצ'רים שהם לא שימושיים עבורי).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

מוזר לשמוע את זה על סונטה, שם דווקא ברמת הגימור הגבוהה יש דברים שימושיים כמו בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי, מראה מתכהה, קיפול המושב האחורי ועוד מלא דברים שהם באמת לא גימיק, כמו פתחי מיזוג מאחור, מושבי עור מאוורר, זכרון למושבים, קסנון, חימום להגה והמושבים, אין מובילאיי=לא התעללו יותר מדי ברכב (רק עבור התקנת המערכת). בעצם אני מניח שזה אפשרי שכל זה לא שימושי עבורך.

 

אגב מה ההפשר בין הגרסאות? אולי באמת לא משתלם.

 

אגב2 משהו מוזר שראיתי בגרסת הבסיס אין AUTO HOLD. מה זה אומר בדיוק? עשית נסיעת מבחן והרגשת מחסור של זה בעליות או משהו? פשוט לא נשמע לי סביר שסונטה תדרדר בעליות..

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם
אני לא חושב שיש רכב מיני כלשהו שיכול לשייט ב 140 קמ"ש בשקט, בסל"ד נמוך וללא מאמץ.

 

המכוניות האלו נועדו בעיקר לנסיעה עירונית, ומכאן בחירת יחסי העברה בגיר שאמורים לספק קודם כל זריזות סבירה במהירויות ביניים ופחות שיוט נינוח במהירות גבוהה.

על 120 היא משייטת בכיף מנסיון.

פורסם

קודם כל תודה על ההשקעה. גם לי יש פיקנטו ועשיתי איתה 45k בשנה וחצי ואני מסכים אם כל מה שכתבת חוץ מזה שלא מרגיש צורך תיקון אחרי משאית...

 

מה שכן, יש למה לחכות. תראה איזה יפה הפיקנטו החדשה שהוציאו תמונות רישמיות שלה היום ואיזה שדרוג לתא הנוסעים למערכות הבטיחות.

 

קיה עושים את זה שוב :roll:

פורסם

Arco1 ,חוץ מבקרת שיוט אדפטיבית, אין בשבילי דברים מהותיים. מראה מתכהה ואורות גבוהים אוטומטיים זה נחמד, אבל אני לא הייתי משלם על זה 20,000₪. מושב אחורי מתקפל, זה לגמרי מיותר עבור השימושים שלי.

פתחי מיזוג מאחור - אצלי אף אחד לא נוסע במושב האחורי גם ככה. מושבים חשמליים - אני נהג יחיד,אכוון את המושב פעם אחת וגמרנו. גג זכוחית נפתח - רק חיסרון בעיני. חימום הגה ומושבים - לא השתמשתי מעולם ברכבים שהיה לי את זה.

איורור מושב - שימושי במושב עור, בדגם שלי בד. כמו כן חישוקים 16 עם חתך 65 בעיני רק יתרון. על הדרך גם קצת חסכונית יותר.

גירסא הבסיסית מספקת את הצרכים שלי.

 

לגבי הפיקנטו, אני רוצה לשתף כמה טיפים לחובבי נהיגה דינאמית. תשתמשו בהגבלת הילוכים ותשמרו סלד 3500 ומעלה אחרי העברת ההילוכים. פיקנטו הקטנה תדע במקרה כזה לספק קצב סביר בעיר ובתאוצות מהרמזור.

דרך אגב, מבחינת עקיפות היא עדיפה על המאזדה. יחסי העברה מוצלחים יותר מאפשרים לצאת לנתיב הנגדי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

גג זכוכית בכוונה לא הזכרתי. לגבי השאר הבנתי, תודה. אני אישית בטוח הייתי מנצל את החימום, אבל אני גר במקום בו קר מאוד בחורף יחסית לרוב האיזורים בארץ. בקיצור תתחדש ותהנה, סונטה נראית כמו דגם מוצלח בסגמנט שלה.

פורסם

תודה רבה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אגב2 משהו מוזר שראיתי בגרסת הבסיס אין AUTO HOLD. מה זה אומר בדיוק? עשית נסיעת מבחן והרגשת מחסור של זה בעליות או משהו? פשוט לא נשמע לי סביר שסונטה תדרדר בעליות..

 

כמדומני Auto Hold אינה מערכת למניעת התדרדרות בעלייה, אלא אופציה שמגיעה ברכבים עם בלם יד חשמלי. כאשר אתה עוצר את הרכב ברמזור, אתה יכול לעזוב את דוושת הברקס והרכב ימשיך לעמוד עד שתלחץ שוב על דוושת הגז, כדי להתחיל לנסוע.

פורסם
לא מכיר מזדה 2, מכיר קצת פיקנטו ידנית שבניגוד לתפיסה השגורה היה לא קל למכור אותה, למרות יד ראשונה וכלום קילומטראז', אולי בגלל ידניותה. אוטו קטן ומשעמם ונותן לך גם להרגיש את זה יופי. היום כשיש בעוד כמה לירות, אם בכלל, מכוניות כמו 208 אפילו איביזה, קצת קשה להבין את את המספרים המדהימים בהם האוטו הזה נמכר, אבל הוא בהחלט הוכחה ניצחת לכוחה וחיוניותה של סטיגמה המנציחה ומעצימה את עצמה.

 

+1

 

גם אני לא מצליח להבין את ההצלחה של הרכב הספרטני והצפוף הזה.

 

למעט רווקים מאותגרי חניה במרכז תל אביב....

פורסם (נערך)

דווקא ההצלחה של פיקנטו די ברורה:

1. אחריות ארוכה מאוד ביחד עם מוניטין של אמינות יצרן

2. אנשים מעדיפים רכב חדש ולא יקר מאשר משומש באותו מחיר.

3. פרקטיות - מי שרוב הנסיעות שלו עירוניות ואין לו משפחה גדולה להסיע הרכב נותן מענה ל100%

4. למרות שמדובר על רכב קטן, הוא מציע איכויות ברמה אחת גבוהה יותר.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אחלה סקירה. רק יש לציין שמי שיושב מאחור יסבול מקפיצות יתר + בחילות. זה מגיע לא רק ממני אלא מעוד 10 אנשים שהיו להם פיקנטו מחברה שאני עובד בה. זה מאוד מורגש דווקא בעיר.

לגבי נסיעה מקדימה הפירוט שלך מאוד מדוייק לגבי רעש והרגשה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

החיים הם כמו....


×
×
  • תוכן חדש...