Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בלילה נדלקה לי נורית (משולש בצבע צהוב וסימן קריאה בתוכו) .

לפי המחשב :

הבעיה היא במערכת ניהול מתחים .

 

האם מי שהוא יכול להסביר לי מה הבעיה ומה לעשות .

כמובן מערכת ה- i_stop הפסיקה לעבוד .

 

אשמח לתגובה מהירה .

 

פנחס יעקב .

פורסם

רכב שנת 2014 , עדיין באחריות יבואן . אם נדלקת נורה אדומה ואתה לא רוצה לקחת אחריות, הזמן גרר דרך הביטוח וקל את הרכב שיטפלו במסגרת האחריות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
רכב שנת 2014 , עדיין באחריות יבואן . אם נדלקת נורה אדומה ואתה לא רוצה לקחת אחריות, הזמן גרר דרך הביטוח וקל את הרכב שיטפלו במסגרת האחריות.

אין סיבה וצורך להזמין גרר.

נורה צהובה/כתומה - משמעותה שיש להגיע למוסך בהקדם האפשרי.

אז סע למוסך :-)

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם
אתמול בלילה נדלקה לי נורית (משולש בצבע צהוב וסימן קריאה בתוכו) .

לפי המחשב :

הבעיה היא במערכת ניהול מתחים .

 

האם מי שהוא יכול להסביר לי מה הבעיה ומה לעשות .

כמובן מערכת ה- i_stop הפסיקה לעבוד .

 

אשמח לתגובה מהירה .

 

פנחס יעקב .

 

איזה צירוף מקרים , גם המאזדה 3 2014 ספיריט שלי עשתה אותו דבר היום , מחר אני הולך למוסך מאזדה כי שיבדקו לי את הרכב.

דרך אגב כמה הרכב שלך עשה ק"מ? אני 30000 ק"מ

פורסם

חברים,

הלכתי למוסך , שלחו אותי למלא אויר בגלגלים (חסר כמובן) .

והכל הסתדר .

נעלמו הנוריות וההתראות , ה-Iֹֹ_STOP התחיל לעבוד .

 

תודה על העזרה .

פורסם

אני הלכתי למוסך ואמרו לי זה בגלל שהמצבר חלש והחליפו לי את מצבר ! :|

כמובן שלמתי :-(

האם עשו עליי קומבינה ?:oops:

ההחלפה עלתה לי 1100 שח כולל מע''מ והתקנה.

אבל כאשר לחץ האוויר יהיה נמוך נורת הלחץ אוויר נדלקת וזה לא קשור בכלל למערכת הI-STOP !

×
×
  • תוכן חדש...