Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אציג את עצמי

בן 20 בעל רישיון כבר שנתיים וחצי , נוהג כיום על ג'יפון של אמי אך מרגיש שזהו הזמן בשבילי

להיות עצמאי ובעל אוטו

התקציב יכול להגיע ל60 אלף (אבל חנוק) ואני מחפש רכב אוטומטי שיהיה יחסית מהיר( עד 12 שניות ל100 )

וללא סיאטים ומאזדות ( לא מתחבר :\ )

מצאתי פיאט בראבו בעל תיבת הילוכים רובוטית ( אשמח להסבר האם זה אוטומטי ) ואני מרוצה מהמראה של הרכב

והאבזור אך נתקלתי בהרבה מאמרים שאומרים שיש בעיות בגיר בעיות בטורבו ואני קצת נרתע

רציתי לשמוע מה דעתכם ומצטער אם אני נשמע חסר ניסיון ( אני כזה :shock: )

תודה רבה לעוזרים

פורסם

רובוטי זה נחשב אוטומטי,בעצם לרכב יש קלאצ' אבל הרובט לוחץ עליו ומעביר את ההילוך זה אומר שצריך לדעת לשחק קצת עם הגז

פורסם

תסתכל בחתימה שלי, יש שם סקירה די מפורטת על הרכב.

 

בגדול:

הגיר הרובוטי של הבראבו הוא חד-מצמדי, זה אומר שהוא מרגיש יותר כמו גיר ידני מאשר אוטומטי (במעבר ההילוכים). יש אנשים שמתחרפנים מזה, יש אנשים שלא שמים לב להבדל, ויש כמה הזויים (אני ביניהם) שמעדיפים את זה על פלנטרי - אבל זה ממש לא מייצג. לא לוותר על נסיעת מבחן טרם הרכישה.

מבחינת אמינות - אין בעיות מיוחדות שאני מכיר, לאחר היכרות עם הרבה בעלי רכב ובעלות על אקזמפלר בשנתיים האחרונות. הגיר הרובוטי של הבראבו אמין, וגם מנוע הטורבו שלה. המחלה הכרונית היחידה שאני מכיר היא תושבות מנוע שנוהגות למות מהר יחסית (ההשפעה: רעידות בסרק).

 

בסה"כ מדובר ברכב שמציע המון תמורה לשקל, אבל לא מתאים לכל אחד בגלל הגיר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
רובוטי זה נחשב אוטומטי,בעצם לרכב יש קלאצ' אבל הרובט לוחץ עליו ומעביר את ההילוך זה אומר שצריך לדעת לשחק קצת עם הגז

איך אפשר ''ללמוד'' לנהוג על זה? יהיו רעידות בגיר כאלה כמו בקורולה 2008~ כזו?

תסתכל בחתימה שלי, יש שם סקירה די מפורטת על הרכב.

 

בגדול:

הגיר הרובוטי של הבראבו הוא חד-מצמדי, זה אומר שהוא מרגיש יותר כמו גיר ידני מאשר אוטומטי (במעבר ההילוכים). יש אנשים שמתחרפנים מזה, יש אנשים שלא שמים לב להבדל, ויש כמה הזויים (אני ביניהם) שמעדיפים את זה על פלנטרי - אבל זה ממש לא מייצג. לא לוותר על נסיעת מבחן טרם הרכישה.

מבחינת אמינות - אין בעיות מיוחדות שאני מכיר, לאחר היכרות עם הרבה בעלי רכב ובעלות על אקזמפלר בשנתיים האחרונות. הגיר הרובוטי של הבראבו אמין, וגם מנוע הטורבו שלה. המחלה הכרונית היחידה שאני מכיר היא תושבות מנוע שנוהגות למות מהר יחסית (ההשפעה: רעידות בסרק).

 

בסה"כ מדובר ברכב שמציע המון תמורה לשקל, אבל לא מתאים לכל אחד בגלל הגיר.

יש לך המלצות אחרות לרכב בקריטריונים שרשמתי? אני מחפש רכב פשוט ולא ידעתי שהבראבו מצריכה למידה של הגיר והכל

פורסם
איך אפשר ''ללמוד'' לנהוג על זה? יהיו רעידות בגיר כאלה כמו בקורולה 2008~ כזו?

 

יש לך המלצות אחרות לרכב בקריטריונים שרשמתי? אני מחפש רכב פשוט ולא ידעתי שהבראבו מצריכה למידה של הגיר והכל

אין לי ניסיון בנהיגה על רובוטי אבל על ידני כן אז אני מאמין שהסלד עולה אתה צריך לעזוב לרגע את הגז לאפשר לרובוט להעביר הילוך ולחזור ללחוץ על הגז.

פורסם
בהתלבטויות דומות,

סוניק RS עם תיבת הילוכים פלנטרית חלקה.

אני חיפשתי דפים שלמים ביד 2 ופשוט מצאתי ב75K ומעלה שזה כבר הרבה מעבר לתקציב...

פורסם
איך אפשר ''ללמוד'' לנהוג על זה? יהיו רעידות בגיר כאלה כמו בקורולה 2008~ כזו?

...

יש לך המלצות אחרות לרכב בקריטריונים שרשמתי? אני מחפש רכב פשוט ולא ידעתי שהבראבו מצריכה למידה של הגיר והכל

מקרה קלאסי של אובר דרמתיות.

לא צריך "ללמוד" שום דבר... הגיר פשוט מרגיש קצת שונה מהרגיל, ואתה יכול להתחבר לזה או לא, אתה יכול להתאים את עצמך בשביל לאזן את זה או לא.

ואתה יכול לקרוא בפורום חוויות של משתמשים שונים שנסעו/החזיקו ברכב, או לא... במקרה הזה אתה בוחר להקשיב למי שאומר

אין לי ניסיון בנהיגה על רובוטי

אז... נו, שיהיה.

 

מבחינת דברים נוספים שאפשר לבדוק - משפחתיות 'דינאמיות' אחרות הן: סיאט לאון, מזדה ספיריט, הונדה סיויק.

לא משפחתית אבל נשמעת די מתאימה למה שאתה מתאר היא אלפא מיטו.

קח בחשבון שכל הנ"ל ידרשו תקציב הגדול ב10-20K יותר מהבראבו

 

בהצלחה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • אחראי פורום
פורסם

הגיר יטלטל את מי שלא יוריד רגל ברגע העברת ההילוך, זה הכל. לא למידה של הגיר ולא תואר ביחסי נהג-תיבה רובוטית.

כולה הסתגלות. הסתגלות שתביא לך לא מעט אוטו בדי מעט כסף.

שמועות על אמינות תמיד יהיו ותמיד אלו יהיו אנשים שמעולם לא נהגו מטר באוטו.

שלי כבר 3.5 שנים רואה מוסך רק בטיפולים תקופתיים וגם בקרב בעלים נוספים אני לא שומע על הפתעות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חשוב להזכרי שה"טלטול" הוא בסה"כ תזוזה קטנה שלא אמורה להפריע לאף בן אדם נורמלי.

זה בדיוק אותו הטלטול שיש כשמעבירים הילוך בידני, שום דבר מיוחד. לאנשים זה מוזר כי זה קורה באוטומט.

לכל היותר בזמן שהרכב מחליף הילוך מורידים טיפה רגל מהגז, זה פחות מורגש.

בכללי הגיר כשהוא תקין עובד טוב ונוח, אני עם ה 500 מסתדר איתו יופי ובעיקר במצב ידני ככה השליטה גם טובה יותר.

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
אני חיפשתי דפים שלמים ביד 2 ופשוט מצאתי ב75K ומעלה שזה כבר הרבה מעבר לתקציב...

הלכתי לראות אחת בכלמוביל, בטלפון וביד2 אמרו 73.5 שבסניף הם דיברו איתי על 60-61K.

היה עוד מוכר במחירים דומים מאיזור חיפה.

לא יודע מה קורה איתם היום החלטתי להוריד את תקציב הרכישה שלי. אבל יש אקזמפלרים אחרים שבמודעה מתומחרים סביב ה-65K, אז אם עם מיקוח מאמין שמחיר סגירה יהיה 60.

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
הגיר יטלטל את מי שלא יוריד רגל ברגע העברת ההילוך, זה הכל. לא למידה של הגיר ולא תואר ביחסי נהג-תיבה רובוטית.

כולה הסתגלות. הסתגלות שתביא לך לא מעט אוטו בדי מעט כסף.

שמועות על אמינות תמיד יהיו ותמיד אלו יהיו אנשים שמעולם לא נהגו מטר באוטו.

שלי כבר 3.5 שנים רואה מוסך רק בטיפולים תקופתיים וגם בקרב בעלים נוספים אני לא שומע על הפתעות.

אם אני מאלץ את הרכב לנהוג כאוטומט שהרגל על הגז כל הזמן גם בהעברת הילוכים

למעשה זה פוגע בגיר?

  • אחראי פורום
פורסם

אני לא יודע על נזק אבל זה יגרום לטילטול לא נעים.

זה באמת עניין שולי אם באמת מנסים להתרגל אליו.

אשתי שהתעצבנה בהתחלה על זה, תוך כמה ימים העבירה יותר טוב ממני.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בהתחלה נסעתי רק על מצב אוטומטי, כל פעם נבהלתי שהיתי על מצב ידני כמו ילדה קטנה, אבל זה בדיוק כמו ידני - ללמוד מתי להעביר ולהתאים למהירות, על הדרך לחסוך בבלאי של הרובוט ולנצל קצת יותר מהכוח של המנוע בלי להתקע בעליה על חמישי בסל"ד 2000 כי גם זה קורה (ואז הרובוט מוריד הילוך בהתאם).

Opel Adam S 2017

פורסם

הבעיה שלך היא לא הגיר או הטורבו אלא לקוות למצוא אחת במצב טוב/סביר.

אין הרבה היצע לרכב ויש לו ביקוש גבוה, צריך להיות עם יד על הדופק.(לי לקח חודשיים למצוא)

לגבי הגיר שום טלטולים ושום נעליים, אנשים חושבים שהם נוסעים על אוטומט ומדביקים את הדוושה לרצפה - אם זה סגנון הנהיגה שלך אז הגיר לא יתאים לך. ברכב הזה מספיק ליטוף של הדוושה והרכב יאיץ יפה מאוד ויחליף הילוכים בצורה חלקה.

אם אתה רוצה להתגרזן - תוכל לעבור למוד ידני.

×
×
  • תוכן חדש...