Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מצ"ב צילום מספר הרכב בו מופיע כי יש להשתמש בשמן 5W30,

 

2b61e235cd306e30bb0f27946a3a83d3.jpg

 

בשמן שרכשתי מופיע שהוא מתאים (גם) למנועי טורבו,

מה גם שלא הצלחתי להבין מה הם רצף האותיות: cj/sf

מצורף צילום של השמן שנרכש (אגב עולה 90₪ ברשת מיקה, לעומת 200₪ ברשת דלק)

 

768ccabb3ca15ed780f7b2c36f340591.jpg

 

אודה לחוו"ד

 

שמוליק

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

פורסם

אתה צריך שמן שעומד בתקן הwss-m2c913-b.

הsj זה תקן יחסית ישן(יש כבר sn) ונועד לרכבים שהיצרן לא קבע להם תקן מיוחד כמו בפורד.

אני במקומך מחזיר את השמן הנ"ל וקונה מוטוקראפט שעומד בתקן של ה913.

פורסם

אגב, האם תוכל להמליץ בבקשה גם על נוזל קירור מהאתר הנ"ל, ארכוש אותם יחד ואחסוך בדמי המשלוח.

 

תודה

שמוליק

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

פורסם

לא חייב להזמין רק ממנו במידה ואתה מאזור המרכז יש לך אבי חלפים ברחובות.

בכל מקרה המחיר באתר הוא המחיר המומלץ לקנות את השמן הנ"ל לכן אם תמצא חנות באזורך שמוכרת קרוב למחיר הזה תוכל תמיד לרכוש שם.

פורסם

ובהמשך לתום, נכנסים 4.25 ליטר לכן תיאלץ לקנות 5.

 

בכל מקרה תמיד טוב שיישאר יותר שמן בצד כדי להשלים מפלס בין טיפולים.

Stay Dirty

פורסם

אכן אעשה זאת,

המכונאי אמר לי שברכב כ"כ ישן זה בגדר הסביר.

בסה"כ הרכב עובד תקין ומצבו המכני טוב ב"ה.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...