Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 - שרשור מתגלגל (3 שנים ו-20K)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני לא ממש זוכר, ואולי אני טועה.

אני קניתי את שלי (פגו 2012 107 מהשכרה) ב38 אלף באפריל 2015.

אם אני זוכר נכון באותה התקופה, במחיר של כ40 אלף הייתי צריך לרדת למודל 10 או אפילו 09. היא נמכרה במחיר לא ריאלי....

באופן אישי, העדפתי כבר שנתון יותר גבוה על פני הדגם...

בדיעבד, לא יודע אם עשיתי את הבחירה הנכונה.

לא כואב לך כל הנושא של ירידת הערך ?

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגביי הבחירה הנכונה שלך - רק אתה תוכל לענות. בסך הכול 107 גם מכונית מיני נחמדה, היא כנראה פחות חזקה מה-500 ומרגישה פחות 'רכב', אבל היא אפשרה לך לרכוש רכב משנתון מתקדם בכמה שנים.

 

וירידת ערך זה משהו שנלקח בחשבון, זה חלק ממה שיש ברכב כשאתה רוכש אותו בתור חדש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

סוגר שנה שלישית עם הרכב, להלן סיכום קצר לגביי השנה האחרונה:

בשנה האחרונה הרכב נסע כ-5000 ק"מ, רובם בתוך העיר. על פי אפליקציית Drivvo, צריכת הדלק המשוקללת על פניי כל התדלוקים בשנה האחרונה, עומדת על 1:13.5, כאשר רוב הנסיעות הן בעיר וחלקן בשעות העומס, בקיץ כמובן המזגן דלוק.

הוצאות תחזוקה שוטפת ובלאי:

מצבר חדש (700₪, עם שנתיים אחריות), טיפול בסיסי במוסך מורשה יבואן ביהוד (380₪), אגרת רישוי (984₪), טסט (96₪), ביטוח מקיף וחובה (3500₪), כמה שטיפות במשך השנה (עוד איזה 300-400₪ ביחד עם החומרים שאני קונה מדי פעם).

 

תקלות ואמינות:

מבחינה מכאנית, הרכב לא מאכזב. אין תקלות הקשורות לגיר או למנוע (כצפוי משילוב ותיק) וגם אין תקלות חשמל. כל המערכות מתפקדות כראוי. הדבר היחיד שהפיאט 500 סובלת ממנו הוא נושא הפלסטיקה. המשולשים ליד המראות הוחלפו בשנה האחרונה וכך גם הדשבורד. לא התחברתי לרעיון של החלפת דשבורד, אבל העסק כבר היה מנופח ודי מכוער. בכל מקרה למזלי הרוב, אין קרקושים לאחר העבודה. קצת מעצבן, אבל אני מקווה שבדגם מתוח הפנים הפלסטיקה טובה יותר.

 

ובאופן כללי?

אין לי יותר מדי מה לחדש ברוב הסעיפים, הדעה שלי נשארה כפי שהיא.

מה שכן, אני מרוצה בדיעבד מהבחירה ברכב מיני ולא ברכב סופר מיני, בטח שמח שלא בחרתי ברכב כמו הדאצ'יה סאנדרו סטאפווי, שהיה קשה הרבה יותר למצוא איתה חניה באוניברסיטה.

בסך הכול, אם צריך לסכם - אני מרוצה מהרכב. התחזוקה שלו זולה, הוא לא עושה לי בעיות (פלסטיקה זה לא באמת בעיות, זה לא משבית את הרכב ולא מהווה סכנה בטיחותית), צריכת הדלק שלו טובה, נוח למצוא איתו חניה, נוחות הנסיעה סבירה, כיפית לנהיגה וסוחבת לא רע ביחס לנתונים שלה.

 

פנים הרכב:

20180407_175131.jpg20180520_180445.jpg20180716_112110.jpg

המצבר שהלך לעולמו:

20180910_120756.jpg

הרכב מבחוץ:

20180916_180113.jpg20180916_180120.jpg20180916_180130.jpg20180520_180527.jpg20180520_180613.jpg20180407_175151.jpg20180407_175156.jpg

מחליפים קידומת :)

20180920_155503.jpg

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אוי ואבוי לרכב בן 3 עם 20 אלף, אם היה עושה בעיות.

 

בכול מקרה החלפות פלסטיקה זה גם עניין כלל לא הגיוני ברכב בגיל כזה, האם זה מחלה ידועה אצל ה 500? והאם היית שם סוכך שמש , זה היה עוזר?

פורסם

זה עניין מעצבן אבל זאת מחלה ידועה של ה-500.

שמתי סוכך שמש, מסתבר שזה עזר כמו כוסות רוח למת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אוי ואבוי לרכב בן 3 עם 20 אלף, אם היה עושה בעיות.

 

בכול מקרה החלפות פלסטיקה זה גם עניין כלל לא הגיוני ברכב בגיל כזה, האם זה מחלה ידועה אצל ה 500? והאם היית שם סוכך שמש , זה היה עוזר?

 

העניין עם הדשבורד זה סימן היכר של פיאט.

יש\היו בעיות בפונטו,בראבו,ג'ולייטה וגם בזו מסתבר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ב-500 של אשתי (2015) הפלסטיקה נראית חדשה לגמרי (למעשה כל הרכב נראה חדש) אבל הרכב עומד רוב הזמן בחניה מקורה ולא חשוף לשמש.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אני דווקא מקפיד לשמור על הרכב, לפחות במה שאני יכול ובמה שקשור אליי. (לצערי אני לא יכול למנוע מאנשים לפתוח עליי דלתות כמו בהמות, אבל אני כן מקפיד לשטוף לבד בחומרים איכותיים ובצורה נכונה)

 

לגביי הפלסטיקה - אני לא שם חומרים שמטגנים את הדשבורד, אני חונה לרוב במקומות לא מקורים ושם סוכך שמש. החניה שלי בבית לא מקורה, כשאני במילואים החניה לא מקורה, כשאני באוניברסיטה החניה לא מקורה (במקרה הטוב יש איזה עץ שנותן קצת צל). כך שברוב המקומות בהם הרכב נמצא, אין צל לצערי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא קשור למקורה/חומרים שמרחת. זה פשוט חומרים גרועים מהם עשוי הדש.

 

יצרן אמור להבין שרכב עומד בשמש. לא בסלון של הבית ואמור להיות עמיד לזה - כמובן עד גבול מסויים.

ואם תסתכלו תראו שיש רכבים מסויימים בהם רוב האקזמפלרים סדוקים "מחלה של הרכב" וכאלה שלא.

פורסם

אני מאמין שאם הייתי חונה בחניון מקורה רוב הזמן, זה אולי היה מונע מזה להגיע אחרי 3 שנים, אולי זה היה מגיע בשלב מאוחר יותר אצלי או אולי רק אצל הבעלים הבאים.

 

ולגביי הדשבורד - מוזר שדווקא יצרן שלא מגיע ממדינה קרה במיוחד - איטליה, מדינה אירופאית שסובלת מחום לא מעט. גם באיזורים אחרים באירופה חם. מוזר שלא חשבו על זה. אני מקווה שהדשבורד החדש עשוי מחומרים עמידים יותר. (אם כי נראה שמדובר בדיוק באותו דשבורד ובאותם חומרים)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

במסגרת אחריות. הרכב עוד לא בן 3, עוד שבועיים בערך יהיה אצלי 3 שנים. מעבר לכך כמו שאמרתי - האחריות על פלסטיקה היא 5 שנים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...