Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש לי בעיה כאשר אני בולם ומגיע לכמעט עצירה מוחלטת הטורים נופלים והאוטו כמעט נכבה, לפעמים זה מגיע למצב שנכבה לגמרי.

זה קורה גם כשאני מביא מכת גז בעמידה, וכשאני עם מזגן הכל בסדר וזה לא קורה.

ממה שיצא לי לאבחן זה מופיע רק כאשר המנוע מגיע לטמפ' עבודה.

עשיתי איפוס מצערת דרך וואג קום ולא עזר ..יצאה לי גם תקלה של תערובת דלק עניה איפסתי אותה ולא חזר יותר.

יש אפשרות שזה החיישן למדה הקדמי? אולי משהו במצערת?

 

אשמח לעזרה,

תודה!

פורסם

יש לי עניין דומה רק שהרכב מקרטע ונכבה במאמץ כמו העלייה לירושלים. אני בכלל רוצה להבין איך לזהות מי מביניהם תקול, החיישן או הממיר

 

Sent from my E5803 using Tapatalk

פורסם
מה לגבי ניקוי מצערת? נעשה? צינורות וואקום ואוויר בדקת?

 

 

נעשה ניקוי מצערת וניקוי חיישנים (egr ו map)

ובדקתי וואקומים אין חדירות אוויר

פורסם

עדכון

כרגע גם קפץ לי תקלה p0171

תערובת דלק עניה..

בדקתי דרך התקן obd את היחס אוורי דלק והיה 17ל1 (לא יודע עד כמה אמין)

יש אפשרות שהחיישן למדה עושה את כל הבעיות?

פורסם

מאוד יכול להיות כמו שמאור אמר שמצערת מלולכלת תחסום גישה לאוויר בסרק

כמו כן תבבדוק את שלמות צינורות הוואקום את פילטר הדלק ולחץ משאבת הדלק צריך להיות כ4 bar

תערבות יחס דלק אידאלית צריכה להיות 1:14.7

פורסם

שסתום EGR עבר ניקוי , ומבחינת צינורות אוויר וואקום הכל בסדר.

מחר אפרק מצערת ויעשה ניקוי יסודי . ובקשר לניקוי מצערת יש טעם לנתק מצבר כדי שלא יראה תקלה אחרי הניקוי?

תודה על העזרה !

פורסם

עדכון

המצערת פורקה ונעשה ניקוי מצערת יסודי , והמנוע חזר לעבוד כמו שצריך!

תודה רבה על העזרה!!:lol:

פורסם
אהלן,

יש לי בעיה כאשר אני בולם ומגיע לכמעט עצירה מוחלטת הטורים נופלים והאוטו כמעט נכבה, לפעמים זה מגיע למצב שנכבה לגמרי.

זה קורה גם כשאני מביא מכת גז בעמידה, וכשאני עם מזגן הכל בסדר וזה לא קורה.

ממה שיצא לי לאבחן זה מופיע רק כאשר המנוע מגיע לטמפ' עבודה.

עשיתי איפוס מצערת דרך וואג קום ולא עזר ..יצאה לי גם תקלה של תערובת דלק עניה איפסתי אותה ולא חזר יותר.

יש אפשרות שזה החיישן למדה הקדמי? אולי משהו במצערת?

 

אשמח לעזרה,

תודה!

 

תיאור תקלה שלך נשמע כמו בית מצערת מלוכלכת מעט.

 

בלי שום קשר, תקלה של תערובת עניה כנראה תחזור לך , סיכוי סביר מאוד שיש לך דליפת ואקום איפה שהוא...

אח"כ שוב המצערת תתלכלך שוב.

×
×
  • תוכן חדש...