Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל נוזל הקירור המקורי הירוק של יונדאי נועד לשנתיים או 30 אלף ממה שאני יודע.

לכן הרץ היו צריכים לעשות החלפה.

ממה שרץ פה בפורום לגבי מוסכים מורשים של יונדאי שמחליפים רק כמות חלקית של הנוזל (ממיכל העיבוי אם אני לא טועה).

אני לא אתפלא שנגרם נזק למתכת עקב אחזקה פושעת כזאת.

במידה ואכן עשית החלפות מלאות עם נוזל קירור שעומד בתקן של נוזל קירור של יונדאי,קבל את התנצלותי.

פורסם (נערך)

הנוזל המקורי נועד לשנתיים או 40k ק"מ.הוא מגיע לא מהול, ונדרשת מהילה במים מזוקקים 50:50.

ממליץ להשתמש אך ורק בו כי מחירו ממש לא גבוה.

נוזל קירור מקורי של טויוטה מהול מראש עולה איזה 200 שקל לחמש ליטר. הנוזל של יונדאי עולה 60₪ ל4 ליטר שצריך למהול, מהם אתה בסוף מקבל 8 ליטר נוזל מוכן.

עריכה אחרונה על ידי matanfr
פורסם
קודם כל נוזל הקירור המקורי הירוק של יונדאי נועד לשנתיים או 30 אלף ממה שאני יודע.

לכן הרץ היו צריכים לעשות החלפה.

ממה שרץ פה בפורום לגבי מוסכים מורשים של יונדאי שמחליפים רק כמות חלקית של הנוזל (ממיכל העיבוי אם אני לא טועה).

אני לא אתפלא שנגרם נזק למתכת עקב אחזקה פושעת כזאת.

במידה ואכן עשית החלפות מלאות עם נוזל קירור שעומד בתקן של נוזל קירור של יונדאי,קבל את התנצלותי.

ריקון חלקי ממיכל העיבוי בלבד?! מאיפה זה בא? יש לך קישור לשירשורים שכאלה או עדות לכך?

פורסם
הנוזל המקורי נועד לשנתיים או 40k ק"מ.הוא מגיע לא מהול, ונדרשת מהילה במים מזוקקים 50:50.

ממליץ להשתמש אך ורק בו כי מחירו ממש לא גבוה.

נוזל קירור מקורי של טויוטה מהול מראש עולה איזה 200 שקל לחמש ליטר. הנוזל של יונדאי עולה 60₪ ל4 ליטר שצריך למהול, מהם אתה בסוף מקבל 8 ליטר נוזל מוכן.

הנוזל ב-60 ש"ח מגיע ב-2 ליטר, ואחרי המהילה אתה מקבל 4 ליטר.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
השאלה אם נעשתה השלמה שם לחוסר או שהגדירו זאת כהחלפה של נוזל הקירור ורוקנו מהמיכל עיבוי בלבד?

 

אני לאחר רכישת i30 2016 משלמה סיקסט, שעבר הרגע (לפחות לטענתם) טיפול 15 אלף (עם הנחייה מהמוסכניק שהטיפול הבא יהיה לאחר 30 אלף ק"מ).

אין לי מושג אם הם נגעו בנוזל הקירור, ואם כן- אם החליפו את כולו או לא.

האם כדי לא לקחת סיכון (גם אם הוא קטן) וללכת למוסך מורשה שיחליפו איזה נוזל שהיה שם לנוזל קירור מקורי של יונדאי?

יש עוד נוזל שכדאי להחליף? שוב, על אף שהאוטו לטענתם עבר טיפול 15K, והמוסך חתום על הטופס? (מודה שהכתב קצת כמו כתב רופא)

×
×
  • תוכן חדש...