Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי תאונה ברכב מאחור לפני כשנתיים

היה שמאי ועשה הערכות ולא נכתב שהיה פגיעה בשלדה.

 

היום באתי למכור את הרכב הגעתי למכון בדיקה בבטחון מלא אך בעת מסירת המפתח

נאמר שיש מכה בשלדה.

 

השאלה שלי היא מה עושים במקרה כזה של טעות שמאי שיש לה השלכות אדירות.

פורסם

לא יודע מה זה השלכות אדירות 100000 ש"ח או 5000 ש"ח?

 

אם תוכל להוכיח רשלנות של השמאי תוכל לתבוע את הנזק ממנו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לא חושב שיש לך קייס אחרי שעבר כל כך הרבה זמן.

השמאי יוכל לטעון שקרתה תאונה נוספת מאז חוות הדעת שלו.

פורסם
לא יודע מה זה השלכות אדירות 100000 ש"ח או 5000 ש"ח?

 

אני מניח שההשלכות האדירות מסתכמות בכ-6K, שהם כעשרה אחוז מערך הרכב לפני שנתיים. היום הרכב נמכר ביד שתיים בממוצע מחירים של 46K. הקונה הישראל לא אוהב רכבים עם קצה שלדה, אלא אם המחיר יורד משמעותית. במידה והייתי מחפש רכב כזה, הייתי מוכן לשלם עבורו 30% פחות מהמחירון ואז ההשלכות האדירות עומדות על כ-15K...

ארז רונן

פורסם

בשביל עשיר 1000 שקל זה שקל

בשביל עני 1000 שקל זה מיליון

 

לדעתי גם כמו שארז אמר מדובר בכ15K

לצערי השמאי כנראה מודע לעניין והוא מדבר לא יפה בטלפון צועק ומקלל במקום לתקן את הטעות שלו הוא ממשיך לכסות על העניין.

פורסם

תיזום שיחה נוספת עם השמאי ותקליט אותה. הקללות שלו רק יוכלו לשרת אותך, במידה ותחליט לתבוע פיצוי בבית המשפט לתביעות קטנות

ארז רונן

פורסם

פילוסופיה בגרוש

 

מה ערך הרכב במחירון יצחק לוי היום?

 

כמה מוכנים לתת לך עליו?

 

זה הנזק.

 

האם תוכל להוכיח כמו שכתבו לך שהקצה שלדה הוא מהתאונה ההיא?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פות"ש, לא בהכרח שזאת "טעות" של השמאי, קרא את הכתבה הזאת.

 

 

גם לי קרה מקרה דומה, עברתי תאונה חזית-שמאל והחליפו את כל הקדימה של הרכב (לא כולל כנף שמאל שסרבתי שיחליפו ומנוע :wink:), עלות התיקון הייתה כ-33.3 מערך הרכב, ירידת הערך המכאנית נקבעה על 2.8 אחוז מערך הרכב, שקיזזו לי מזה כמובן השתתפות עצמית בירידת ערך, משום מה לא חושבה ירידת הערך המסחרית של הרכב (למרות שהכרתי את המושג, לא עלה בדעתי שלא יתיחסו גם לזה בדו"ח שמאי).

 

בעיקרון אתה רשאי לתבוע את הפוליסה עד 3 שנים מיום התאונה, מומלץ אפילו בבית משפט לתביעות קטנות (עד סכום של- 33500 שקלים).

Detailer.gif
×
×
  • תוכן חדש...