Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי? גיליתי אתמול קילופים של שכבה שקופה שנראית כמו ציפוי ניילון, היא התקלפה לי כשביצעתי פלסטלינה, מתחתיה התגלה צבע מבריק וחדש.

השאלה היא, האם זאת הלכה שמתקלפת לגמרי?

או שזה רק שכבה אחת של לכה ומתחת יש לכה חדשה?

יש מצב שחברת ההשכרה ממנה קניתי את הרכב ריססו שכבת לכה על הרכב וכעת היא מתקלפת??

האם אני צריך לדאוג?

מה עושים במקרה כזה? משפשפים וצובעים?

 

מצורפות תמונות, אם אתם רואים שזה מט, זה מפני ששייפתי את האזור עם נייר מים 3000.

 

תודה לעוזרים.

אביב.

20160803_070947.jpg20160803_070944.jpg20160803_070942.jpg20160803_070936.jpg20160803_070931.jpg

פורסם

אם הלכה התקלפה, עושה רושם שצבעי רכב (הפעם אחד שיודע מה הוא עושה) יתן לך את המענה הטוב ביותר.

 

Sent from my E5823 using Tapatalk

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

לא קשור לחברת השכרה אלא לסוג הצבע. (בפעם האלף: הצבעים האלו רגישים לשמש בארץ - לכן אני לו נוגע בצבעים כאלו)

 

אין שיכבה נוספת של לכה,שהיא מתקלפת? זה לרוב אבוד. במיוחד במצב שלך. (הזנחה רצינית)

איזה שנה הרכב?

 

אגב לא שולל צביעה חפיפניקים לפני מכירה.

פורסם (נערך)

היי יוגב, גם אני מעדיף כמעט תמיד ללכת על לבן וזה די גבוהה בסדר העדיפויות שלי בכשית רכב בטח ובטח שהוא יד שניה בן כמה שנים אבל לא תמיד אנחנו קונים קורולה או מזדה 3, ברכבים קצת יותר נדירים לא תמיד זה מעשי.

לא מזמן היתי אחרי לא מעט חיפושים אחר פורד s-max משנתונים הראשונים .

בכל יד 2 היו רק 22 רכבים עכשיו תצמצם את הבחירה לשנתיים מתוך שמונה שנים שבהם היא נמכרה, עכשיו צמצם את הרכבים לרכבים שמורים ועם היסטורית טיפולים ולאדם הנכון שמימנו אתה מוכן לקנות (לי אישתי האדם חשוב לא פחות מהאוטו).

עכשיו גם התקנתי מנוע לשער חשמלי כדי שאישתי תדאג להכניס אותו לחניה ולא תתעצל לרדת לפתוח

בקיצור במשך חודשיים של חיפושים היתה אחת לבנה, מעבר לתקציב ולשנתון אבל גם אותה הלכתי לראות רק שהיא כברה פחחות מחפירה בכל דופן ימין.

בסוף קניתי בצבע כסוף תכלת אבל רכב במצב מושלם ושחנה בחניה מקורה 80٪ מהחיים שלו.

מודה שצבעים כמו כחול ככה לא הלכתי אפילו לראות, מנסיון עבר עם צבעים כאלו.

שקניתי לנדקרוזר 2004 ידעתי שזה היה רק לבן, וידעתי שיש לו מעט כאלו בשוק.

בשונה משחיפשתי גראנד שירוקי דיזל והיה בלוח 2 כאלו למכירה.

 

לעניין הרכב המדובר, לי זה לא נראה כמו לכה שרופה מהשמש, לי זה נראה כמו תיקון פחחות ברמה נמוכה מאוד.

ולמה אני מתכוון, לדוגמא תיקון פחחות קטן בחלק התחתון של הדלת מצריך צביעה של כל הדלת לאחר תיקון הפח רק שלא עושים הכנה כמו שצריך, הם מתקנים את האזור הדפוק אבל לא מקפידים ללטש כמו שצריך את כל החלק ואז צובעים על הצבע המקורי ללא ליטוש ולכן הלכה לא נתפסת כמו שצריך לצבע הקודם וזה מתקלף.

עם זה היה קילוף כתוצא מלכה שרופה היא היתה מתחילה מהגג/באגז/מכסה מנוע שאלו האזורים שמקבלים את השמש בשעות הכי חמות של היום ובזיות "הנכונה".

כך שאני כמעט בטוח שהאזור הזה עבר פחחות בעבר וזה לא צבע מקורי.

תיקוני פחחות ברמות כאלו לדעתי מאוד נפוצות בחברות הליסינג.

האוטו יפה למכירה ואחרי זה תתמודד אתה.

עריכה אחרונה על ידי פלג_
פורסם

האמת שעם כל הצער שבדבר, גם אני חושב כמוך.

האיזור הוא מעל דלת אחורית (משקוף, החלק שבין הגג לדלת), זה אמנם איזור שמקבל הרבה שמש אבל עצם העובדה שהצבע שם לא שרוף אלא חדש לגמרי, והשכבה שיורדת הינה שקופה כמו ניילון אני נוטה להאמין שפשוט מישהו ריסס לכה בלבד מבלי שום הכנה סתם כדי "להבריק" את הרכב, גם לא נראה שבאותו אזור בוצע תיקון מסויים, אין שם שום זכר לסימן של מכה או שריטה.

היי יוגב, גם אני מעדיף כמעט תמיד ללכת על לבן וזה די גבוהה בסדר העדיפויות שלי בכשית רכב בטח ובטח שהוא יד שניה בן כמה שנים אבל לא תמיד אנחנו קונים קורולה או מזדה 3, ברכבים קצת יותר נדירים לא תמיד זה מעשי.

לא מזמן היתי אחרי לא מעט חיפושים אחר פורד s-max משנתונים הראשונים .

בכל יד 2 היו רק 22 רכבים עכשיו תצמצם את הבחירה לשנתיים מתוך שמונה שנים שבהם היא נמכרה, עכשיו צמצם את הרכבים לרכבים שמורים ועם היסטורית טיפולים ולאדם הנכון שמימנו אתה מוכן לקנות (לי אישתי האדם חשוב לא פחות מהאוטו).

עכשיו גם התקנתי מנוע לשער חשמלי כדי שאישתי תדאג להכניס אותו לחניה ולא תתעצל לרדת לפתוח

בקיצור במשך חודשיים של חיפושים היתה אחת לבנה, מעבר לתקציב ולשנתון אבל גם אותה הלכתי לראות רק שהיא כברה פחחות מחפירה בכל דופן ימין.

בסוף קניתי בצבע כסוף תכלת אבל רכב במצב מושלם ושחנה בחניה מקורה 80٪ מהחיים שלו.

מודה שצבעים כמו כחול ככה לא הלכתי אפילו לראות, מנסיון עבר עם צבעים כאלו.

שקניתי לנדקרוזר 2004 ידעתי שזה היה רק לבן, וידעתי שיש לו מעט כאלו בשוק.

בשונה משחיפשתי גראנד שירוקי דיזל והיה בלוח 2 כאלו למכירה.

 

לעניין הרכב המדובר, לי זה לא נראה כמו לכה שרופה מהשמש, לי זה נראה כמו תיקון פחחות ברמה נמוכה מאוד.

ולמה אני מתכוון, לדוגמא תיקון פחחות קטן בחלק התחתון של הדלת מצריך צביעה של כל הדלת לאחר תיקון הפח רק שלא עושים הכנה כמו שצריך, הם מתקנים את האזור הדפוק אבל לא מקפידים ללטש כמו שצריך את כל החלק ואז צובעים על הצבע המקורי ללא ליטוש ולכן הלכה לא נתפסת כמו שצריך לצבע הקודם וזה מתקלף.

עם זה היה קילוף כתוצא מלכה שרופה היא היתה מתחילה מהגג/באגז/מכסה מנוע שאלו האזורים שמקבלים את השמש בשעות הכי חמות של היום ובזיות "הנכונה".

כך שאני כמעט בטוח שהאזור הזה עבר פחחות בעבר וזה לא צבע מקורי.

תיקוני פחחות ברמות כאלו לדעתי מאוד נפוצות בחברות הליסינג.

האוטו יפה למכירה ואחרי זה תתמודד אתה.

פורסם

במידה ומיישמים הגנה לצבע (ווקס/אוטם/ציפוי) אפשר לקנות כל צבע והוא יחזיק שנים.. הבעיה זה לא הצבע אלא הבנאדם שמתחזק את הרכב.

פורסם (נערך)
היי יוגב, גם אני מעדיף כמעט תמיד ללכת על לבן וזה די גבוהה בסדר העדיפויות שלי בכשית רכב בטח ובטח שהוא יד שניה בן כמה שנים אבל לא תמיד אנחנו קונים קורולה או מזדה 3, ברכבים קצת יותר נדירים לא תמיד זה מעשי.

לא מזמן היתי אחרי לא מעט חיפושים אחר פורד s-max משנתונים הראשונים .

 

היי,אני מודע לעובדה שיותר קשה למצוא רכבים בצבע לבן במיוחד לרכבים פחות נפוצים.

יחד עם זה אני כמעט ללא מתפשר על צבע גם שזה לוקח לי יותר זמן. כי גם אם תטפל

ברכב בשיא ההקפדה -רכב כהה יהיה חשוף יותר לקילופי לכה מרכב לבן. בלי להזכיר רכב לא מטופל

שהסיכוי לנזק בצבע לבן גם אחרי שנים רבות יהיה מאוד קטן. מעבר לזה שאני אוהב את הצבע.

 

לא פעם חיכיתי חודשים רבים עד שמצאתי רכב מתאים/שמור/יד ראשונה ולבן.

פעם אחת לא התפשרתי לפני 20 שנים בערך ורכשתי פיאט אונו בצבע כחול מיטל. זו הייתה

הטעות הכי גדולה שעשיתי ברכישת רכב - בלי קשר שזו עגלה. לשמחתי הרכב נגנב אחרי 3 חודשים. (אחרי הצ'ק רקדתי הורה...)

 

לעצם העניין, כתבתי שיכול להיות שזו הייתה צביעה חפוזה כדי לייפות את "הכלה" לפני השידוך.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...