Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לחברי הפורום, הייתי רוצה לדעת מה התהליך של הדבר הזה שנקרא "טרייד אין" .

אני חייל משוחרר כמעט שנה וחצי, מכניס משכורת קבועה ויציבה כרגע בבעלותי מאזדה 3 שנתון 2006 דגם אקטיב, הרכב במצב מכני טוב ומושקע, לצערי אני לא יכל לומר שהוא נראה "טוב" הרכב עבר ונדליזם ויש שריטות בצד אחד של הרכב ובמכסה מנוע.

 

בזמן האחרון אני חושב להשתדרג והייתי רוצה לבצע טרייד אין ולהתקדם למאזדה 3 שנתון 2015 דגם ספיריט.

אני לא מעוניין במכירה פרטית כי אין לי זמן להתעסק בזה ואני לא יכל להישאר ללא רכב.

 

בחיפוש בגוגל אלדן מציעה טרייד אין עד 100 תשלומים, נראה כאילו זה מתאים לי, אני רוצה לשלם בערך

1000-800 בחודש ואחרי שלוש שנים לשלם את הכל.

הייתי רוצה לדעת כמה בערך הייתי מקבל על הרכב שבבעלותי כרגע וכמובן את דעתכם בנוגע לעסקת טרייד אין .

 

שהיה שבוע נהדר, איציק.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

תמורת הרכב הישן שלך תקבל פרוטות - הטרייד אין, אם בכלל יסכים לקחת את הרכב, יוריד עשרות אחוזים ממחיר המחירון - וזה לפני הבדיקה.

 

השאלה הבאה יותר קשה: האם אתה רוצה להתחייב לתשלומים משך 8 שנים (100 תשלומים)?

 

האם יש לך מקור להשלים את הלואת הבלון אם מדובר עסקה ל-3 שנים - ואני מתכוון למקור שאינו מכירת הרכב עצמו?

 

והחשוב ביותר: אתה בחור צעיר, צריך לחשוב על העתיד. האם החלפת המאזדה כל כך חשובה עד שאתה מוכן למשכן את עתידך לצורך זה? לפי התאור שלך אני מניח שאתה לא מרויח הרבה יותר ממינימום, אתה מודע לעלויות החזקת הרכב (ותביא בחשבון שתרצה לבטח את הרכב החדש בביטוח מקיף - רק זה מוסיף כמה אלפי שח לשנה בהשואה למה שאתה משלך כיום, אני מניח תמרת ביטוח צד ג').

 

בפורום יש סיסמא - לא קונים רכב בכסף שאין לך. נראה לי שהיא תופסת חזק לגביך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה חייל משוחרר, לא יודע כמה אתה מרוויח.

אבל שמור את הכסף לדברים חשובים יותר, מאזדה 3 חדשה זה אחלה רכב, אבל בסוף זה רק רכב.

ונראה לי שהסדר עדיפיות שלך קצת לא נכון כאן.

 

מדבר מניסיון, מחזיק רכב זהה אני בן 25 עצמאי.

וכן זה נחמד לא אשקר, כי זה רכב צעיר שהוא באמת אחלה ועם פוזה מסויימת, אבל בסופו של דבר זה רק רכב.

מציע לך לחסוך לדברים חשובים יותר כמו לימודים וכו׳ ..

ולקנות רכב שיש לך מספיק כסף משלך, ולא להתחיל להתחייב על הלוואות איך שיצאת מהצבא בשביל ״מותרות״.

2015 - Mazda 3 Spirit - 2.0L

פורסם

עשיתי טעות דומה,

 

קיבלתי מההורים קורולה 2007 שאחרי שנה של שימוש הייתה עם 195 אלף קילומטר - והתחילה לעשות בעיות(ממיר קטליטי ומשאבת המים הראו סימני עייפות).

 

החלטתי להחליף ואחרי חיפוש קצר בשוק היד 2 החלטתי להעדיף לקנות רכב חדש ב80 אלף שקל(היה לי את הכסף גם בגלל שמכרתי את הטויטה לבד בסוף והיה לי את השארית) בידיעה שהוא יחזיק אצלי 4-5 שנים כי אני צפוי להישאר בצבא או לעבוד בתפקיד משרדי, למרות שלא חבר אחד אמר לי שעדיף רכב גישור(ב50 אלף לדוגמא) ולא חדש כי הכל יכול לזוז.

 

בסוף? שנה וחצי אחרי הקניה הרגשתי תקוע בצבא והחלטתי להשתחרר והתפקיד שהכי קרץ לי? תפקיד שטח שאני יחסית נייד בו, להשאיר את הקיה לא היה משתלם(עושה יותר מ30 אלף בשנה) ומכרתי אותה פחות משנתיים אחרי - עם לחטוף ירידת ערך של 23 אלף שקל.

 

אל תקנה רכב בכסף שאין לך ואל תחפש נוצץ - הכל דינאמי בגיל הזה ולך תדע מה תדע מה תעשה מחר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)
יד? נסועה? היו תאונות?

 

יד שלישית, 145K , תאונת פח ללא שלדה .

 

תמורת הרכב הישן שלך תקבל פרוטות - הטרייד אין, אם בכלל יסכים לקחת את הרכב, יוריד עשרות אחוזים ממחיר המחירון - וזה לפני הבדיקה.

 

השאלה הבאה יותר קשה: האם אתה רוצה להתחייב לתשלומים משך 8 שנים (100 תשלומים)?

 

האם יש לך מקור להשלים את הלואת הבלון אם מדובר עסקה ל-3 שנים - ואני מתכוון למקור שאינו מכירת הרכב עצמו?

 

והחשוב ביותר: אתה בחור צעיר, צריך לחשוב על העתיד. האם החלפת המאזדה כל כך חשובה עד שאתה מוכן למשכן את עתידך לצורך זה? לפי התאור שלך אני מניח שאתה לא מרויח הרבה יותר ממינימום, אתה מודע לעלויות החזקת הרכב (ותביא בחשבון שתרצה לבטח את הרכב החדש בביטוח מקיף - רק זה מוסיף כמה אלפי שח לשנה בהשואה למה שאתה משלך כיום, אני מניח תמרת ביטוח צד ג').

 

בפורום יש סיסמא - לא קונים רכב בכסף שאין לך. נראה לי שהיא תופסת חזק לגביך.

 

אתה חייל משוחרר, לא יודע כמה אתה מרוויח.

אבל שמור את הכסף לדברים חשובים יותר, מאזדה 3 חדשה זה אחלה רכב, אבל בסוף זה רק רכב.

ונראה לי שהסדר עדיפיות שלך קצת לא נכון כאן.

 

מדבר מניסיון, מחזיק רכב זהה אני בן 25 עצמאי.

וכן זה נחמד לא אשקר, כי זה רכב צעיר שהוא באמת אחלה ועם פוזה מסויימת, אבל בסופו של דבר זה רק רכב.

מציע לך לחסוך לדברים חשובים יותר כמו לימודים וכו׳ ..

ולקנות רכב שיש לך מספיק כסף משלך, ולא להתחיל להתחייב על הלוואות איך שיצאת מהצבא בשביל ״מותרות״.

 

עשיתי טעות דומה,

 

קיבלתי מההורים קורולה 2007 שאחרי שנה של שימוש הייתה עם 195 אלף קילומטר - והתחילה לעשות בעיות(ממיר קטליטי ומשאבת המים הראו סימני עייפות).

 

החלטתי להחליף ואחרי חיפוש קצר בשוק היד 2 החלטתי להעדיף לקנות רכב חדש ב80 אלף שקל(היה לי את הכסף גם בגלל שמכרתי את הטויטה לבד בסוף והיה לי את השארית) בידיעה שהוא יחזיק אצלי 4-5 שנים כי אני צפוי להישאר בצבא או לעבוד בתפקיד משרדי, למרות שלא חבר אחד אמר לי שעדיף רכב גישור(ב50 אלף לדוגמא) ולא חדש כי הכל יכול לזוז.

 

בסוף? שנה וחצי אחרי הקניה הרגשתי תקוע בצבא והחלטתי להשתחרר והתפקיד שהכי קרץ לי? תפקיד שטח שאני יחסית נייד בו, להשאיר את הקיה לא היה משתלם(עושה יותר מ30 אלף בשנה) ומכרתי אותה פחות משנתיים אחרי - עם לחטוף ירידת ערך של 23 אלף שקל.

 

אל תקנה רכב בכסף שאין לך ואל תחפש נוצץ - הכל דינאמי בגיל הזה ולך תדע מה תדע מה תעשה מחר.

 

 

אז ככה, אני מעדיף לקחת 100 תשלומים כי יהיה לי יותר קל כל חודש להחזיר 800 ש"ח למשך שלוש שנים.

יש לי סכום של 70 אלף ש"ח בצד שחסכתי, אבל אני לא רוצה להוציא אותו במכה אחת.

מעדיף לשלם 800 ש"ח בחודש ולהמשיך לחסוך ואחרי שלוש שנים להחזיר הכל .

שחכתי לציין שגם בת זוגתי שגם עובדת תעזור בתחזוקה של הרכב, אני לא מרוויח מינימום אבל לא יותר מדי הרבה מעל.

הרכב הקיים מבוטח בביטוח מקיף שעולה לי 5500 בשנה, עוד כמה זה יעלה לי בביטוח? .

עריכה אחרונה על ידי HiTRuN

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

1. בדוק עלויות ביטוח לפני שתתחיל בתהליך.

2. טרייד אין לרכב כזה ספק אם תזוכה עבורו ב-10K, עדיף שתמכור לבד גם אם תשאר כמה ימים ללא רכב או תצטרך לשכור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה הריבית בהלוואה כזו? קשה לי להאמין שסכום הריבית יהיה פחות מ 10000 שח עבור כל כך הרבה תשלומים. משמע גם אם אתה הולך לסגור את ההלוואה בעוד 3 שנים - עדיין תשלם ריבית לפי 100 תשלומים. בקיצור - תוותר. סה"כ רכב, וזה לא שווה את ההתחייבות. תקנה כשיהיה לך כסף, או תצטרך לקחת הלוואה של 30 אלף - גג .

פורסם

אני הייתי קונה איזו סופר מיני טובה בסביבות 50-60K משומשת או לחילופין אחת מהסופר מיני הנחמדות ב-80K, קרי איביזה 1.0TSI או פיג'ו 208. דובר עליהן רבות בפורום ובאינטרנט, בקצרה- סופר מיני מודרניות עם מנועים קטנים, חסכוניים ומוגדשים ותיבות אוטומטיות עם פחות אבזור מהגרסאות המאובזרות שלהן. האיביזה יותר זריזה, חסכונית ומאובזרת, הפיג'ו יותר נוחה, מרווחת ועם גיר אוטומטי פלנטרי במקום הדו"מ באיביזה (בעיני זה דווקא חיסרון).

אתה מקבל פה אחלה של רכבים חדשים ולוקח הלוואה די קטנה, לדעתי מאזדה 3 במחיר של מעל 130K קצת הרפתקני מדי.

פורסם

אם בכל זאת אתה רוצה להשתדרג מצטרף לכותב שכדאי קודם למכור,מחיר שוק לרכב הזה16 במקרה שמצבו לא משהו, אחרי שתצליח למכור, יהיה לך הרבה יותר קל לחשוב איך אתה מתקדם.

×
×
  • תוכן חדש...