Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוני, אמנם אני לא בברנז'ה, אבל אני לא צופה מונית אוטונומית ברחובותינו לפני 2030 ואולי 2040. הרי כל צעד קדימה יגלה עוד 3 מכשולים, ואני מדבר על טכנולוגיה, לא על פסיכולוגיה.

 

אבל אני אגלה לך משהו שזיעזע אותי: כמה אנשים חוששים מטכנולוגיה. אנשים בני 50 שמאמינים ש"אין חבר נאמן מכסף מזומן", ושמשוכנעים שכל המסחר במרשתת הוא תרמית. כאלה שלא מבינים שתשלום באינטרנט יותר בטוח מתשלום במסעדה, ושכרטיס האשראי הרבה יותר בטוח מהסטיפה בכיס האחורי.

 

לגבי אובר - כנראה שאכן זול, אבל מודל בעייתי מאד וכבר התייחסתי לכך לפני יום - יומיים.

 

אני לא יודע על בסיס מה אתה טוען את זה, אבל 2040 כל כך רחוקה שלא נראה לי שאף אחד מאיתנו יכול לנחש איך היא תיראה.

 

ואני יודע טוב מאוד כמה אנשים חוששים מטכנולוגיה. אמא שלי היא בדיוק כזאת. ועדיין, לטכנולוגיה יתרונות כל כך גדולים עבור החיים של אנשים שאינם בפנסיה, שרובם המוחלט יאמצו אותה בשנים הקרובות. הרי אנשים לא חוזרים למזומן - הם עוזבים אותו.

 

זה זול יותר - על חשבון נהגי המוניות הרגילים.

זה יהיה זול לא רק על חשבון נהגי המוניות ,אלא גם על חשבון הנהגים שיעבדו בחברה הזו ..בשביל שאתה תקבל גרוש וחצי פחות.

הידעת שהחברה הזו גוזרת 25 אחוז עמלה ?

 

לא יודע לגבי המחירים בארץ. במגוון ערים באירופה המחירים בפירוש זולים יותר ממונית רגילה, מניסיון.

כאן זה לא אירופה המזרחית ומה שאולי מתאים לשם ,לא מתאים לכאן.

 

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3713823,00.https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3713823,00.htmlhttps://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3713823,00.htmlhtml

.

*

 

ברור שהם לוקחים עמלה - הם גם צריכים להרוויח משהו. אתה יודע כמה הם מפסידים כל שנה? :lol:

 

ומה זאת אומרת "כאן זה לא אירופה המזרחית"? מה, לא מתאים לך לשלם פחות על מונית?

 

מהניסיון המוגבל שלי בכמה ערים מזרח אירופיות ובלטיות המוניות כל כך זולות שלא ברור לי מה עוד אפשר לקצץ. כמובן שאין לי מושג מה העלויות לנהג המונית.

 

מהניסיון שלי אובר, בולט ודומותיהן זה בערך חצי מחיר ממונית רגילה (שהיא אכן זולה יחסית למה שמכירים מהארץ - פועל יוצא של עלויות דלק, תחזוקה, מיסוי, עלות עבודה ורגולציה נמוכים יותר).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היה לי נסיון עם אובר ברומניה.

ההבדל בין נהגי אובר לנהגי מוניות הוא ענק.

נהגי אובר מגיעים ברכבים נקיים ומתנהגים באדיבות/אדישות.

הנהיגה שלהם טובה יחסית והמחיר זול.

נהגי מוניות מגיעים בדאצ'יות מתפרקות ונוהגים בפראות מסוכנת.

 

לנהגי אובר יש דירוגים וגם ללקוחות.

אם הנהג נהג גרוע ובא ברכב מטונף אני יכול לכתוב את זה בביקורת ואחרים לא יסעו איתו.

אותו דבר הנהג,אם לכלכתי לו את הרכב, יכתוב עלי ביקורת רעה ונהגים אחרים לא ייקחו אותי.

 

בנוסף, יש שירות מאוד מגניב שנקרא אובר פרמיום, עוד כמה ש"ח(4-5 ש"ח על נסיעה של 20 ש"ח) יביאו מונית מקטגוריה גבוהה יותר.

ייצא לי לסוע באוקטביה,מונדאו,סדרה 5 חדשות.

 

עוד משהו ששכחתי,באובר מחיר הנסיעה ידוע מראש והנהג נוסע לפי מסלול שגוגל הגדיר ומופיע גם אצלך בנייד,ככה שגם אם חוטפים אותך יש מספיק זמן להבין את זה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

עד עתה לא הגיבו החברים ללינקים שקיבלו ,אז אתה מצפה שיגיבו עכשיו ?

 

המשיכו להיצמד למזרח אירופה .... וואו נסע ברומניה באוקטביה

 

נראה אותך עם מרצדס מבקש מהנוסע הישראלי המצוי ארבעה או חמישה שקלים יותר בנסיעה של 20 שקל או אפילו אבע שמונים על מזוודה מהשדה

 

הישראלי ימכור ,לא אותי,את אמא שלו בשביל לא להרגיש פראייר .

 

אומת הייטק עם מנטאליות מדינת עולם שלישי.

פורסם

למיטב ידיעתי ב Get (get taxi לשעבר ) , ניתן להזמין מונית מרצדס בסכום קצת יותר גבוה. אז כנראה שזה עובד.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

יש שרות Gett premium שאומר "מונית מדגם יוקרתי" (כנראה מרצדס, לקסוס ואולי קיה אופטימה) בתוספת תשלום קטנה וזמן המתנה בדרך כלל יותר גדול.

 

 

פורסם

 

* לרוב האנשים בעולם המודרני יש כרטיס אשראי. רגיל לשלם במזומן? אם המחיר יהיה חצי אתה "תתאמץ" ותשלם באשראי.

 

בלי להזכיר שאנחנו בדרך לעולם ללא מזומן. יש אפילו מדינה אחת שהוציאה את המזומן מחוץ לחוק. ובכל העולם מנסים למגר את המזומן. בעיקר בגלל הון שחור.

מי שלא מתעסק בשחור ? איזה סיבה יש להשתמש במזומן ? על ארטיק בקיוסק אני משלם באשראי.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
אור, המפתח הוא סעיף 6. דרישה לרישוי, דרישה לביטוח, דרישה למיסוי (ופתרון בעיית המספר הירוק). אם אתה שואל אותי, לאחר שיאכפו שלושת הסעיפים הראשונים הסעיף שבסוגריים יתייתר, אף אחד לא יעבוד עבור אובר.

הפתרון הוא לבטל את הצורך במספר ירוק. מי שצריך שיפצו אותו וזהו חסל.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם (נערך)

לא ידוע לי שלהסתדרות יש השפעה על מדיניות התחבורה של עיריית ניו יורק. דרך אגב, היא גם נלחמת מלחמת חוכמה ב-AirBNB.

 

ואללה, אני לא מדבר על המספר הירוק. אני מדבר על תשלום מס כחוק, על חובת ביטוח מתאים ועל רישוי הנהג והרכב לפי תקנים של רכב ציבורי.

 

בוא נראה מה יקרה אם יאפשרו לאנשים להשתמש ברכבם כנהגי אובר, אבל יכפו עליהם לפתוח תיקי מס הכנסה, מע"מ ובט"ל. שלא לדבר על רכישת ביטוח במחירים ובתנאים של רכב ציבורי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בלי להזכיר שאנחנו בדרך לעולם ללא מזומן. יש אפילו מדינה אחת שהוציאה את המזומן מחוץ לחוק. ובכל העולם מנסים למגר את המזומן. בעיקר בגלל הון שחור.

מי שלא מתעסק בשחור ? איזה סיבה יש להשתמש במזומן ? על ארטיק בקיוסק אני משלם באשראי.

 

בבית קפה מתחת לבית שלי פעם הוא עשה לי "מזומן או אשראי". אני נמצא שם הרבה אז עשיתי לו פרצוף ואמרתי "ברור שאשראי". אז הוא התנצל ואמר שמתוקף עבודתו הוא שם לב שיש שני סוגים של לקוחות, אלו שמשלמים תמיד באשראי ואלו שמשלמים תמיד במזומן. ההבדל ביניהם פשוט - משלמי האשראי משלמים מיסים כחוק, משלמי המזומן עובדים בשחור.

 

כמובן, יש גם אנשים מבוגרים שמפחדים מכל הקטע הזה של האשראי (ומעדיפים משום מה להסתובב עם סטיפה בכיס, שיהיה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)
אבל אני אגלה לך משהו שזיעזע אותי: כמה אנשים חוששים מטכנולוגיה. אנשים בני 50 שמאמינים ש"אין חבר נאמן מכסף מזומן", ושמשוכנעים שכל המסחר במרשתת הוא תרמית. כאלה שלא מבינים שתשלום באינטרנט יותר בטוח מתשלום במסעדה, ושכרטיס האשראי הרבה יותר בטוח מהסטיפה בכיס האחורי.

מה שכתבתי אתמול.

 

כמובן שיש כאלה שמנסים להעלים מס או להעלים הכנסות מהאשה\הגרושה.

 

ואצלנו יש עוד בעיה - אלה שחוששים מההשגחה העליונה. אני מתכוון לרב ששולט בכל פן של חייהם ומונה מהם שימוש בחידושי הטכנולוגיה, שמא יגלו שיש עולם מחוץ למושבת הפינגוינים.

 

דרך אגב - אני לא חושב שיש מדינה משמעותית שביטלה את המזומן לחלוטין. אבל בהחלט יש כאלה שצמצמו מאד את השימוש בו. אני מניח שאתה מתכוון לשוודיה, דומני שעדיין יש קרונות שוודיות מנייר, אם כי השימוש בהן מצומצם מאד. אנחנו ממש לא שם, הישראלי הממוצע די שמרני.

 

קוריוז: בשבועות עשיתי סופ"ש ארוך באתונה. כמובן ששלפתי את כרטיס האשראי החדש שלי (דיינרס אלעל), ולהפתעתי הוא לא פעל contactless, אלא רק עם PIN. כמי שמורגל ב-contactless לא הבנתי את הבעיה, אז כאשר חזרתי ארצה התקשרתי לשירות הלקוחות לברר את העניין. אז לא רק שנציגת השירות לא הבינה על מה אני מדבר, היא פנתה לסיוע לדרגים היותר בכירים במוקד, וגם הם לא הכירו את העניין. שימו לב - נציגי שירות של חברת אשראי שלא מכירים את הטכנווגיה הבסיסית הזו (שכנראה חסרה בכרטיס הספציפי הזה, בנסיעה הבאה נבדוק אם זה של אשתי סובל מהבעיה או רק שלי).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עד עתה לא הגיבו החברים ללינקים שקיבלו ,אז אתה מצפה שיגיבו עכשיו ?

 

המשיכו להיצמד למזרח אירופה .... וואו נסע ברומניה באוקטביה

 

נראה אותך עם מרצדס מבקש מהנוסע הישראלי המצוי ארבעה או חמישה שקלים יותר בנסיעה של 20 שקל או אפילו אבע שמונים על מזוודה מהשדה

 

הישראלי ימכור ,לא אותי,את אמא שלו בשביל לא להרגיש פראייר .

 

אומת הייטק עם מנטאליות מדינת עולם שלישי.

 

לגמרי פספסת את הפואנטה.

התכוונתי להגיד שהירות עובד טוב ומגוון,נתפסת על הפיצ'ר הכי פחות רלוונטי.

 

אם ה"ישראלי" בחר להזמין מונית פרמיום,הזמין אותה והסכים על המחיר וקיבל נסיעה אין למי להתלונן.

 

לא יודע מי זה ישראלי ממוצע,אבל האדם הממוצע מזמין מונית,לא אכפת לו אם זו אוקטביה או S500, והוא לא ישלם יותר על מונית אחרת

אלא אם כן בפירוש ביקש מונית מסוג מסוים(רכב גדול וכו').

 

מת על ההתבכיינות הזו.

אני ואתה וכל אחד פה חלק מהאומה הזו,עברתי במסגרות שונות ולמעט נפילות פה ושם הרוב המוחלט היה אנשים טובים.

אם זה מה שאתה מרגיש סביב המעגל החברתי שלך,תחליף חברים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
יש שרות Gett premium שאומר "מונית מדגם יוקרתי" (כנראה מרצדס, לקסוס ואולי קיה אופטימה) בתוספת תשלום קטנה וזמן המתנה בדרך כלל יותר גדול.

 

 

זה לא קיים יותר וזה לא חוקי !

החוק נעקף (לא נאכף) ,ע"י זה שהוסיפו דמי הזמנה טלפונית בזמן שדמי ההזמנה בוטלו לשאר הנהגים .

 

אין דבר כזה תוספת פרימיום על פי תקנות משרד התחבורה .

×
×
  • תוכן חדש...