Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגמרי פספסת את הפואנטה.

התכוונתי להגיד שהירות עובד טוב ומגוון,נתפסת על הפיצ'ר הכי פחות רלוונטי.

 

אם ה"ישראלי" בחר להזמין מונית פרמיום,הזמין אותה והסכים על המחיר וקיבל נסיעה אין למי להתלונן.

 

לא יודע מי זה ישראלי ממוצע,אבל האדם הממוצע מזמין מונית,לא אכפת לו אם זו אוקטביה או S500, והוא לא ישלם יותר על מונית אחרת

אלא אם כן בפירוש ביקש מונית מסוג מסוים(רכב גדול וכו').

 

מת על ההתבכיינות הזו.

אני ואתה וכל אחד פה חלק מהאומה הזו,עברתי במסגרות שונות ולמעט נפילות פה ושם הרוב המוחלט היה אנשים טובים.

אם זה מה שאתה מרגיש סביב המעגל החברתי שלך,תחליף חברים.

 

 

על איזו התבכיינות אתה מדבר ?!

 

מספר לי סיפורים על רומניה עם נהגים מטורפים בדאצ'יות מתפרקות .מה זה קשור ?!

אתה עבדת במונית כאן בארץ ?

אתה מחובר ?

אתה לא רואה מה קורה ברחבי המדינה בזמן האחרון ,במטוסים ,בבתי מלון ,באוטובוסים .

 

 

מה זה "הסכים על המחיר" ,יש כאן חוק ! גם אם נוסע הסכים על מחיר והוא לא מעוגן במחירון משרד התחבורה ,הוא עובר עבירה ,ולא מעט נהגים חטפו על זה ש"הנוסע הסכים"

 

התבכיינות....מעגל חברים....לאן הלכת ?

לאן אתה רוצה להגיע ?

אתה פשוט ילד במלוא מובן המילה שתחת המקלדת שברשותך זורק מילים ללא הבחנה וללא אבחנה .

פורסם

מה קורה?

מצלמים שוליים ומעלים לפייסבוק.

אם זה מה שאתה מרגיש שקורה סביבך,זו בעיה שלך,כי לי סבבה.

 

כל מה שאמרתי על רומניה ששם אובר עובד מעולה ונותן ערך מוסף על שוק המוניות הרגיל.

שהמחיר שם נקבע מראש.

 

הסכים על מחיר זה מחיר שהאפליקציה מציגה.

לא "אחשלי בוא אני אקח אותך 50 שקל בלי מונה".

 

אתה יודע מה החוויה שלי עם נהגי מוניות?

יום עצמאות,מסיים לעבוד בסביבות 4 בבוקר(ברמן במועדון),יוצא לתפוס מונית הביתה.

על נסיעה של רבע שעה הנהג רצה 170 שקל,אמרתי לו שיפעיל מונה.

תגובתו "לא טוב לך? תישאר לישון פה".

קרה לעוד הרבה אחרים.

 

נהג מונית בנתב"ג שהוריד נוסע כדי לקחת אחד אחר שיותר משתלם לו.

 

ויש עוד...אגב,אני משתמש בתחב"צ לעיתים נדירות(אוטובוס פעם ב3 שבועות).

 

אז אולי UBER הייתה עושה טוב,הייתי מזמין רכב דרכם כמו עוד הרבה אחרים והנהגים החמדנים היו עושים הסבת "מקצוע".

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

קוריוז: בשבועות עשיתי סופ"ש ארוך באתונה. כמובן ששלפתי את כרטיס האשראי החדש שלי (דיינרס אלעל), ולהפתעתי הוא לא פעל contactless, אלא רק עם PIN. כמי שמורגל ב-contactless לא הבנתי את הבעיה, אז כאשר חזרתי ארצה התקשרתי לשירות הלקוחות לברר את העניין. אז לא רק שנציגת השירות לא הבינה על מה אני מדבר, היא פנתה לסיוע לדרגים היותר בכירים במוקד, וגם הם לא הכירו את העניין. שימו לב - נציגי שירות של חברת אשראי שלא מכירים את הטכנווגיה הבסיסית הזו (שכנראה חסרה בכרטיס הספציפי הזה, בנסיעה הבאה נבדוק אם זה של אשתי סובל מהבעיה או רק שלי).

 

טוב זה כבר ממש מביך.

אגב, בעיות מודרניות: לפעמים אני מתבאס שהמחיר גבוה מ-25 יורו כי אז אני צריך לשים את ה-PIN :lol:

 

זה לא קיים יותר וזה לא חוקי !

החוק נעקף (לא נאכף) ,ע"י זה שהוסיפו דמי הזמנה טלפונית בזמן שדמי ההזמנה בוטלו לשאר הנהגים .

 

אין דבר כזה תוספת פרימיום על פי תקנות משרד התחבורה .

 

אה? אתה יכול להסביר למה? פה זה מאוד נפוץ באפליקציות - אפשר להזמין שירות פרימיום בעלות גבוהה יותר, או מיניוואן, או אפילו יש אופציה ייעודית לטסלה למי שרוצה לנסוע "ירוק" :lol:

 

אתה יודע מה החוויה שלי עם נהגי מוניות?

יום עצמאות,מסיים לעבוד בסביבות 4 בבוקר(ברמן במועדון),יוצא לתפוס מונית הביתה.

על נסיעה של רבע שעה הנהג רצה 170 שקל,אמרתי לו שיפעיל מונה.

תגובתו "לא טוב לך? תישאר לישון פה".

קרה לעוד הרבה אחרים.

 

גם לי קרה לא פעם ולא פעמיים ש"רבתי" עם נהג מונית לגבי מחירון או מונה. יש מקרים שהם אפילו מתחילים את הדיון בלי ששאלתי ("אחי, נעשה מחירון בסדר? אני יכול להפעיל לך מונה אבל אני מבטיח לך שזה יהיה יותר יקר" - בואנה, ממש חסיד אומות העולם נהיה לי, אני בטוח שהוא עושה לי מחירון במקום מונה רק כי הוא דואג שמא אשלם לו יותר מדי :-P ).

 

באובר/בולט/ליפט - אתה רואה את המחיר מראש וזה מה שתשלם (אוטומטית, בלי להוציא את הכרטיס מהכיס כמובן). עלק לא עשו מהפכה בעולם המוניות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

השימוש הכי "מגניב" בקונטקטלס היה לי בוונקובר - זה כרטיס האוטובוס. ה"דינג" של אישור התשלום מישראכרט היה מגיע לפני ה"דינג" מהקורא של האוטובוס. והיו מקומות בהם שילמתי סכומים הרבה יותר גדולים - אני חושב שעד 100 אירו - בקונטקטלס.

 

לפני איזה חודשיים הייתי עם אשתי בחנות בגדים בחוצות המפרץ. ראיתי על המסופון את סמל הקשתות, חטפתי את כרטיס האשראי מידי הקופאית והנחתי אותו, הגברת לא הבינה איך התשלום הגיע. המקום האחר שבו נתקלתי בשימוש ב-EMV ובקונטקטלס בארץ היה באיקאה. מסופונים מתאימים נמצאים בהרבה מקומות אבל משום מה משתמשים עדיין בגיהוץ המגנטי. אוי לבושה, אפילו בחלון הראווה של ישראל - נתב"ג.

 

סבלתי מתרגילים של נהגי מוניות בלא מעט מקומות, מבחינה זו ישראל ממש אינה שונה ממערב אירופה. דווקא במזרחה (סופיה, בלגראד, ריגה, וילנה) התחושה היתה של נהגי מוניות ישרים.

 

הטכנולוגיה של אובר מצויינת במניעת תחמונים במחיר, הבעיה היא התחמונים האחרים שלהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עכשיו בדקתי ובאופן מעניין בעוד מגבלת הקונטקטלס בבנק שלי היא 25 יורו, אם אני משלם עם הנייד (מובייל קונטקטלס) אז המגבלה היא 150 יורו. רק מה, הנייד שלי משום מה rooted (זה מכשיר מהמעסיק, אני מניח שעשו משהו) אז אי אפשר להשתמש.

 

באסטוניה וגם בלטביה לא נתקלתי בנהגי מונית רמאים, למרות שממש נדיר שאני נוסע במונית רגילה. בקייב ובסנט פטרסבורג - ועוד איך...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה קורה?

מצלמים שוליים ומעלים לפייסבוק.

אם זה מה שאתה מרגיש שקורה סביבך,זו בעיה שלך,כי לי סבבה.

 

כל מה שאמרתי על רומניה ששם אובר עובד מעולה ונותן ערך מוסף על שוק המוניות הרגיל.

שהמחיר שם נקבע מראש.

 

הסכים על מחיר זה מחיר שהאפליקציה מציגה.

לא "אחשלי בוא אני אקח אותך 50 שקל בלי מונה".

 

אתה יודע מה החוויה שלי עם נהגי מוניות?

יום עצמאות,מסיים לעבוד בסביבות 4 בבוקר(ברמן במועדון),יוצא לתפוס מונית הביתה.

על נסיעה של רבע שעה הנהג רצה 170 שקל,אמרתי לו שיפעיל מונה.

תגובתו "לא טוב לך? תישאר לישון פה".

קרה לעוד הרבה אחרים.

 

נהג מונית בנתב"ג שהוריד נוסע כדי לקחת אחד אחר שיותר משתלם לו.

 

ויש עוד...אגב,אני משתמש בתחב"צ לעיתים נדירות(אוטובוס פעם ב3 שבועות).

 

אז אולי UBER הייתה עושה טוב,הייתי מזמין רכב דרכם כמו עוד הרבה אחרים והנהגים החמדנים היו עושים הסבת "מקצוע".

 

אל תספר לי סיפורים .

נהגי מוניות משקפים תמונה של החברה שלנו .

וברבע שעה אפשר לעשות 30 ק"מ בכביש פתוח ולהגיע ל 170 שקל בתעריף 2 .

בלי קשקושים וחצאי סיפורים -ספר מאיפה לאיפה ולהבא אתה יכול לרשום פרטי נהג ולהגיש תלונה .

נגד בארמנים מחמיצי פנים שלא קיבלו טיפ ,או בעלי פאבים שמקפיצים מחירי בירות מושתנות (ברומניה זה הרבה יותר זול) ,אי אפשר להתלונן.

בגלל בעל'בתים כמו שיש לך ,אני לא עובד בימי חמישי בלילה ,בגלל שהחבר'ה הצעירים "מתדלקים" בפיצוצייה וודקה עם 5 אקסל ב- 100 שקל שמתקרב לשוט מעאפן אחד של וויסקי בבר במקרה הטוב שלא יצאת עם פיצוץ ראש בגלל מהילה או חומר סוג ז' .

 

ואל תעבוד עלינו עם סיפורים : יש אפליקציות עם נהגים מסודרים ("רקסי" ,"גט") שמקבלות אשראי ויש שם דירוגים של נהגים .

בחרת להשחיר ולא בחרת להתלונן אל תתבכיין .

 

 

אבל פ'סדר .תכף יחליפו גם אותך וגם אתה תעשה הסבת מקצוע :-D:

https://hwzone.co.il/main-computers/%D7%94%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%93-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%9E%D7%9F-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99/

 

 

אבל התשובה הבאה שלך תהיה :

"אני אינטיליגנט ולא מתכוון להישאר בארמן"

 

זה פ'סדר -בכל תחום שתבחר תוכל להיות מוחלף ע"י אחת מהחברות הדורסניות ב-2 שקל פחות בעתיד.

אני שם בין ו'ל-ח' ,כי אני עם יותר מחצי רגל בפנים . לך לעומת זאת מחכה עתיד אחר.

הקארמה....

פורסם (נערך)

 

 

הטכנולוגיה של אובר מצויינת במניעת תחמונים במחיר, הבעיה היא התחמונים האחרים שלהם.

 

 

וגם של הנהגים

https://www.themarker.com/wallstreet/.premium-1.6312979

 

 

תחמונים במחיר...

 

https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3714611,00.html

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

הסיפור של לונדון הוא אחד התחמונים של החברה. עלה לה בפגיעה קשה במוניטין. בכלל, החברה הזו משנה את התעריפים לפי הביקוש. וכמובן אינה נתונה לרגולציה של המחירים כמו מונית רגילה.

 

סיפור ההקאות זרח מפרחוני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אל תספר לי סיפורים .

נהגי מוניות משקפים תמונה של החברה שלנו .

וברבע שעה אפשר לעשות 30 ק"מ בכביש פתוח ולהגיע ל 170 שקל בתעריף 2 .

בלי קשקושים וחצאי סיפורים -ספר מאיפה לאיפה ולהבא אתה יכול לרשום פרטי נהג ולהגיש תלונה .

נגד בארמנים מחמיצי פנים שלא קיבלו טיפ ,או בעלי פאבים שמקפיצים מחירי בירות מושתנות (ברומניה זה הרבה יותר זול) ,אי אפשר להתלונן.

בגלל בעל'בתים כמו שיש לך ,אני לא עובד בימי חמישי בלילה ,בגלל שהחבר'ה הצעירים "מתדלקים" בפיצוצייה וודקה עם 5 אקסל ב- 100 שקל שמתקרב לשוט מעאפן אחד של וויסקי בבר במקרה הטוב שלא יצאת עם פיצוץ ראש בגלל מהילה או חומר סוג ז' .

 

ואל תעבוד עלינו עם סיפורים : יש אפליקציות עם נהגים מסודרים ("רקסי" ,"גט") שמקבלות אשראי ויש שם דירוגים של נהגים .

בחרת להשחיר ולא בחרת להתלונן אל תתבכיין .

 

 

אבל פ'סדר .תכף יחליפו גם אותך וגם אתה תעשה הסבת מקצוע :-D:

https://hwzone.co.il/main-computers/%D7%94%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%93-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%9E%D7%9F-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99/

הכתבה מ2007,עברו 12 שנה ועדיין עובדים.

השירות הוא חלק מהחוויה.

אבל התשובה הבאה שלך תהיה :

"אני אינטיליגנט ולא מתכוון להישאר בארמן"

 

זה פ'סדר -בכל תחום שתבחר תוכל להיות מוחלף ע"י אחת מהחברות הדורסניות ב-2 שקל פחות בעתיד.

אני שם בין ו'ל-ח' ,כי אני עם יותר מחצי רגל בפנים . לך לעומת זאת מחכה עתיד אחר.

הקארמה....

 

כן,בזה אני אתעסק ב4 בבוקר כשכל מה שאני רוצה זה להגיע הביתה,להגיש תלונות.

הייתי חייל וזו הייתה אחלה עבודה באותה תקופה.

אני לא שותה והסיבה היחידה שלא באתי עם רכב כרגיל היא כי עצמאות והיה אפס חנייה.

אגב,בתעריף שישי לילה רגיל לקחו לי 110.

 

אני שמח שאתה מדמיין אותי כמו אחד שבא כולו מסריח מאלכוהול ונמרח לך על הרכב,לצערך זה לא המצב.

 

אני אכן לא ברמן יותר,הגעתי לשלב אחר בחיים וכרגע אני עסוק בדברים אחרים.

 

אתה צודק,יש ברמנים שמקפיצים מחירים ומתנהגים בזלזול,הם עושים כסף טוב בהתחלה ואחרי זה אף אחד לא בא למקומות האלה.

בדיוק כמו נהגי מונית,תהיה אדיב ומקצועי ויהיו לך נסיעות קבועות.

תהיה גרוע גם הקהל לקוחות שלך ייראה בהתאם.

 

תתלונן חופשי על מי שבא לך,

רק שהדיון פה הוא על שוק המוניות ולא על "גזל ורמאויות בשוק המסעדות".

מוזמן לפתוח אחד באוף טופיק ואני מבטיח להגיב.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הצבא דורש אישור עבודה ותלושי משכורת,מענייני ביטוח.

הם עדיין שמורים אצלי איפשהו בבית אם אתה מעוניין.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
בכלל, החברה הזו משנה את התעריפים לפי הביקוש.

מחיר הוא האינדיקטור הכי טוב לערך של השרות. עם כבר, קביעת תעריף אחיד זה מה שלא הגיוני (ובגלל זה הכניסו תעריף לילה, אבל זאת עדיין דיפרציאציה גסה מאוד ביחס לטכנולוגיה האפשרית היום).

פורסם
הצבא דורש אישור עבודה ותלושי משכורת,מענייני ביטוח.

הם עדיין שמורים אצלי איפשהו בבית אם אתה מעוניין.

 

 

עזוב נו....אתה יודע על מה אני מדבר....

 

גם בתחום המוניות יש "פיקסיונרים" עם "תלוש" ...מקווה שיעופו במהרה

פורסם

אחלה,

אז אתה תעבוד עם תלוש מפוברק ואצלי היו כל השעות מדווחות.

 

אני לא יודע מה המטרה של לנסות להוציא אותי עבריין,אבל חוץ מעבירת תנועה אחת(שגם עליה שילמתי) אני משתדל לשמור על החוק.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
אני לא יודע מה המטרה של לנסות להוציא אותי עבריין,אבל חוץ מעבירת תנועה אחת(שגם עליה שילמתי) אני משתדל לשמור על החוק.

הפואנטה היא שכשאין מה לדבר לגופו של עניין, תוקפים גופו של אדם.

תקרא את ההודעות בשרשור ואולי תזהה מגמה...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...