Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקימון גו, על מה כל המהומה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה גרוע ממה שחשבתי.

בהתחלה אמרתי שזה נהדר שסוף סוף יש משחק שמוציא אנשים החוצה, אבל אז נתקלתי בכל מיני בני 17-20 שנוסעים ברכב עם החבר\חברה לידם, שניהם עם הראש קבור בפלאפון, ברגע שיש לידם פוקמון - עוצרים את הרכב וממשיכים הלאה כשמסיימים.

נוראי!

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתור מי שהתעסק קצת באבטחת מידע בצבא - אני מבטיח לך שפייסבוק, אינסטגרם ושאר מרעין בישין מהסוג הזה תרמו ויתרמו לדלף מידע יותר מאשר אם הרמטכ"ל בכבודו ובעצמו ישחק Pkemon Go בבור.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

ובתור מי שהתעסק עם זה גם 6 שנים אחרי וב6 שנים האחרונות במובייל - מחזק לגמרי- כל מי שמתחזק חשבון Gmail תורם בערך פי כמה יותר מידע מזה עוד מלכתחילה.

 

אני מת על זה שאנשים שאין להם ולו צל של מושג בכמה מידע הם שמים על עצמם בחוץ מזדעזעים ממשהו שהוא לא אפילו חצי ממה שהם חושבים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב, זה משחק נחמד שמוציא אנשים החוצה

זה גרוע ממה שחשבתי.

בהתחלה אמרתי שזה נהדר שסוף סוף יש משחק שמוציא אנשים החוצה, אבל אז נתקלתי בכל מיני בני 17-20 שנוסעים ברכב עם החבר\חברה לידם, שניהם עם הראש קבור בפלאפון, ברגע שיש לידם פוקמון - עוצרים את הרכב וממשיכים הלאה כשמסיימים.

נוראי!

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יאללה ממזר בוא לצוד :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עזבו פוקימון, יצא ff vii לאנדרויד!

אצלי הכול קורה בדיליי של 20 שנה,

בטח אגלה את הפוקימונים ב-2036.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אתה יודע כמה חיידקים יש בשטר? ובכל זאת אם אני אציע לך שטר של 200₪ לא תיקח אותו בשמחה?

או בקיצור, בכל דבר טוב תמיד ימצאו את הרע.

נעזוב לרגע את העובדה שהמשחק כלל לא דורש מצלמה על מנת להנות ממנו ושניתן לבטל את עניין המציאות הרבודה בתחילת המשחק, ניגש לשאר הדברים.

אם תסתכל על התמונה הכוללת,

לאור מצב ההשמנה בקרב הילדים והמבוגרים שיש כיום, המשחק הזה הוא סיבה למיליונים לצאת מהבית ולשפר את המצב הסוציאלי והגופני שלהם כשהאפקט הוא כמובן על הבריאות וזה תוך שבוע מרגע יציאתו עם כל המכשולים והמחלות של משחק בגרסא לא סופית.

אם תחפש מידע באינטרנט תמצא שלמרות מספר תאונות דרכים בודדות ומקרים לא נעימים, המשחק הזה עשה רק טוב לאנשים,

למשל בתי מחסה לכלבים מציעים לאנשים לקחת כלבים לטיולים ולהנעים את זמנם בזמן שהם משיגים צ׳ופרים במשחק על מרחקי הליכה, ההיענות עצומה.

אם תגלוש בפורומי המשחק ברחבי העולם תראה קהילה יוצאת דופן, אחת המטרות בהן היא דוגלת למשל: "לאסוף אשפה שנתקלים בה ברחוב בזמן שמטיילים ומשחקים".

לא סתם המשחק הזה שבר כמעט כל שיא בשוק המשחקים לסלולר בזמן כל כך קצר, יש סביבו Hype אדיר שלא ראו מאז האייפון.

אז יש ביקורות על הפרטיות שנאבדת, אבל תאמרו לי איזה פרטיות כבר יש לנו היום?

כשאנשים מעלים כל נוד לאינסטגרם וכל פסיק בקורות חיים ללינקד-אין אתם חושבים שבאמת מעניין מישהו בגוגל או נינטק שתפסתם את פיקאצ׳ו ליד המזרקה ב-2 בלילה? אתם חושבים שיש לגוגל מה לעשות עם כל המידע הזה חוץ מלדחוף לך פרסומות לכבל HDMI ב-GearBest כי הסתובבת ליד חנות למוצרי חשמל וגוגל-מפות קלט את זה?

שיט אמרתי את המילים "גוגל" ו-"פרטיות" באותו משפט.. Oh boy, תכף יגיע פוסט נקם עם אוסף קונספירציות על כך שהמידע ישמש את גוגל להשתלט על העולם.

כל עוד במשהו יש יותר תועלת מנזק, יש לו לגיטימציה.

 

- מה עוד אפשר להוסיף למשפט כזה מלא חוכמה..

 

Peace

שום דבר מהכתוב שהבאתי לא משקף את דעתי, הריגול הטכנולוגי נמצא בכל מקום ובכל אפליקציה כמו שכבר רשמו כאן.

 

לגבי הסיפא של דברי הכותב ממנה הסתייגתי עוד בפתיח.

 

אישית, לא גדלתי על פוקימון, זה לא הדור שלי ולא מדבר אלי.

מנגד, הייתי שמח למשחק שבו מחפשים ומשמידים את חיילי הרגל של קריינג, או עושים סיבוב עם האופונוברים ממאדים[emoji6]

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
שום דבר מהכתוב שהבאתי לא משקף את דעתי, הריגול הטכנולוגי נמצא בכל מקום ובכל אפליקציה כמו שכבר רשמו כאן.

 

לגבי הסיפא של דברי הכותב ממנה הסתייגתי עוד בפתיח.

 

אישית, לא גדלתי על פוקימון, זה לא הדור שלי ולא מדבר אלי.

מנגד, הייתי שמח למשחק שבו מחפשים ומשמידים את חיילי הרגל של קריינג, או עושים סיבוב עם האופונוברים ממאדים[emoji6]

בדברי הפתיחה אמרת כי "ישנם דברים במה שהכותב אומר" ובחרת להוסיף אותם לאשכול לכן הרשתי לעצמי לתת טענות נגד.

לא חושב שאדם שכזה ראוי להיות מצוטט באיזשהו דיון רציני אבל זאת כבר דעתי.

 

Peace

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תראה, המשפט האחרון בציטוט שKHC הביא גורם לכל מה שכתוב שם להישמע מפגר, אבל תאר לך שזה לא היה רשום?

יש בזה משהו שטיולים עם מצלמה זה לא הכי טוב לפרטיות של אנשים.

יש גם את המטומטמים שראה ELIC25, עוצרים את האוטו באמצע הכביש בשביל המשחק הזה.

כמו לכל דבר, יש לזה יתרונות וחסרונות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היתרונות הן ששתי גופות נמצאו בארה"ב בעקבות סיורים של מחפשי פוקימון (לא יתרון לגופה,אולי לרשויות החוק) החסרונות רבים, ברמה הכי פשוטה, עניין של זמן (אם לא קרה כבר) שמישהו יידרס, או שתהיה תאונת רכבים בעקבות עצירה פתאומית של מכורים לפוקימון, גם באתגר דלי הקרח נהרגו כמה גאונים...

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
עזבו פוקימון, יצא ff vii לאנדרויד!

אצלי הכול קורה בדיליי של 20 שנה,

בטח אגלה את הפוקימונים ב-2036.

אני רק אשים את הלינק הזה פה ואציין שזה כבר בפריאורדר אצלי:

https://www.amazon.com/Final-Fantasy-VII-Remake-PlayStation-4/dp/B00ZS80PC2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1468794477&sr=8-1&keywords=final+fantasy+7+ps4

(וכן זה משחק מוכרז רשמית)

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אפשר למות גם מסתם ללכת ברחוב, אולי נבטל גם את זה

 

Peace

בוא לא נגזים בקטע שיהפוך את הדיון למפגר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
אבל מה אכפת לי שאנשים אחרים יתלהבו מזה? זכותם ללכת כמו מפגרים ברחוב עם הסמארטפון

 

תראה, המשפט האחרון בציטוט שKHC הביא גורם לכל מה שכתוב שם להישמע מפגר

יש גם את המטומטמים שראה ELIC25, עוצרים את האוטו באמצע הכביש בשביל המשחק הזה.

 

 

בוא לא נגזים בקטע שיהפוך את הדיון למפגר.

 

טוב כבר הבנתי שכל דבר שלא נראה לך הוא או "מטומטם" או "מפגר" אבל בכל זאת, אני מכיר לפחות עשרה אנשים שמשחקים בזה ולא מתו/נדרסו/ריגלו למען איראן/עצרו את האוטו באמצע כביש 6, אולי זה נס או שמירה עליונה, אבל יש גם אנשים שפויים ולא "מטומטמים" שמשחקים..

אגב שכחתי להוסיף, קיים במשחק אלגוריתם שבזכות ה-GPS מאתר את מהירות ההתניידות של המשתמש (ממש כמו בוייז) ומבטל כל הופעה של פוקימונים בסביבה כאשר מהירות התנועה היא מעל המהירות הסבירה של הליכה, הדיווח הוא שזה עד סביבות 15~20 קמ"ש, זה בכדי למנוע הצצות מיותרות במכשיר במהירויות גבוהות, אז נפתרה עוד בעיה, עכשיו נשאר רק לבטל את אופציית ההודעות ווצאפ/הודעות רגילות/שיחות טלפון/"שניה רושם משהו ביומן האלקטרוני" ואף אחד לא יגע בטלפון בזמן נהיגה הבטחה שלי.

עריכה: שכחתי עוד להוסיף את אלה שמשקרים שהם לא הנהג בווייז בזמן שמזגזגים בין נתיבים כי קשה כשעין אחת על הקלדה של "מועדון חשפנות תל-אביב" ועין שניה בנהיגה..

 

Peace

עריכה אחרונה על ידי Gattuso8
פורסם

ברור, כי ככה המצלמה תרעד, ולא יראו כלום בהקלטה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ובתור מי שהתעסק עם זה גם 6 שנים אחרי וב6 שנים האחרונות במובייל - מחזק לגמרי- כל מי שמתחזק חשבון Gmail תורם בערך פי כמה יותר מידע מזה עוד מלכתחילה.

 

אני מת על זה שאנשים שאין להם ולו צל של מושג בכמה מידע הם שמים על עצמם בחוץ מזדעזעים ממשהו שהוא לא אפילו חצי ממה שהם חושבים.

 

תוכל לפרט ? יש לי גי'מייל אבל בקושי משתמש בו, בעיקר לאיביי ..


×
×
  • תוכן חדש...