Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקימון גו, על מה כל המהומה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני תפסתי Ratata ממש על שולחן העובדה!

 

בגדול, סמכים עם sronis. אין לי זמן ללכת עכשיו ולהסתובב בשכונה בשביל לתפוס פוקימונים. על הדרך - אולי כן, אבל לצאת במיוחד מהבית בשביל זה? עזבו אותי, המיזנתרופיה חזקה יותר.

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני 10 שנים, אם היית הולך ברחוב ותופס פוקימונים, היית זוכה לאישפוז כפוי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עלתה כתבה באתר ערבי, מלבד הסיפא של מזימה ציונית, יש משהו בדברי הכותב על החשיפה הלא מודעת של המשתמש לסביבה הפרטית שלו...

 

מצ"ב הטקסט:

ידיעות אל-קודס - כל רגע:

 

נא לשתף ולהפיץ כדי לשמור על ילדינו

 

המשחק פוקימון הוא משחק שמבוסס על GPS ומחפשים בו פוקימונים, סימנים ודברים בעולם האמיתי - הולכים עם המצלמה שמובילה אותך במפה למקומות שחייבים להגיע אליהם ברגל.

 

מה מסוכן בזה? המשחק גורם לאנשים לצלם כשהם לא שמים לב לכל המקומות שמסביבם, אתה מתחיל מהבית שלך ומגיע למקומות שחלקם ארכיאולוגיים וחיוניים... המשיכה שלך למשחק הופכת אותך למרגל באופן לא רצוני. חשבת על זה שכשאתה משחק אתה בעצם מצלם את כל מה שמסביבך: מקומות, אנשים וכו'? וכל זה מגיע ישירות לשרתים של המשחק, הכל נשמר שם!

 

מי שמשחק בעצם הופך למרגל בחינם, לא צריך הכשרה או עבודה, אתה מצלם את כל מה שמסביבך ומגיש את זה על מגש של כסף. לא שאלתם את עצמכם למה המשחק אסור במדינות מסוימות? הרי בשביל להוריד את המשחק צריך ליצור שרת.

 

אוסטרליה למשל הוציאה על המשחק הזה אזהרה שהוא יכול לגרום לתאונות, כי כשהולכים ברחוב, שקועים ומרוכזים בפלאפון, אפשר להתנגש בדברים ובאנשים אחרים. כמובן שככה גנב יכול לגנוב לכם את הפלאפון בקלות, והוא גם יגיד לכם תודה על שיתוף הפעולה כשהוא ייקח לכם אותו מהיד!

 

לא אחד ולא שניים משחקים במשחק הזה, אלא מיליוני אנשים... השרתים והמפות כולם מחוברים זה לזה, וככה משלימים את התמונה המלאה, עם סאונד ותמונות כדי לצלם את כל המקומות החיוניים והפרטיים.

 

כמובן שזה נושא גדול שקשה להסביר על רגל אחת, ולא כולם יבינו את חומרת המצב... אבל עם המשחק הזה לא צריך יותר מידי הסברים - אתה חושב שאתה משחק, כשאתה בעצם בלי להרגיש מרגל רשמי במלחמות של דור 5.

 

העברתי את המסר, אלוהים עדי.

ולמי ששואל את עצמו: "טוב, אז בשביל מי אני מרגל?" אשמח לומר לכם שהמילה פיקאצ'ו למשל, ביפנית, אומרת "תהיה יהודי".. אבל אולי זה רק צירוף מקרים!!

 

#0202_פוקימון #0202_טכנולוגיה

 

للنشر والتعميم لنحمي ابنائنا

لعبة البيكيمون ..

هى عباره عن لعبة بتشتغل بـ "الجي بي اس" بتدور على بوكيمون وعلامات واشياء على ارض الواقع، بتمشي بالكاميرا بتاخدك بالخريطه لاماكن كتير تجبرك تمشي.

الخطير بالموضوع :

انو اللعبة بتخلى الناس تصور وهى مش منتبهة كل الاماكن اللى حواليها، تبدأ من بيتك الشخصي لحد ما تخرجك برا البيت لـ اماكن فى منها اثريه وحيويه.. انجذابك للعبة فيما بعد رح يخليك لا اراديا شبه #الجاسوس.. انت متخيل انك بتلعب وانت فى الحقيقة بتصور كل شي حواليك: اماكن وناس وغيره.. وكل هاد متوصل مباشره بسيرفر اللعبه كل هاد بيتسجل!

اللي بيلعبها صار جاسوس مجاني ولا محتاج تدريب ولا محتاج شغل، انت بتصور كل الدنيا حواليك وبتنقلها على طبق من فضه.. طيب مسألتش حالك ليه اللعبه ممنوعة فى بلاد معينه؟ ولازم عشان تحمل اللعبه هاد محتاج تعمل سيرفر.

ودوله استراليا نشرت تحذير من اللعبه هاد عن انها ممكن تسبب حوادث كتير! لانك ماشى فى الشارع سرحان ومركز فى الموبايل انك ممكن تخبط فى اي شي واي حد يخبطك، طبعا موبايلك ممكن ينسرق اكيد والحرامي رح يقولك شكرا على حسن تعاونكم معنا وهو بشده منك!

مش واحد ولا اتنين بيلعبوها رح تلاقى بعد هيك ملايين بيلعبها.. السيرفرات والخرايط هاد كلها بتتربط ببعض بعد هيك وبتكمل الصوره الكامله صوت وصوره لتصوير كل الاماكن الحيويه والخاصة..

طبعا الخوض فى الموضوع هاد وشرحه كبير جدا ومحتاج كلام كبير وكتير ومش كل الناس رح تستوعب مدى خطورته.. بس المره هاي اللعبه هاي مش محتاجه اى شرح اكتر غير انك مفكر حالك بتلعب وانت فى الحقيقة جاسوس رسمي بدون ماتشعر من ضمن حروب الجيل الخامس.

 

"اللهم بلغت اللهم فاشهد"

وإذا سألت حالك طيب انا جاسوس لحساب مين؟

يسعدني أقلك أن اسم بيكاتشو مثلا هي كلمة معناها كن يهودي بـ اليابانية.. ممكن تكون صدفة !!!!!!!!!!!

 

https://www.facebook.com/12345alquds/photos/a.376387365884851.1073741829.339569252899996/544944192362500/?type=3&theater

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם (נערך)

בלי להתייחס לבבל"ת הפוליטי:

 

b076178eaf99ef3a5d83731373deab38.jpg

 

 

הנה תיקנתי לכם, עכשיו אתם לא מרגלים.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

היה לי פוקימון בחדר :lol:

 

האמת זה נחמד. משחק שגורם לאנשים לצאת מהבית. מה שמפגר זה אנשים שאשכרה לא מודעים לסביבה, נכנסים לתוך אגמים ונתקעים בדברים. יש אנשים שמשחקים בזה בלילה, מצלמים סרטונים של עצמם עושים את זה ואשכרה מקבלים מאות אלפי ומיליוני צפיות.

 

בסך הכול משחק נחמד ( אם נשים בצד את תאוריית הקונספירציה )

פורסם
עלתה כתבה באתר ערבי, מלבד הסיפא של מזימה ציונית, יש משהו בדברי הכותב על החשיפה הלא מודעת של המשתמש לסביבה הפרטית שלו...

 

מצ"ב הטקסט:

ידיעות אל-קודס - כל רגע:

 

נא לשתף ולהפיץ כדי לשמור על ילדינו

 

המשחק פוקימון הוא משחק שמבוסס על GPS ומחפשים בו פוקימונים, סימנים ודברים בעולם האמיתי - הולכים עם המצלמה שמובילה אותך במפה למקומות שחייבים להגיע אליהם ברגל.

 

מה מסוכן בזה? המשחק גורם לאנשים לצלם כשהם לא שמים לב לכל המקומות שמסביבם, אתה מתחיל מהבית שלך ומגיע למקומות שחלקם ארכיאולוגיים וחיוניים... המשיכה שלך למשחק הופכת אותך למרגל באופן לא רצוני. חשבת על זה שכשאתה משחק אתה בעצם מצלם את כל מה שמסביבך: מקומות, אנשים וכו'? וכל זה מגיע ישירות לשרתים של המשחק, הכל נשמר שם!

 

מי שמשחק בעצם הופך למרגל בחינם, לא צריך הכשרה או עבודה, אתה מצלם את כל מה שמסביבך ומגיש את זה על מגש של כסף. לא שאלתם את עצמכם למה המשחק אסור במדינות מסוימות? הרי בשביל להוריד את המשחק צריך ליצור שרת.

 

אוסטרליה למשל הוציאה על המשחק הזה אזהרה שהוא יכול לגרום לתאונות, כי כשהולכים ברחוב, שקועים ומרוכזים בפלאפון, אפשר להתנגש בדברים ובאנשים אחרים. כמובן שככה גנב יכול לגנוב לכם את הפלאפון בקלות, והוא גם יגיד לכם תודה על שיתוף הפעולה כשהוא ייקח לכם אותו מהיד!

 

לא אחד ולא שניים משחקים במשחק הזה, אלא מיליוני אנשים... השרתים והמפות כולם מחוברים זה לזה, וככה משלימים את התמונה המלאה, עם סאונד ותמונות כדי לצלם את כל המקומות החיוניים והפרטיים.

 

כמובן שזה נושא גדול שקשה להסביר על רגל אחת, ולא כולם יבינו את חומרת המצב... אבל עם המשחק הזה לא צריך יותר מידי הסברים - אתה חושב שאתה משחק, כשאתה בעצם בלי להרגיש מרגל רשמי במלחמות של דור 5.

 

העברתי את המסר, אלוהים עדי.

ולמי ששואל את עצמו: "טוב, אז בשביל מי אני מרגל?" אשמח לומר לכם שהמילה פיקאצ'ו למשל, ביפנית, אומרת "תהיה יהודי".. אבל אולי זה רק צירוף מקרים!!

 

#0202_פוקימון #0202_טכנולוגיה

 

للنشر والتعميم لنحمي ابنائنا

لعبة البيكيمون ..

هى عباره عن لعبة بتشتغل بـ "الجي بي اس" بتدور على بوكيمون وعلامات واشياء على ارض الواقع، بتمشي بالكاميرا بتاخدك بالخريطه لاماكن كتير تجبرك تمشي.

الخطير بالموضوع :

انو اللعبة بتخلى الناس تصور وهى مش منتبهة كل الاماكن اللى حواليها، تبدأ من بيتك الشخصي لحد ما تخرجك برا البيت لـ اماكن فى منها اثريه وحيويه.. انجذابك للعبة فيما بعد رح يخليك لا اراديا شبه #الجاسوس.. انت متخيل انك بتلعب وانت فى الحقيقة بتصور كل شي حواليك: اماكن وناس وغيره.. وكل هاد متوصل مباشره بسيرفر اللعبه كل هاد بيتسجل!

اللي بيلعبها صار جاسوس مجاني ولا محتاج تدريب ولا محتاج شغل، انت بتصور كل الدنيا حواليك وبتنقلها على طبق من فضه.. طيب مسألتش حالك ليه اللعبه ممنوعة فى بلاد معينه؟ ولازم عشان تحمل اللعبه هاد محتاج تعمل سيرفر.

ودوله استراليا نشرت تحذير من اللعبه هاد عن انها ممكن تسبب حوادث كتير! لانك ماشى فى الشارع سرحان ومركز فى الموبايل انك ممكن تخبط فى اي شي واي حد يخبطك، طبعا موبايلك ممكن ينسرق اكيد والحرامي رح يقولك شكرا على حسن تعاونكم معنا وهو بشده منك!

مش واحد ولا اتنين بيلعبوها رح تلاقى بعد هيك ملايين بيلعبها.. السيرفرات والخرايط هاد كلها بتتربط ببعض بعد هيك وبتكمل الصوره الكامله صوت وصوره لتصوير كل الاماكن الحيويه والخاصة..

طبعا الخوض فى الموضوع هاد وشرحه كبير جدا ومحتاج كلام كبير وكتير ومش كل الناس رح تستوعب مدى خطورته.. بس المره هاي اللعبه هاي مش محتاجه اى شرح اكتر غير انك مفكر حالك بتلعب وانت فى الحقيقة جاسوس رسمي بدون ماتشعر من ضمن حروب الجيل الخامس.

 

"اللهم بلغت اللهم فاشهد"

وإذا سألت حالك طيب انا جاسوس لحساب مين؟

يسعدني أقلك أن اسم بيكاتشو مثلا هي كلمة معناها كن يهودي بـ اليابانية.. ممكن تكون صدفة !!!!!!!!!!!

 

https://www.facebook.com/12345alquds/photos/a.376387365884851.1073741829.339569252899996/544944192362500/?type=3&theater

 

אתה יודע כמה חיידקים יש בשטר? ובכל זאת אם אני אציע לך שטר של 200₪ לא תיקח אותו בשמחה?

או בקיצור, בכל דבר טוב תמיד ימצאו את הרע.

נעזוב לרגע את העובדה שהמשחק כלל לא דורש מצלמה על מנת להנות ממנו ושניתן לבטל את עניין המציאות הרבודה בתחילת המשחק, ניגש לשאר הדברים.

אם תסתכל על התמונה הכוללת,

לאור מצב ההשמנה בקרב הילדים והמבוגרים שיש כיום, המשחק הזה הוא סיבה למיליונים לצאת מהבית ולשפר את המצב הסוציאלי והגופני שלהם כשהאפקט הוא כמובן על הבריאות וזה תוך שבוע מרגע יציאתו עם כל המכשולים והמחלות של משחק בגרסא לא סופית.

אם תחפש מידע באינטרנט תמצא שלמרות מספר תאונות דרכים בודדות ומקרים לא נעימים, המשחק הזה עשה רק טוב לאנשים,

למשל בתי מחסה לכלבים מציעים לאנשים לקחת כלבים לטיולים ולהנעים את זמנם בזמן שהם משיגים צ׳ופרים במשחק על מרחקי הליכה, ההיענות עצומה.

אם תגלוש בפורומי המשחק ברחבי העולם תראה קהילה יוצאת דופן, אחת המטרות בהן היא דוגלת למשל: "לאסוף אשפה שנתקלים בה ברחוב בזמן שמטיילים ומשחקים".

לא סתם המשחק הזה שבר כמעט כל שיא בשוק המשחקים לסלולר בזמן כל כך קצר, יש סביבו Hype אדיר שלא ראו מאז האייפון.

אז יש ביקורות על הפרטיות שנאבדת, אבל תאמרו לי איזה פרטיות כבר יש לנו היום?

כשאנשים מעלים כל נוד לאינסטגרם וכל פסיק בקורות חיים ללינקד-אין אתם חושבים שבאמת מעניין מישהו בגוגל או נינטק שתפסתם את פיקאצ׳ו ליד המזרקה ב-2 בלילה? אתם חושבים שיש לגוגל מה לעשות עם כל המידע הזה חוץ מלדחוף לך פרסומות לכבל HDMI ב-GearBest כי הסתובבת ליד חנות למוצרי חשמל וגוגל-מפות קלט את זה?

שיט אמרתי את המילים "גוגל" ו-"פרטיות" באותו משפט.. Oh boy, תכף יגיע פוסט נקם עם אוסף קונספירציות על כך שהמידע ישמש את גוגל להשתלט על העולם.

כל עוד במשהו יש יותר תועלת מנזק, יש לו לגיטימציה.

אשמח לומר לכם שהמילה פיקאצ'ו למשל, ביפנית, אומרת "תהיה יהודי".. אבל אולי זה רק צירוף מקרים!!

- מה עוד אפשר להוסיף למשפט כזה מלא חוכמה..

 

Peace

פורסם

אז יש ביקורות על הפרטיות שנאבדת, אבל תאמרו לי איזה פרטיות כבר יש לנו היום?

 

כי זה לוקח את כל אובדן הפרטיות שלב אחד קדימה.

 

אם קודם הייתה גישה למיקום/מצלמה/מיקרופון, אז הפעם אפשר גם לכוון את נושא המצלמה/מיקרופון, ע"י הצבת פוקימונים במיקומים אסטרטגיים.

 

תפוס את כולם, על הדרך תשלח תמונה עדכנית של מה שהולך במשרד/בסיס צבאי כולל הקלטת קול.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כי זה לוקח את כל אובדן הפרטיות שלב אחד קדימה.

 

אם קודם הייתה גישה למיקום/מצלמה/מיקרופון, אז הפעם אפשר גם לכוון את נושא המצלמה/מיקרופון, ע"י הצבת פוקימונים במיקומים אסטרטגיים.

 

תפוס את כולם, על הדרך תשלח תמונה עדכנית של מה שהולך במשרד/בסיס צבאי כולל הקלטת קול.

 

צודק, כי עד היום מצלמות הוידאו הסטילס והמקרופונים היו מכוונים/ות לרצפה,

מה גם שידוע שכאשר מצלמים תמונה חייב להיות קיר לבן מאחור על מנת לשמור על סודיות המקום.

 

כשניווטת בווייז, ה-GPS לא פעל אלא ניחש את מיקומו לפי הריחות, אם הוא זיהה ריח של פיתה דרוזית הוא היה מתריע שהיית כנראה באזור דלית אל-כרמאל או בקניון הקרוב לביתך בימי שישי.

 

הייתי שמח להמשיך ולתת לך דוגמאות עד כמה "הפרטיות" שלך ושלי לא רק שנפגעה בעידן האינטרנט אלא כבר לא קיימת,

אבל אני רוצה להדגיש משהו שנאמר כבר כמה פעמים באשכול אבל מתעלמים ממנו אז אדגיש שוב:

 

-המשחק לא דורש מצלמה בשביל לשחק!-

 

הרוב כלל לא משתמשים באופציה של ה -AR

,היא מקשה על השחקן ולא נוחה, מתלהבים מזה בפעם הראשונה וזהו.

 

אבל העניין הוא לא המצלמה אלא שכמו בכל דבר בחיים גם כאן דרוש שימוש בהגיון בסיסי למי שמשחק, כמו שעד היום לא 'דפקת' סלפי ליד המתקן הסודי בבסיסך (אלא אם סכום כסף מפתה היה מעורב בעניין), ככה גם מצופה מאנשים לא לחפש פוקימונים עם מצלמה פתוחה באזורים לא סטנדרטיים.

 

אבל כמה אנשים כבר באמת משרתים/עובדים באזורים מסווגים? חתך אוכלוסיה מזערי שיודע להזהר היטב מפני אספני מידע שכאלה וזאת לא האפליקציה הראשונה שאוספת מידע רב.

 

ממה יש לאדם פשוט לפחד? התמונות של השכונה שלך כבר קיימות מזמן בממסדי נתונים של מפות מגוונת והתמונות שלך שמורות בטלפון כאשר הרבה אנשים יכולים פשוט לפרוץ ולקחת אותם או שהן כבר מזמן משותפות ברשתות החברתיות השונות.

 

אם אדם פשוט כמוני וכמוך הסתובב ברחוב והצליח לצלם משהו סודי כנראה שזה לא היה כל כך סודי אחרי הכל, הרי פוקימון גו לא המציא את המצלמה וה-GPS.

 

Peace

פורסם

בתור מי שהתעסק קצת באבטחת מידע בצבא - אני מבטיח לך שפייסבוק, אינסטגרם ושאר מרעין בישין מהסוג הזה תרמו ויתרמו לדלף מידע יותר מאשר אם הרמטכ"ל בכבודו ובעצמו ישחק Pkemon Go בבור.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

העיקר שלא תהיה יהודי, זה הכי חשוב.

אף פעם לא סבלתי פוקימונים, דיג'ימונים, כל השיט היפני הזה. גם לא כשהייתי ילד. אבל מה אכפת לי שאנשים אחרים יתלהבו מזה? זכותם ללכת כמו מפגרים ברחוב עם הסמארטפון ולצלם שטויות או מה שלא עושים במשחק הזה.

יש שיר טוב של אוזי שנקרא פראנויד. עשיתם לי חשק לשמוע אותו.

למה נתת את הקרדיט רק לו? זה כל הלהקה. הוא אפילו לא כתב את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...