Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקימון גו, על מה כל המהומה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תוכל לפרט ? יש לי גי'מייל אבל בקושי משתמש בו, בעיקר לאיביי ..

בוא נעשה את זה יותר פשוט, כל מכשיר אנדרואיד הוא בעצם מכונת איסוף מידע משומנת עלייך, כל חשבון מייל חינמי או אפילו בתשלום הוא פוטנציאל לאיסוף מידע עלייך, כל דפדפן שאתה גולש דרכו הוא אספן מידע, כל תוכנת ניווט מחזיקה מידע של כל הנסיעות שלך, המערכת הפעלה שלך במחשב לומדת עלייך, מצלמות אינטרנט לעיתים נפרצות ומשומשות על ידי גורמי צד שלישי מערכות הניווט ברכב לעיתים נפרצות ונאספות כל הנסיעות שלך ועוד ועוד..

 

אי אפשר לדעת מה הם עושים עם המידע עלייך ואיך משתמשים בו, מה גם שאם כמות כזאת של מידע שנאספת מכל משתמש זוהי כמות מידע ענקית שלעתים לא ברור מה לעשות איתו, אבל אתה חושב שמנכ"ל גוגל יגנוב לך את פרטי האשראי וייצא למסע קניות באיביי אחרי ששמע את השיחה שעשית עם דודה שולה באנדרואיד כשהודעת לה שנכנסה לך משכורת? מופרך מאוד אבל גם אם יקרה, יש חוקי הגנה ואין הרבה מקום לדאגה.

 

אז מישהו יודע שהסתובבת באתרי פורנו רומנים ב-3 לפנות בוקר, לא קרה כלום, המקסימום שיקרה זה שמעכשיו תקבל מדי פעם פרסומות קופצות של משכב עם תרנגול.

 

אם זה מטריד אותך אתה כמובן יכול להיפטר מכל מכשיר אלקטרוני עם חיבור לאינטרנט/רשת סלולרית ולחזור לתקופת האבן

 

Peace

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
טוב כבר הבנתי שכל דבר שלא נראה לך הוא או "מטומטם" או "מפגר" אבל בכל זאת, אני מכיר לפחות עשרה אנשים שמשחקים בזה ולא מתו/נדרסו/ריגלו למען איראן/עצרו את האוטו באמצע כביש 6, אולי זה נס או שמירה עליונה, אבל יש גם אנשים שפויים ולא "מטומטמים" שמשחקים..

 

זה באמת מפגר בעיני ללכת עם הטלפון ולחפש דברים לא קיימים. מבחינתי זה בערך כמו farmvile וכל משחקי הפייסבוק האלה, אבל מי שנהנה מזה ולא מפריע לאף אחד תוך כדי, שיבלה. אסור לי לחשוב כך?

אני משער שאתה מסכים איתי שזה מאד מטומטם להפריע לתנועה ברכב כדי לשחק משחקים בסמארטפון, אפילו אם לא כולם עושים את זה.

אני באמת חושב שההשוואה בין לשחק פוקמון גו עם כל ההשלכות של זה לסתם הליכה ברחוב היא מפגרת.

כי זה בערך כמו שאני אשווה את המשחק הזה לקוק ואומר שאני מכיר כמה אנשים שעושים קוק אבל הם סבבה ומצליחים לשמור על סדר נורמלי בחיים שלהם.

אם נעלבת מזה בגלל שאתה עשית את ההשואה הזו, אז אני מצטער. זו לא היתה הכוונה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה באמת מפגר בעיני ללכת עם הטלפון ולחפש דברים לא קיימים. מבחינתי זה בערך כמו farmvile וכל משחקי הפייסבוק האלה, אבל מי שנהנה מזה ולא מפריע לאף אחד תוך כדי, שיבלה. אסור לי לחשוב כך?

אני משער שאתה מסכים איתי שזה מאד מטומטם להפריע לתנועה ברכב כדי לשחק משחקים בסמארטפון, אפילו אם לא כולם עושים את זה.

אני באמת חושב שההשוואה בין לשחק פוקמון גו עם כל ההשלכות של זה לסתם הליכה ברחוב היא מפגרת.

כי זה בערך כמו שאני אשווה את המשחק הזה לקוק ואומר שאני מכיר כמה אנשים שעושים קוק אבל הם סבבה ומצליחים לשמור על סדר נורמלי בחיים שלהם.

אם נעלבת מזה בגלל שאתה עשית את ההשואה הזו, אז אני מצטער. זו לא היתה הכוונה.

 

לא נעלבתי אבל אני חושב שפוקימון גו לא יגרום לאפוקליפסיה בכבישים ולעליה באחוזי הדרוסים כמו שכמה כאן בטוחים.

 

ההערה על קוק ממש לא קשורה, המשחק הזה משוחק במליוני מכשירים נכון להיום, חוץ ממקרים בודדים של תאונות אף אחד לא נדרס או מה שלא יהיה בעקבות השימוש, בגלל ההייפ אתה שומע על תאונות, אבל זה יכול להיות נכון לעוד אלפי משחקים אחרים, בוודאות התרחשה תאונה מתישהו בגלל שמישהו שיחק קאנדי-קראש ברכב או שנדרס, אבל רק בגלל שזה לא פורסם אפשר להגיד שלשחק קאנדי-קראש זה יותר בטוח?

המשחק שינה אורח חיים של מליוני אנשים בעולם בקטע הבריאותי, אבל ברור שבן אדם יכול למות או לעשות משהו טיפשי בזמן המשחק, זה לא הופך את המשחק למסוכן אלא את המשתמש, זה המסר שאני מנסה להעביר כאן

 

Peace

פורסם

אפשר גם למות בזמן שעושים קקי ונחש ארסי מגיח מהאסלה, אז מה, לא נעשה יותר קקי?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ההערה על קוק ממש לא קשורה,

 

ברור שהיא לא קשורה, בדיוק כמו שההשוואה להליכה ברחוב לא קשורה.

אף פעם לא טענתי שהמשחק הזה הוא סכנה לציבור. הוא פשוט יכול להביא אנשים מפגרים לגרימת נזקים, כמו המון דברים אחרים.

הדבר היחיד שטענתי זה שבעיני זה משחק מטומטם. גם קנדי קראש זה משחק מטומטם. גם farmvile, petvile וכל השטויות האלה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ברור שהיא לא קשורה, בדיוק כמו שההשוואה להליכה ברחוב לא קשורה.

אף פעם לא טענתי שהמשחק הזה הוא סכנה לציבור. הוא פשוט יכול להביא אנשים מפגרים לגרימת נזקים, כמו המון דברים אחרים.

הדבר היחיד שטענתי זה שבעיני זה משחק מטומטם. גם קנדי קראש זה משחק מטומטם. גם farmvile, petvile וכל השטויות האלה.

איבדתי אותך.. אמרתי שהסכנה בלשחק בזה היא אותה רמת סכנה כמו ללכת ברחוב

 

Peace

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תלוי מה רמת המשכל שלך. אם אתה לא מבין שלחצות כבישים עם הראש בתוך הסמראטפון או לנהוג ב15 קמ"ש כדי לשחק זה מסוכן, אז המשחק אכן מסוכן בשבילך.

אם לא, אז באמת אין הבדל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תלוי מה רמת המשכל שלך. אם אתה לא מבין שלחצות כבישים עם הראש בתוך הסמראטפון או לנהוג ב15 קמ"ש כדי לשחק זה מסוכן, אז המשחק אכן מסוכן בשבילך.

אם לא, אז באמת אין הבדל.

שוב מנסה להבין, איך לעשות הליכה ולשחק בזה מעלה את הסיכוי למוות בהשוואה לסתם ללכת ולרשום הודעה בקארספורום למשל?

איך אלה שמאטים ל-20 קמ"ש בכביש בין עירוני כדי לחפש פוקימון שונים מאלה שמאטים כדי לשלוח הודעה לחברה שלהם?

איך לצלם תמונה עם כל החברה בבסיס שונה מזה שאתה משחק עם המצלמה פתוחה כשרואים ברקע שקית במבה ומסמך "סודי"- תלוש משכורת של שלוש ספרות..

 

אם אדם מאט בכביש מהיר למהירות חניה , יש משהו לא בסדר איתו ועם השיקול דעת שלו, המשחק לא אשם.

 

עם ההיגיון שלך בכלא היו יושבים היום רובים,אקדחים וסכינים, לא האנשים שהשתמשו בהם.

 

Peace

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עכשיו אני איבדתי אותך.

לחצות את הכביש עם הראש בסמארטפון זה מסוכן או לא?

זה משנה מה מעודד אנשים לעשות את זה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
עכשיו אני איבדתי אותך.

לחצות את הכביש עם הראש בסמארטפון זה מסוכן או לא?

זה משנה מה מעודד אנשים לעשות את זה?

מסוכן אבל איפה יש קביעה שכל מי שמשתמש בטלפון חוצה כביש ללא הבחנה?

 

איפה המשחק מעודד מישהו לחצות כביש בסכנה?

 

מי שעושה דברים כאלה ידרס עם עזרת המשחק וגם בלעדיו

 

מזכיר לי את הוויכוחים שהיו על המשוגע בארה"ב שלקח נשק וירה לכל עבר וכשנשאל למה עשה את זה, התשובה הייתה שהמשחק Grand Thief Auto עודד אותו לעשות את זה, קמו מספר גופים שניסו להחרים את המשחק ולבטל את מכירתו, ניסיון שנחל כישלון..

 

Peace

עריכה אחרונה על ידי Gattuso8
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המשחק הזה הוא בסך הכל עוד הזדמנות לאנשים טיפשים לפגוע בעצמם ולפגוע באחרים. לא יותר מזה.

לי אישית יותר מפריע העניין של הנהגים שמפריעים לתנועה כדי לשחק. זה משהו חדש בנוף שלא היה לפני.

 

GTA זו דוגמא ממש לא קשורה חוץ מהעניין ששניהם משחקים. לירות לאנשים בראש זה דבר שכולם יודעים שהוא שלילי, זו פגיעה ישירה במישהו אחר. אי אפשר להשוות את זה למשחק עם דמויות מצוירות.

אתה משווה בין אדם לא בריא בנפשו שמחקה אלימות שראה במשחק מחשב לסתם טמבל שרק רוצה לתפוס פוקמונים בלי לפגוע באף אחד?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
המשחק הזה הוא בסך הכל עוד הזדמנות לאנשים טיפשים לפגוע בעצמם ולפגוע באחרים. לא יותר מזה.

לי אישית יותר מפריע העניין של הנהגים שמפריעים לתנועה כדי לשחק. זה משהו חדש בנוף שלא היה לפני.

 

GTA זו דוגמא ממש לא קשורה חוץ מהעניין ששניהם משחקים. לירות לאנשים בראש זה דבר שכולם יודעים שהוא שלילי, זו פגיעה ישירה במישהו אחר. אי אפשר להשוות את זה למשחק עם דמויות מצוירות.

אתה משווה בין אדם לא בריא בנפשו שמחקה אלימות שראה במשחק מחשב לסתם טמבל שרק רוצה לתפוס פוקמונים בלי לפגוע באף אחד?

 

"לתפוס פוקימונים בלי לפגוע באף אחד"

 

"המשחק הזה הוא הזדמנות לאנשים טיפשים לפגוע בעצמם ולפגוע באחרים"

 

תהיה עיקבי לפחות, אז המשחק פוגע או לא פוגע?

 

 

Peace

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה מצטט כל הודעה, לפחות תבין את מה אתה מצטט.

בעולם המשחק עצמו, בתוכן ובעלילה שלו, אתה פוגע ווירטואלית במשהו? בGTA כן, בפוקמון לא. לא בר השוואה.

כשאתה נוסע 15 קמ"ש בעולם האמיתי כדי לשחק משחק בסמארטפון, אתה פוגע במישהו ויכול להיפגע בעצמך? כן.

יש מבין?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אם אתה מצטט כל הודעה, לפחות תבין את מה אתה מצטט.

בעולם המשחק עצמו, בתוכן ובעלילה שלו, אתה פוגע ווירטואלית במשהו? בGTA כן, בפוקמון לא. לא בר השוואה.

כשאתה נוסע 15 קמ"ש בעולם האמיתי כדי לשחק משחק בסמארטפון, אתה פוגע במישהו ויכול להיפגע בעצמך? כן.

יש מבין?

ברור שבפוקימון אתה פוגע, אתה שולל מהם את חרותם וכופה עליהם לחיות בתוך כדור בקוטר 20 ס"מ..

 

שים לב!

בן אדם שיחק בGTA הלך ופגע במישהו בגלל המשחק , הטענה היא נגד המשחק שגרם לו לעשות את זה.

אותו דבר לגבי פוקימון, שלטענתך גורם לאנשים לפגוע באחרים בכך שמעקבים את התנועה או משליכים עצמם אל הכביש בלי לשים לב כי באמצע קרב עם פיקאצ׳ו.

 

בשני המשחקים הטענה היא שהמשחק הוא שעודד לעשות משהו, למרות שבפוקימון אף אחד לא אומר לך סע בכביש 6 6 קמ"ש ואף אחד לא אומר לך ב-GTA לך במציאות קח רובה ותרסס, היגיון בסיסי.

 

Peace

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שים לב!

כדי לשחק בGTA לא צריך לצאת מהבית עם נשק ולירות בשוטרים. אף אדם שפוי לא יעשה את זה.

כדי לשחק פוקמון צריך לצאת מהבית ולהסתובב עם הטלפון. זה המשחק עצמו. כל אדם שפוי שאוהב פוקמונים יעשה את זה.

הבעיה מתחילה כשאנשים מעדיפים להתנתק מהסביבה כדי לשחק תוך כדי פעולות שדורשות תשומת לב.

וזה בדיוק מה שאמרתי קודם:

המשחק הזה הוא בסך הכל עוד הזדמנות לאנשים טיפשים לפגוע בעצמם ולפגוע באחרים. לא יותר מזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...