Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקימון גו, על מה כל המהומה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שים לב!

כדי לשחק בGTA לא צריך לצאת מהבית עם נשק ולירות בשוטרים. אף אדם שפוי לא יעשה את זה.

כדי לשחק פוקמון צריך לצאת מהבית ולהסתובב עם הטלפון. זה המשחק עצמו. כל אדם שפוי שאוהב פוקמונים יעשה את זה.

הבעיה מתחילה כשאנשים מעדיפים להתנתק מהסביבה כדי לשחק תוך כדי פעולות שדורשות תשומת לב.

וזה בדיוק מה שאמרתי קודם:

טוב אני הרמתי ידיים, אתה צודק, פוקימון זה מסוכן.

Don't do drugs or Pokemon GO, kids!

Hasta la vista

 

Peace

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

או,

סוף סוף מישהו שמתייחס לכל הנושא הזה *בדיוק* כמו שצריך להתייחס אליו:

 

מה שמדהים באמת מבחינתי בכל עניין ה״פוקימון גו״ זה, כרגיל, השנאה. וואי וואי איך אנשים מנסים לצחוק עליי כשהם מבינים שאני מחפש ברגע זה פוקימון. אומרים לי ״אתה נשמע כמו ילד בן חמש״ או ״אין לך חיים״. ראיתי מם שאומר ״אם אתה מרגיש טיפש תמיד תזכור שיש אנשים שמחפשים בחוץ פוקימונים״. בחוץ! בחום! אללי!מי שלא אוהב לשחק בשום דבר וואט סו אבר נוגע בצהוב כל המקומות שמוווווורים שיהנה ממש מהחיים הפתטים שלו להקליד מילים למחשב שמונים שעות ביום ולהרגיש נעלה על זה שיש אנשים שאכשרה אוהבים להפוך את החיים האלה למשחק אחד גדול וכיפי. זה באמת נורא שאתם עסוקים כל היום בדברים החשובים שלכם כמו לדבר לי במטבחון על איזו סידרה ראיתם בסוף שבוע ואיך היא מזכירה לכם סידרה אחרת שבכלל לא קשורה אוי לא שלא תעז לספר לי על הסידרה שלא קשורה כי זה עושה ספויילר בעוד אניייייייייייייייייייי האפס פה שחס וחלילה יוצא החוצה מהבית בשביל לתפוס פוקימונים.



זה שאתם לא מכירים או מבינים תחביב או משחק לא הופך אותו אוטומטית ללא הגיוני. רושם לכם במקום מרשם לכדורים של תתבגרו כבר יא אפסים, לקחת שלוש פעמים ביום במשך כל החיים שלכם.

אגב, אני גם פוגש אנשים אחרים שתופסים פוקימונים, ולפעמים אני עוזר להם, הם עוזרים לי, אנחנו רצים ביחד לכיוון של פוקימון, אנחנו פוגשים אנשים שמתלהבים מהמשחק ורוציפם לגלות עוד, הולכים למסיבות לורים (יש דבר כזה) והופכים את המרחב העירוני למגרש משחקים אחד גדול. וזה באמת דבר כל כך נורא ואיך החברה שלנו הולכת לעזאזל והעולם נחרב.

חוץ מזה לי יש פוריגון ולכם לא!

 

 

 

 

(קרדיט לכותב: Shay Ringel)

((דיסקליימר: אני לא משחק בפוקימון, אבל כן מסוקרן מההייטינג הפסיכודלי שיש לאנשים נגד זה))

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

שיחקתי בזה איזה חודש כמעט. בעיקר בהליכות שהיו לי עד הרכבת וכל מיני סידורים שאני אוהב לעשות ברגל.

זה ממש נחמד. אני לגמרי מבין אנשים שנהנים מזה. אם יש משחק מחשב שמוציא אנשים מהבית - נהדר בעיניי.

מה שכן, אחרי חודש כזה, נמאס לי. כמשחק, הוא פשוט מאוד מונוטוני ואין בו שום גירוי אם אתם מחפשים "גיימינג". זה משחק בעיקר לחובבי הז'אנר.

 

השנאה היא כי אנשים משועממים. באמת. ופוקימון זה מעניין, אז מדברים על זה לטוב או לרע.

מי שהיפסטר/זקן טרחן חייב להיות נגד כל דבר טרנדי/טכנולוגי.

מי שחננה חושב שהוא מגניב.

יש כאלו שסתם אוהבים לשחק ולא מבין מה הבעיה.

 

פוקימון זה סימפטום לדעתי. באותה מידה יכל לצאת דיג'ימון.

 

 

 

 

 

סתם, דיג'ימון זה שיט והילדים שהיו מעדיפים לראות דיג'ימון על פני פוקימון היו אפסים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם לא היית רושם את הסיפא הייתי עושה לך אנפריינד.

 

קרייסיס, אברטד.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

דיג'ימיון מפלצות דיגיטליות הם האלופים כן! וזה היה בשעות שונות אז ראינו גם וגם!

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בחטיבת ביניים הייתי מרביץ גם למי שהיה מדבר על פוקימון וגם למי שהיה מדבר על דיג'ימון. אבל על מי שאהב רק דיג'ימון ריחמתי לפעמים כי זה אומר שאין לו טלוויזיה בכבלים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מגה צ'אריזארד X, מה השאלה בכלל.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

הברנשים האלו:

7ca75f71bbafe77643038e60f9becad6.jpg

הכתום הוא Y, השחור X.

בקצרה, במשחקים האחרונים ובאחת העונות האחרונות בסדרה נוספו מגה התפתחויות - צורות נוספות אליהן פוקמון יכול להתפתח, כשההבדל הוא שאפשר לחזור מהן אחורה לצורה הרגילה.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אחרי דור 1 הכל התחרבן אני מסרב להכיר בשיקוץ הזה. מבחינתי יש רק צ'אריזרד אחד והוא מספר 6 בpokedex

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מה שהוא אמר.

הכי אהבתי את גולם. הצב הזה שהיה ההתפתחות הסופית של ג'ויודוד.

ההתפתחות של אוניקס היא פאג רצח. אותו דבר רק עם ברזל. איכס.

אהבתי גם את אלקזם ובלסטויס.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...