Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הלוואי ויכולתי לרשום דבר כזה על ליס פור יו....

תתחדשו ותהנו!

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

 

איך לדעתך השירות של lease 4 u ?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

יש כאן כמה שטוענים "שלמת מחיר גבוה" .

באחוזים זה אולי נכון אבל מדובר על רכב שמראש מחירו לא מאוד גבוה אז נניח שאלדן "דפקו" אותו ב 5000 שקל - הוא קיבל תמורה ביישור קו , אחריות , התחייבות לקנייה חוזרת (באמת לא יודע כמה זה שווה בבוא היום) .

להרבה אנשים מתאים לא להתעסק עם פח הזבל שנקרא "חיפוש רכב ביד2" ולפגוש את כל הרמאים והסוחרים וזה שווה להם כמה אלפים.

ולקונה (אני מקווה) המאושר - אל תוותר על חוות דעת משלך על האוטו ואל תוותר להם ביישור הקו

פורסם
יש כאן כמה שטוענים "שלמת מחיר גבוה" .

באחוזים זה אולי נכון אבל מדובר על רכב שמראש מחירו לא מאוד גבוה אז נניח שאלדן "דפקו" אותו ב 5000 שקל - הוא קיבל תמורה ביישור קו , אחריות , התחייבות לקנייה חוזרת (באמת לא יודע כמה זה שווה בבוא היום) .

להרבה אנשים מתאים לא להתעסק עם פח הזבל שנקרא "חיפוש רכב ביד2" ולפגוש את כל הרמאים והסוחרים וזה שווה להם כמה אלפים.

ולקונה (אני מקווה) המאושר - אל תוותר על חוות דעת משלך על האוטו ואל תוותר להם ביישור הקו

נראה לך שחברות ההשכרה והליסינג עושות את זה בחינם ? גם להם יש תרגילים וקומבינות .

פורסם

ידידי -ברור לי שהם לא עובדים לשם שמים

גם אני חשדן כלפי כל סוחר רכב אבל אם הקונה בדק היטב לשביעות רצונו ושילם פרמיה מסוימת תמורת ההטבות אז למה לא?

למה לא כולם קונים ברמי לוי?

פורסם

אני מצטער, אבל זה פורום רכב. יש פה אנשים שקצת מבינים בקנייה ומכירה ולכן זה לא עושה רושם של עסקה טובה. אם פותח השרשור היה פותח את הנושא הזה בפורום של FXP , אז הוא היה מקבל תגובות אחרות. צריך לדעת למען את הביקורת לעין המתאימה.

פורסם (נערך)

כפי שכתבתי... אני יודע שהמחיר טיפה גבוה לרכב מהשכרה ואני יודע שבקניה בחוץ הייתי מקבל מחיר טיפה יותר טוב. אבל, והאבל ענק, היישור קו יחד עם האחריות, הצמיגים וההתחייבבות לטריידאין במחיר מחירון שינו את התמונה.

כפי שציינו קודם, מחיר הכניסה הנמוך ממילא עושה את העניין ליותר פשוט.

נאמר ככה, גם אם קיימת פגיעה כזו או אחרת באוטו (מה שקשה לי להאמין), בתום 3 שנים הערך של האוטו גם כך יהיה אפסי.

מבחינתי גם אם אתן את האוטו לבן שלי שיתעלל בו עד שיגמר בעוד 3 שנים זה בסדר גמור.

מצורפות תמונות מיום הקניה...

 

למי ששאל, האוטו נקנה עם 58 אלף קילומטר ואת טיפול ה60 אלף ביצעו ביום המכירה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי skitsa
פורסם (נערך)

אני רק אוסיף שחסרון הניכר פה הוא הסחירות של הרכב, מיני, רובוטית חד מצמדית, ירוקה, מהשכרה, יהיה די קשה למכור. במידה והתחייבו (בכתב) לקנות חזרה במחירון, לא רואה סיבה לדאגה, ועצם זה שהם עושים לך את היישור קו ונותנים לך אחריות, מה טוב.

 

לא אשאל אם אישתך נהגה ברכב לפני הרכישה כדי לראות אם מתאים לה, כי לאחר רכישה אין מה להתחרט,, אבל אופן כללי העסקה הזו לא רעה ואלדן ספציפית ידועים כעומדים מאחורי המילה שלהם.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

היא לא נהגה לפני, רק אני. נהגה אחרי והיתה מרוצה.

עוד קטנה באלדן, יש לך חודש להתחרט ולקבל את הכסף חזרה, קטע נחמד.

הנציג ביקש לא להתקין עדיין את החיישני רוורס והדיבורית, רק לאחר שמחליטים שזה הרכב (;

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

אבל אתה מוסיף יד לרכב,למה הם יסכימו לקבל באותו מחיר שקנית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

[QUOTE=skitsa;5144834]טופס הבדיקה שהוצג יחד עם טופס גילוי נאות והאחריות המורחבת הספיקו לי לחלוטין.

לא לקחתי לבדיקה נוספת

 

לדעתי זה טעות...תתפלא לשמוע כשאתה לוקח לבדיקה שלך ,תמיד יתגלו עוד דברים

פורסם

וזאת בדיוק המטרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במחיר שהם מתחייבים אליו הוא מחיר מחירון מלא, ללא השכרה!

התנאי הוא שזה רק אחרי 3 שנים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...