Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה החלטנו להרחיב את "צי הרכב" המשפחתי שלנו ולהוסיף קטנה חסכונית המיועדת לאשה להתניידות עירונית.

טיילנו בין סניפי חברות הליסינג ונעצרנו בסניף אלדן שם נבחרה סקודה סיטיגו 2014 פליטת השכרה.

תהליך הבחירה והכנת הרכב היו זריזים מאוד. הגמישות במחיר היתה לטעמנו ועל הדרך צ'ופרנו ברבעיית צמיגים (למרות שהנוכחים תקינים), חיישני רוורס ודיבורית.

לפני המסירה הרכב עוד נכנס לטיפול ויישור קו מלא ונמסר נקי ומצוחצח.

הרכב נמסר כשבוע וחצי לפני התאריך שהובטח.

בסהכ חוויה חיובית ונעימה שהשאירה טעם טוב לעוד. מומלץ!

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני הייתי מעדיף לקבל עוד הנחה ולהחליף את הצמיגים באופן עצמאי, חברות ההשכרה תמיד ישימו צמיגים זולים ולא ממש איכותיים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אפשר להמיר את השובר שלהם ולהוסיף כסף לצמיגים איכותיים יותר. השובר הוא לצ׳ק אפ...

זה מה שאני מתכוון לעשות בימים הקרובים.

פורסם

אני תכננתי על הידנית, האשה העדיםפה אחרת - כך מצאנו עצמינו עם רובוטית.

מהתרשמות ראשונית, אחרי 5 דקות נהיגה והתרגלות, הגיר לא כזה נוראי (אם אתה יודע מתי להרים את הרגל מהגז).

 

הרכב השני במשפחה הוא smax ככה שהמעבר לסיטיגו היה קצת הלם תרבות בשבילי - אבל האישה מאושרת.

שילמנו עליה 39 אלף ש״ח. מחירון סביב ה43. אמנם קצת יקר לרכב שיצא מהשכרה, אבל האחריות המורחבת (שנה על 10 מכלולים ועוד שנתיים על מנוע וגיר) והתחייבות לרכישה עתידית במחיר מחירון, והאפשרות להתחרט עד חודש ולהחזיר די עשו את שלהם.

 

בהמשך אני אעלה סקירה מסודרת על הבימבה, ברגע שאלמד אותה קצת יותר.

פורסם

תתחדש. נשמע שעשית עסקה טובה.

האם בדקת את הרכב באופן עצמאי או שהסתמכת על בדיקה שהוצגה לך על ידי אלדן?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

טופס הבדיקה שהוצג יחד עם טופס גילוי נאות והאחריות המורחבת הספיקו לי לחלוטין.

לא לרחתי לבדיקה נוספת.

במסגרת יכולותי וההבנה שלי בדקתי בעצמי מה שיכולתי ובסה"כ היה נראה שהרכב עבר הכנה ראויה למסירה.

היום בנסיעה בין עירונית הורגשו רעידות בבלימה במהירות גבוה. שיחת טלפון קצרה עם נציג השירות ונשלחתי להחלפת בלמים במוסך על חשבון אלדן.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

לפי ניסיון הפורום,תמיד כדאי לקחת לבדיקה משלך ולא להסתמך על שלהם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ממליץ לך בחום לקחת מייד את הרכב לבדיקה מטעמך ולא להסתמך על הבדיקה שהם הציגו לך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שיהיה בשעה טובה :) אשמח אם תפרסם תמונות של הרכב.

הרכב שברשותי 0 ק''מ מאלדן מרוצה מהקנייה ומהרכב , קיה ריו 2014 , לדעתי הם סבבה ולא כמו שלמה SIXT והסיפורים עליהם ...

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם (נערך)

המחירון לאחר הפחתה הוא 43? כי אם לא - זו לא נשמעת כמו עסקה כל כך טובה... אבל אם אתה מרוצה - זה מה שחשוב.

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
פורסם

כמה קמ הרכב עבר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אלדן חברה ממש בסדר.{בקשר לבדיקה}. נא לא להתבלבל עם אלבר. כי הם נשמעים די דומה.

אבל מצד שני לשלם רק 10% מתחת למחירון, על רכב השכרה? שהיה ושימש כרכב השכרה, זה לא מי-יודע-מה.

רכבים כאלה פרטיים נמכרים ככה, ואף יותר מזה. מצד שני ידוע ש"אלדן" עושה הכי פחות הנחות במכירת רכב משומש. מלבד ק"ם חריג.


×
×
  • תוכן חדש...