Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר ימים פתחתי דיון חדש בו אני מתייעץ עמכם בנושא רכישת רכב חדש באמצעות הלוואה עומדת .

לאחר התרשמות באולם התצוגה צמצמתי את הרשימה לשתי מועמדות-1.קיה סיד דגם EX בנזין

2.טויוטה אאוריס .

כפי שציינתי בדיון הראשון , הנסועה הממוצעת היא כ18K ק"מ בשנה ,רוב הנסיעה בעיר (במרכז הארץ) .

מי מהשתיים תהיה יותר מפנקת ?

נוחות-להפתעתי בשניהם הרגשתי יותר נוח מאשר בשלל הג'יפונים שכביכול אמורים להיות נוחים יותר , זה התבטא גם בכניסה\יציאה וגם בהתאמת תנוחת הישיבה .

אמינות -לא מצאתי תלונות לגבי מכלולים שנוטים להתקלקל בשני הרכבים .

עלויות אחזקה-ממוצעות בשני המקרים.

שוק עתידי-כנראה לאאוריס תהיה עדיפות ,רכבי טויוטה זוכים לאהדה והעדפה לא מובנת כרכבים משומשים.

אבזור-דומה .

 

בנסיעת מבחן הרגשתי שמושב הסיד היה יותר נוקשה . בסוכנות ציינו את היותו אורטופדי אז אולי נוקשות היא דווקא יתרון .

בסיד תחילת הנסיעה לא היתה חלקה כמו באאוריס.

האאוריס היתה רועשת יותר ונמרצת פחות מהסיד . אמנם אני לא מחפש רכב עם נטיות לנהיגה ספורטיבית ,הסיד הרגישה יותר אוטו , לא יודע כיצד להסביר .

בשני הרכבים לא מצאתי חסרונות משמעותיים ,יחד עם זאת ,לצערי לא מצאתי יתרונות ברורים בהשוואה ישירה. שני האקסמפלרים הם דוגמא לרכבים פשוטים וטובים שיעשו את העבודה-יסיעו להגיע מנק' א' לנק' ב' .

אני מתקשה להחליט, אשמח לעזרה בנושא.

תודה רבה

פורסם

אמרת את הכל נכון.

הטויוטה פחות מרווחת (ב. גלגלים של 260 ס"מ בלבד, די קצר יחסית למשפחתית ושני לדעתי רק לסיוויק או משהו כזה), אולי זה שיקול מבחינתך.

מה שאתה מדבר עליו עם "יותא רועשת" הוא התיבה הרציפה- ת'כלס יש שם אינסוף הילוכים, ובבאצה לרוב נשמע רעש אחיד ומונוטוני, לעומת גיר דו מצמדי בקיה.

לך עם הלב שלך (אישית, הייתי הולך על הקיה).

שאלה- חשבת על קיה סול?

פורסם

קיה סול מבחוץ נראה מעניין ושונה (כמו ג'יפון מיני )

האווירה בסלון היתה מאוד קודרת.

לא ביצעתי נסיעת מבחן .

בכל הנ"ל תא המטען די קטן , לעיתים רחוקות צריך קצת יותר .

 

עבורי המושב האחורי היה מאוד צפוף ובקושי יצאתי מהרכב ,אבל, היות ואני לא אבלה שם , ההרגשה שלי לא רלוונטית .

לעיתים רחוקות יהיה צורך לאכלס 3 ילדים קטנים.

מקדימה האאוריס מספיק מרווחת .

פורסם

לסיד אחריות ארוכה משמעותית מלאוריס.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גם אני הייתי בוחר בסיד ‚ מקווה שזה יעזור לך :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?601485-יעיל-ונוח-כמו-הג-אז-אבל-יקר-יותר-(המס-יירד-כהלוואה-עומדת-מביטוח-לאומי)/page5

 

תנסה לדבר עם Octavia-TSI11 מהפורום הוא היה במצב כמו שלך ובדק כמעט כל רכב אפשרי.

:fadein:
פורסם

לאחר חיפוש ברשת גיליתי רכב די מעניין-סקודה ראפיד ספייסבק

חבל שהמנוע מודגש ומשודך ל-dsg 7

 

*אבקש ממנהלי הפורום להוסיף את הספייסבק לכותרת

פורסם
לסיד אחריות ארוכה משמעותית מלאוריס.

 

כמה שנות אחריות יש על הסיד וכמה על האוריס?

 

לכותב הפוסט: אם האחריות דומה בשתיהן ולא הבחנת באיזשהו הבדל משמעותי, מציע ללכת על הזולה מביניהן.

פורסם (נערך)

נושא האחריות שיקול חשוב -טויוטה 2+1 (למעשה 3, לא אגיע ל100 אלף ק"מ ב3 שנים)

קיה 4+3 - למה הכוונה אחריות חלקית ?

 

לקחת את הזולה זה הצעד המתבקש אבל במקרה הנדון המחירים די דומים בזכות ההנחה במיסים (=הלוואה עומדת) .

 

חבל שהספייסבק בניגוד לאירופה שם המנוע 1.6 אטמוספרי והגיר 6 הילוכים רציף, בארץ נמכר רק עם 1.4 tsi וגיר dsg 7 .

עריכה אחרונה על ידי Brix
פורסם (נערך)

במקרה הזה , הקדמה הטכנולוגית לא משתלמת .

ברוסיה תנאי מזג האוויר הקשים לכיוון הטמפרטורה השלילית פוגעים במנוע\גיר , פה האמינות ירודה והטמפרטורה גבוהה מידי = same same but different :wink:

אפילו בהודו I20 קרוס נמכרת עם יחידת הנעה עדיפה על זו שכאון או שאני טועה ?

העיקר שמו waze ואינטרנט לשנה :twisted:

עריכה אחרונה על ידי Brix
פורסם

אני מנסה להתאים רכב לצרכיי ואחד הפרמטרים הוא תא מטען לא גדול, נוח להטענה .

האם "הדרישה" הזו מגבילה ומכוונת אותי מלכתחילה לסגמנט עם היצע בינוני באיכותו הכללית ?

תא מטען גדול =יותר ברזל=יותר משקל=צריכת דלק פחות טובה (זו דעתי ,אם אני טועה,אנא תקנו אותי)

אבל האם יכל להיות מצב בו אקבל יותר value ברכבים הגדולים יותר ?

ערך גדול יותר הוא מכלול דברים חוץ משטח העמסה כגון-מתלים טובים ונוחים יותר או התנהגות בטוחה יותר (כולל אבזור מתאים) או בידוד טוב יותר מרעשי מנוע\רוח...

פורסם

רכשנו בבית לאישתי אוריס(הברידית)ונסעתי מס פעמים בסיד וגם באוריס רגילה.

למעט נושא הסחירות העתידית (בו במדינתנו לטויוטה שמור מעמד מיוחד) הסיד עדיפה לטעמי, רכב יותר נעים לנסיעה. שים לב שעל הסיד יש בדרך כלל מבצעי חבר הוט ו0 קמ.

פורסם

אני הייתי בוחר באוריס- נראית טוב יותר מהסיד, נראית יותר מודרנית , אבל לא שהסיד מכוערת פשוט האוריס יותר יפה.

הסיד קצת משעממת וגם מתיחת הפנים שעברה לאחרונה לא שינתה כל כך..

פורסם (נערך)
במקרה הזה , הקדמה הטכנולוגית לא משתלמת .

ברוסיה תנאי מזג האוויר הקשים לכיוון הטמפרטורה השלילית פוגעים במנוע\גיר , פה האמינות ירודה והטמפרטורה גבוהה מידי = same same but different :wink:

אפילו בהודו I20 קרוס נמכרת עם יחידת הנעה עדיפה על זו שכאון או שאני טועה ?

העיקר שמו waze ואינטרנט לשנה :twisted:

בהודו נמכרת עם גיר ידני בלבד ועם מנוע בנזין 1.2 ומנוע דיזל 1.4.

מצד שני בהודו אבזור ואבזור בטיחות במיוחד זו כן מילה גסה.

באנגליה מגיעה כבר עם מנוע ליטר טורבו וגיר ידני.

 

קח בחשבון שהראפיד לא בדיוק מכונית עולם ראשון וזה מתבטא באיכות החומרים בעיקר.

יש גרסאות 1.2 רגילה וסקאוט אבל אם אני זוכר זה לא רלוונטי מאחר ואתה צריך מכונית עם נפח מנוע גדול מ1.3.

בספק אם ראית תיבה רציפה בסקודה , הן לא היו נפוצות בקונצרן והיו בעיקר באאודי, המנוע 1.6 הינו מנוע דיזל.

אישית בין הסיד לאוריס הייתי בוחר בסיד עקב כך שאני שונא את פעולת הגיר הרציף והרעש המיותר שהוא יוצר והגיר הרובוטי של יונדאי קיה נחשב לאמין בקרב הדו מצמדיים.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

לא עברתי על כל התגובות אך מניסיוני לשעבר כבעל קיה סיד 2015

 

המושבים ממש אבל ממש לא נוחים (בפורטה דווקא הם בסדר)

הגיר בתחילת נסיעה מעצבן בגלל ההשהייה שלו אך משתפר תוך כדי נסיעה

 

אני הייתי נוטה ללכת על האוריס .

מצד שני, אני מניח שבתקציב דומה ניתן להשיג סיאט ליאון שטובה משניהם. לבדיקתך

 

לי חשוב לנסוע בנוחות ולא לשבור את הגב בכל פעם שצריך לנסוע יותר מחצי שעה

×
×
  • תוכן חדש...