Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הב, הב!

דרכי שיירה!

 

הפעם ההתייקרות היא עליית מחירים עולמית, מה שמגדיל אך במעט את המיסים דרך המע"מ אבל מפחית את סך שיעור המיסים על הדלק. מתי כבר לא נזדקק לדלק? תודה אגסי!

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התמ"ג לנפש נורווגיה עומד קרוב ל68 אלף דולר בזמן שבישראל הוא קרוב ל36 אלף דולר מבחינת כמות אוכלוסייה אנחנו דומים נורווגיה כמעט שש מיליון ואנחנו 8 מיליון.

בהתחשב שעוגת המיסים מאלצת את הנורווגי הפשוט לשלם יותר משהו דפוק אצלנו במערכת.

פורסם

עוד פוסט מיותר שחוזר על עצמו פעם אחרי פעם. מעניין מאוד שאף אחד לא פתח פוסט חיובי כאשר מחיר הדלק עמד על 5.50 לליטר לפני מספר חודשים.

בכל מקרה, תאשימו את בנק ישראל שדואג לווסת את שער הדולר, הם לא ייתנו לדולר ליפול אל מתחת ל 3.84 שקלים. כל פעם שזה קורה בנק ישראל קונה כמה מאות מליוני דולרים ומקפיץ את השער לאזור ה 3.88 שקלים.

אתם חיים במדינה סוציאלית חזירית. המנטליות הישראלית אומרת "נותנים לך תיקח"... מי שלא לוקח הוא פראייר.

הנה דוגמה למשל איך דופקים את המדינה. למה לעבוד קשה? הולכים לביטוח לאומי ומצהירים שאין עבודה, מקבלים הבטחת הכנסה.

עובדים בשחור תוך כדי בקטנה ומביאים משהו כמו 3000 אלף שקל. ביחד עם אבטחת הכנסה עברת כבר את שכר המינימום.

עוד דוגמה, אישה גרושה עבדה שנה וחצי בערך. נמאס לה להתעורר ב 7 בבוקר לעבודה. התפטרה, קיבלה אבטלה ולאחר שנגמרה האבטלה היא קיבלה הבטחת הכנסה פלוס מזונות. בגלל שהיא גרושה עם שני ילדים קיצבת האבטחת הכנסה שלה גבוהה יותר. אז ככה היא חיה מזונות פלוס קיצבת אבטחה וטוב לה.

מה שהכי הרגיז אותי היה בעלה של אישה אצלי בעבודה. היא קיבלה שמירת היריון, ילדה פג, מדינת ישראל השקיעה הון תועפות בכדי שהילד הזה יבוא לעולם, בעלה של אותה אישה התפטר מעבודתו ועובד בשחור. הוא מקבל "נקי" 300 שקלים יומית.

בקיצור, שיש לכם אנשים שדופקים את המדינה הזאת על ימין ועל שמאל לא פלא שהמיסים כאן גבוהים. זה מה שנקרא אצלי "סוציאליזם חזירי". כמו שהקיבוצים התפרקו כככה מדינת ישראל תתפרק.

אין עוד אף מדינה בעולם שהיא לא מדינת עולם שלישי שבה "מייצרים" כל כך הרבה ילדים כמו בישראל. כאשר זוג מביא לעולם ילדים שהוא לא יכול לממן אזי הגידול נופל על המדינה. מאיפה המדינה מביאה את הכסף? נכון מאוד, ממיסים. לכן הכל פה יקר וקשה.

אני בתהליכי יבוא של אופנוע אספנות. כשזה יגיע לשערי מדינת ישראל אני אוחייב במעל 100 אחוז מיסים. טירוף לגמרי. אופנוע מעל גיל 30 שנים ואני צריך לשלם מעל 100 אחוז מיסים. נו טוב, העיקר שיש איך להאכיל את כל הפרזיטים ואוכלי החינם שלא רוצים לעבוד ורק מביאים ילדים לעולם שהם לא יכולים להרשות לעצמם.

מיום ליום אני מתחיל להבין שבנצי צדק.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
התמ"ג לנפש נורווגיה עומד קרוב ל68 אלף דולר בזמן שבישראל הוא קרוב ל36 אלף דולר מבחינת כמות אוכלוסייה אנחנו דומים נורווגיה כמעט שש מיליון ואנחנו 8 מיליון.

בהתחשב שעוגת המיסים מאלצת את הנורווגי הפשוט לשלם יותר משהו דפוק אצלנו במערכת.

 

קרא בעיון רב את תגובתי למעלה. הנוורגי הממוצע לא "מייצר" כזו כמות מאסיבית ומטורפת של ילדים. הנוורוגי הממוצע לא לוקח כי נותנים לו אלא לוקח כשהוא צריך. ההתנהגות הזאת גורמת לכך שהמדינה יכולה להעניק יותר לכל אזרח ואזרח.



בדנמרק לדוגמא שהיא גם מדינה מפותחת שטוב לחיות בה, אחוז הילודה הוא שלילי, דבר שגרם לממשלה לפתוח בקמפיינים לעידוד הילודה. אתה רואה בדרכים שלטי ענק שבהם נכתב "לכו לעשות סקס". זאת במטרה לעודד את גידול הילודה.


ומה בישראל? אסור לדבר פן אני אקבל הזהרה חמורה.


קבל


http://www.calcalist.co.il/local/art...688417,00.html




 



"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)

אנשים חיים טוב מאוד, כאן.

תפסיקו להתלונן אז עוד 20 אגורות לליטר, ביג דיל. בשנות ה 50 הייתה תקופת צנע, לא היה אפשרי לקנות ביצה, לא היו שווארמיות בכל פינה, כולם הסתפקו במועט והיו מאושרים.

לפי כמות הבתי קפה והשווארמיות, פשוט נהיינו מפונקים, ניתן לקנות בסופר ביצה אז יש מה לאכול ועושים שקשוקות פה מכל כיוון ,תוסיף רק עגבניה, פלפל וחציל הסדר לא חשוב, הופה ויש לך שקשוקה ואם השגת גבינה, אתה ממש מקומבן.

זה כבר יותר ממה שהיה אז, מי שלא טוב לו, מוזמן לעזוב.

עריכה אחרונה על ידי bubens
פורסם
עוד פוסט מיותר שחוזר על עצמו פעם אחרי פעם. מעניין מאוד שאף אחד לא פתח פוסט חיובי כאשר מחיר הדלק עמד על 5.50 לליטר לפני מספר חודשים.

אף אחד לא אמור לפתוח במקרה כזה פוסט חיובי כי אחוזי המס על הדלק הם מה שמעצבן, וזה לא השתנה גם כשהדלק היה 5.5 ש''ח.

בכל מקרה, תאשימו את בנק ישראל שדואג לווסת את שער הדולר, הם לא ייתנו לדולר ליפול אל מתחת ל 3.84 שקלים. כל פעם שזה קורה בנק ישראל קונה כמה מאות מליוני דולרים ומקפיץ את השער לאזור ה 3.88 שקלים.

והם עושים את זה סתם כי בא להם, או בגלל שהם לא אוהבים לראות מספרים נמוכים מ-3.84,

במקום לגעת במשהו שקשור לכל המשק וממילא הרבה יותר מורכב ומסובך, אפשר לטפל בבלו שהוא מס נקודתי.

אתם חיים במדינה סוציאלית חזירית. המנטליות הישראלית אומרת "נותנים לך תיקח"... מי שלא לוקח הוא פראייר.

הנה דוגמה למשל איך דופקים את המדינה. למה לעבוד קשה? הולכים לביטוח לאומי ומצהירים שאין עבודה, מקבלים הבטחת הכנסה.

עובדים בשחור תוך כדי בקטנה ומביאים משהו כמו 3000 אלף שקל. ביחד עם אבטחת הכנסה עברת כבר את שכר המינימום.

עוד דוגמה, אישה גרושה עבדה שנה וחצי בערך. נמאס לה להתעורר ב 7 בבוקר לעבודה. התפטרה, קיבלה אבטלה ולאחר שנגמרה האבטלה היא קיבלה הבטחת הכנסה פלוס מזונות. בגלל שהיא גרושה עם שני ילדים קיצבת האבטחת הכנסה שלה גבוהה יותר. אז ככה היא חיה מזונות פלוס קיצבת אבטחה וטוב לה.

מה שהכי הרגיז אותי היה בעלה של אישה אצלי בעבודה. היא קיבלה שמירת היריון, ילדה פג, מדינת ישראל השקיעה הון תועפות בכדי שהילד הזה יבוא לעולם, בעלה של אותה אישה התפטר מעבודתו ועובד בשחור. הוא מקבל "נקי" 300 שקלים יומית.

בקיצור, שיש לכם אנשים שדופקים את המדינה הזאת על ימין ועל שמאל לא פלא שהמיסים כאן גבוהים. זה מה שנקרא אצלי "סוציאליזם חזירי". כמו שהקיבוצים התפרקו כככה מדינת ישראל תתפרק.

גנבים וקומבינטורים יש בכל העולם,

אין עוד אף מדינה בעולם שהיא לא מדינת עולם שלישי שבה "מייצרים" כל כך הרבה ילדים כמו בישראל. כאשר זוג מביא לעולם ילדים שהוא לא יכול לממן אזי -----הגידול נופל על המדינה----. מאיפה המדינה מביאה את הכסף? נכון מאוד, ממיסים. לכן הכל פה יקר וקשה. איך הגידול נופל על המדינה אם היא נותנת 150 ש''ח בחודש קצבאות, והמע''מ על המזון ושאר הצרכים של הילד כל חודש הוא הרבה יותר, אפשר לחשוב שהמדינה משלמת להורים חלשים כלכלית את כל הוצאות המחיה של ילדיהם,

אני בתהליכי יבוא של אופנוע אספנות. כשזה יגיע לשערי מדינת ישראל אני אוחייב במעל 100 אחוז מיסים. טירוף לגמרי. אופנוע מעל גיל 30 שנים ואני צריך לשלם מעל 100 אחוז מיסים. נו טוב, העיקר שיש איך להאכיל את כל הפרזיטים ואוכלי החינם שלא רוצים לעבוד ורק מביאים ילדים לעולם שהם לא יכולים להרשות לעצמם.

מיום ליום אני מתחיל להבין שבנצי צדק.

אם הבנתי אותך נכון נשמע שאתה כותב נגד מגזר מסויים, אתה שבוי בדעות קדומות , אותו מגזר עובד קשה קשה למחייתו ואינו מקבל שקל יותר ממגזר אחר.

שבוע טוב.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
המיסים על הדלק. מתי כבר לא נזדקק לדלק? תודה אגסי!

 

אם המודל הכלכלי של אגסי היה תופס וגורם לכולם לעבור למכוניות של בטר פלייס, הייני מהר מאוד מתחילים להתגעגע לימים בהם ליטר בנזין עלה 8 שקל.

 

המודל של בטר פלייס זאת מסחטת כספים לא קטנה בפני עצמה, שחלקה עוד בשלב ההקמה מומנה ע"י משלם המיסים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

קרא בעיון רב את תגובתי למעלה. הנוורגי הממוצע לא "מייצר" כזו כמות מאסיבית ומטורפת של ילדים. הנוורוגי הממוצע לא לוקח כי נותנים לו אלא לוקח כשהוא צריך. ההתנהגות הזאת גורמת לכך שהמדינה יכולה להעניק יותר לכל אזרח ואזרח.



בדנמרק לדוגמא שהיא גם מדינה מפותחת שטוב לחיות בה, אחוז הילודה הוא שלילי, דבר שגרם לממשלה לפתוח בקמפיינים לעידוד הילודה. אתה רואה בדרכים שלטי ענק שבהם נכתב "לכו לעשות סקס". זאת במטרה לעודד את גידול הילודה.


ומה בישראל? אסור לדבר פן אני אקבל הזהרה חמורה.


קבל


http://www.calcalist.co.il/local/art...688417,00.html




 



עם כל מה רשמת אני מסכים אבל בכל זאת רובנו (האנשים נורמטיבים) משלמים מיסים ומגיע לנו הזכות לקבל שירות איכותיי יותר בכל אספקט של חיינו.

מצידי לשם 10 שקל לליטר במידה ויש צורך רק שהמדינה באמת תדאג להעביר את הכסף למקומות הנכונים.

אני אישית לא הייתי רוצה לחיות במדינה כמו ארצות הברית שבה הקפיטליזם כל כך חזירי(לא שאני קומוניסט) רק בגלל שהדלק זול יותר.

פורסם
אנשים חיים טוב מאוד, כאן.

תפסיקו להתלונן אז עוד 20 אגורות לליטר, ביג דיל. בשנות ה 50 הייתה תקופת צנע, לא היה אפשרי לקנות ביצה, לא היו שווארמיות בכל פינה, כולם הסתפקו במועט והיו מאושרים.

לפי כמות הבתי קפה והשווארמיות, פשוט נהיינו מפונקים, ניתן לקנות בסופר ביצה אז יש מה לאכול ועושים שקשוקות פה מכל כיוון ,תוסיף רק עגבניה, פלפל וחציל הסדר לא חשוב, הופה ויש לך שקשוקה ואם השגת גבינה, אתה ממש מקומבן.

זה כבר יותר ממה שהיה אז, מי שלא טוב לו, מוזמן לעזוב.

עזוב חמישים, בשנות ה40 באירופה הייתה צפיפות נוראית ברכבות ורק תחנה סופית אחת.

הנה, תראה היום, צפוף רק ביום ראשון/חמישי ולרוב יש מזגן, תענוג.

כמו כן אני מבין שאדוני לא ניסה לעזוב את הארץ, אם ינסה אדוני יגלה שזה לא כזה פשוט כמו שהוא חושב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אנשים חיים טוב מאוד, כאן.

תפסיקו להתלונן אז עוד 20 אגורות לליטר, ביג דיל. בשנות ה 50 הייתה תקופת צנע, לא היה אפשרי לקנות ביצה, לא היו שווארמיות בכל פינה, כולם הסתפקו במועט והיו מאושרים.

לפי כמות הבתי קפה והשווארמיות, פשוט נהיינו מפונקים, ניתן לקנות בסופר ביצה אז יש מה לאכול ועושים שקשוקות פה מכל כיוון ,תוסיף רק עגבניה, פלפל וחציל הסדר לא חשוב, הופה ויש לך שקשוקה ואם השגת גבינה, אתה ממש מקומבן.

זה כבר יותר ממה שהיה אז, מי שלא טוב לו, מוזמן לעזוב.

זוכר את התקופה הפליאוליטית? מי שרוצה לאכול, חייב קודם לתפוס ולהרוג את האוכל, בתנאי שהאוכל לא יהרוג אותו קודם. או אחר כך.

 

היום יש לך הכל בסופר, ושווארמה בכל מקום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

^^

זה היברידי. בחלק מהשווארמיות האוכל עלול להרוג אותך (במקרה הרע), או לגרום לך לשבת על אלבום חדש בחדר האסלה/בילוי מרנין במיון.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...