Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

מאיזה חומר מומלץ לייצר אטם לאגן שמן מאלומיניום?

 

הוא עקום מעט בנקודה הקיצונית שלו, שם חבר שייף אותו יותר מדי.

שמן לא נוזל אמנם, אבל מזיע סביב הפקק וזה מטריף אותי .

 

בטוח שהוא לא "חלק" הרבה, אלא עניין קטן של עשירית המ"מ .

 

תודה .

פורסם

למה לייצר אטם אם אפשר לרכוש אטם כמעט בכול מידה אפשרית בכמה פרוטות ?

 

בדרך כלל אטם לבורג אגן שמן עשוי מנחושת רכה, אלומיניום, פיבר, ברזל רך וגומי.

 

בתעשיה לא מייצרים אטמים בעזרת מכונת CNC אלא על מכונות ייעודיות.

 

במידה ואגן השמן עשוי מאלומיניום ניתן לייצר אטם מנחושת או אלומיניום.

איזה כייף לי :)

פורסם

איפה מרק? לא מדובר באטם של הפקק.

אלא באטם לאגן עצמו .

 

אני מוכן לשלם, רק שיהיה אטם איכותי .

 

ההזעה הזאת לא עושה לי טוב, שמן במדיד לא חסר אף פעם .

אבל מציק לי עצם העובדה .

יש המלצה למקום? מהו מחיר סביר?

פורסם
אהלן לכולם,

מאיזה חומר מומלץ לייצר אטם לאגן שמן מאלומיניום?

 

הוא עקום מעט בנקודה הקיצונית שלו, שם חבר שייף אותו יותר מדי.

שמן לא נוזל אמנם, אבל מזיע סביב הפקק וזה מטריף אותי .

 

בטוח שהוא לא "חלק" הרבה, אלא עניין קטן של עשירית המ"מ .

 

תודה .

באותה נשימה כתבת על שני אטמים שונים לכן חשבתי שטעית והתכוונת על אטם של בורג ריקון שמן מנוע.

איזה כייף לי :)

פורסם

על איזה רכב מדובר ? לפעמים ניתן למצוא מאיזה חומר עשוי האטם.

 

בכול מקרה קיים ביפו מישהו אשר מייצר אטמים לפי הזמנה אבל כרגע אינני זוכר את שמו.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם החלק הפגוע זה התחתית אגן שמן אז לפעמים יותר זול להחליף אותו מאשר לחפש אטמים מיוחדים (מחירו נע סביב 250 שקל).

פורסם

עידן, לא מצאתי לרכב שלי... ובטח לא במחירים האלו .

 

אני בכללי מעדיף את החלק המקורי להביא לרמה תקינה.

 

זה או אטם, או לעשות יישור פני שטח... שזה קצת מקשה עליי, כי הרכב עומד בלי תושבת תחתונה- לא בריא.

פורסם
עידן, לא מצאתי לרכב שלי... ובטח לא במחירים האלו .

 

אני בכללי מעדיף את החלק המקורי להביא לרמה תקינה.

 

זה או אטם, או לעשות יישור פני שטח... שזה קצת מקשה עליי, כי הרכב עומד בלי תושבת תחתונה- לא בריא.

 

כן כנראה אני רגיל למחירים של יונדאי, בכל מקרה אם תביא אטם "סטנדרט" בכל מקרה הוא לא יתקן את המרווח. אני יודע שלפעמים קשה להיפרד מהחלק המקורי של הרכב (כי אתה יודע מה הוא עבר) אבל קשה לי להאמין שבפירוקיה לא תוכל למצוא חלק כזה במחיר נמוך (רק מה צריך הרבה להתווכח).

פורסם

תודה רבה, רק שזה לא לדגם שלי אני מניח.

אין להם מק"ט חוץ? כנראה זה מק"טים פנימיים .

 

מה שבטוח שבמחיר כזה הייתי קונה.

פורסם
אין להם מק"ט חוץ? כנראה זה מק"טים פנימיים .

זה מה שהצלחתי למצוא, אולי שווה לפנות אליהם טלפונית ולראות על מה מדובר, בכל מקרה אם זה באמת טווח המחירים אולי אבי מהחלקי חילוף יכול לארגן משהו במחיר יותר אטרקטיבי.

פורסם

תפרק את אגן שמן קח אותו לחרט, יעשה על האיזור הפגוע מעט מילוי עם ריתוך אלומיניום+ יישור ותפתור את הבעיה.

 

בהרכבה תשתמש בסיליקון איכותי אני ממליץ על victor reinz תמרח שכבה אחידה תמתין כ 10 דקות ותרכיב, לאחר מכן אל תמלא שמן מנוע תן לסיליקון להתייבש לפחות שעה והבעיה תפתר.

×
×
  • תוכן חדש...