Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קיבלתי את המגבר והתקנתי אותו לאחר מכן חיברתי את הסאב של סרווין ווגה V MAX 300 RMS סליל אחד של 4 אוהם ומשום מה הסאב נישמע חלש כאשר הגיין מסובב עד הסוף

והרדיו דיסק נימצא על שלוש תרבע ווליום [נשמע ממש חלששששששש]

 

לעומת זאת שחיברתי את הסאב למגבר השני שלי לאנזר VIBE 1000 הסאב נישמע הרבה יותר חזק על חצי גיין[נישמע כמו שאמור להשמע]

 

ראוי לציין ששתי המגברים עובדים על קבל מתח אחד מהמצבר שהראשון שמחובר הוא הלאנזר והשני הוא הפנטום מונובלוק

 

שאלתי היא כזאת איך זה שהלאנזר שנותן 200 RMS בגישור מפעיל את הסאב יותר חזק מהמונובלוק פנטום שנותן 400 RMS

 

מה לעזאזל יכולה להיות הבעיה !

 

מפרט המערכת

 

רדיו דיסק - פיוניר 550

 

קומפננט - MBQ רפרנס

 

מגבר קידמי - לאנזר VIBE 1000 בעל 4 ערוצים

 

מונובלוק - מגנט פנטום

 

סאב - V MAX סרווין ווגה

 

חיווט - רגיל כבל מתח 8G

 

תודה לכל העוזרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יכול לנחש שהצריכת חשמל עבור הלאנזר, איננה גדולה .. ולכן הוא יכול לעבוד טוב עם הכבל מתח שיש ברשותך.

לעומת זאת, כשאני חיברתי את המאגנט מונובלוק עם כבל 8 גייג, קיבלתי מפל מתח של -10.7 וולט.

 

זאתי הסיבה שהמגבר איננו מתפקד .

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז מה אני רק צריך לחבר לו כבל מתח בנפרד ותיפתר לי הבעיה או שיש עומס על מערכת החשמל

דרך אגב הרכב הוא מזדה לנטיס 2002

פורסם

אצלי יש צריכה גדולה יחסית, ולכן האלטרנטור מגיע למפל מתח עד ל12.5 וולט בעבודה מאומצת...

אני לא מאמין שאצלך הבעיה היא כזאתי, אני מאמין שאצלך הבעיה היא במפל מתח אשר מתרחש עקב כבל שלא מותאם לדרישות.

המלצה שלי ? תעמיד רכב של חבר עם פרונט לכיוון הבאגז שלך.

תחבר את המונובלוק עם חיווט קצר של מתח, ישירות למצבר שלו.

כשהאוטו שלו מונע.......

ואז תעשה השוואת כוחות האם המונובלוק בכלל מתקרב לעוצמה של הלאנזר..

 

אם תגיע למסקנה שהלאנזר שלך באמת עוצמתי יותר מהפנטום מונובלוק, אני בדרך אליך הביתה כדי שתראה לי זאת.

לאחר שאני אראה זאת בעיניים שלי לאחר כיוון מדוייק עם הסקופ, אני מחליף ללאנזר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני בטוח שהבעיה היא לא במגבר מסיבה אחת פשוטה אני חשבתי שהבעיה היא אכן במגבר אז היום

נסעתי להחליף אותו לחדש וגם לאחר ההחלפה הוא נשמע חלש

 

לגבי הלאנזר אני בדעה שלך לגביו מבחינתי המגברים שלהם לא שווים אפילו 500 שח כאשר אני רכשתי את שלי הוא ניכנס לי לפרוטקשן כל 30 שניות מסאב של 200 RMS של רוקפורד

 

בקיצור מה אני אמור לעשות להחליף את החיווט אם כן לאיזה

פורסם

אתה משתמש באותו החיווט עבור שני ההגברות שלך, לא ?

היתי ממליץ על 4 גייג, במידה והמוכר לא ירצה לשחוט אותך ..

אני אישית רכשתי 4 גייג ב10 שקל למטר .. החבר'ה פה טוענים שזה נחשב לזול מאוד.. (SOUNDQUEST)

 

בכל אופן, מהיכן אתה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כרגע אני כן משתמש באותו חיוות לשתי ההגברת כבל מתח אחד לשינהם ומינוס ניפרד לכל מגבר

אני מבני ברק

האם כבל 4 G אחד יספיק לי לשתי ההגברות ואם כן תוכל לומר לי מאיפה רכשת את הכבל וכמה מטר ואיזה פיוז צריך לחבר או שהפיוז שיש לי ב 8 G מספיק

פורסם

לגבי הכבל, תזכיר לי איזה שימוש יש לך במגבר של הלאנזר ? מה מוגבר בעזרתו ?

והשימוש במונובלוק הוא עבור סאב אחד, נכון ?

 

לגבי הפיוז אינני יודע איזה פיוז יש לך ב8 גייג, אז לא אוכל להעיד האם הוא טוב עבור ה4גייג.

(אם כן, מפני שהוא גבוה עבור ה8 גייג, מדובר בהתקנה לקוייה...)

כבל של 4 גייג -אמיתי- יכול להיות בעל פיוז של 125 אמפר.

אם אין ברשותך פיוז שכזה, אין בעיה להשים אחד קטן בערכו ... (אך לא גדול מערכו).

אני מאמין שכבל אחד שכזה יוכל לספק את כל המערכת שלך..

או אלטרנטיבה אחרת .... להביא עוד כבל של 8 גייג, ולהוסיף לכבל הנוכחי ..

הכבל של ה8 גייג צריך להיות עם פיוז של עד 50 אמפר, ולחבר לכל מגבר בנפרד כבל מתח משלו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

נכון לעכשיו הלאנזר עובד רק עם שתי ערוצים שמפעלים את הקומפוננט בקרוב גישור לכול רמקול

לגבי הפנטום אכן הוא כרגע עובד רק על סאב אחד של 300 RMS בקרוב על 2 סאבים או סאב אחד חזק

 

אז בעיקרון מה עדיף כבל אחד של 4 G

או 2 של 8 G איפה לדעתכה יהיה מפל מתח יותר נמוך ?

 

ומאיפה רכשתה את הכבל 4 G ב 10 שח למטר וכמה עולה פיוז של 100 אמפר האם גם אתה הגדלתה את הפיוזואם כן לכמה אמפר ???

פורסם

במצב זה תצטרך להשתמש רק בכבל של 4 גייג, מחובר לפנטום ..

ואת הכבל הישן שכבר ככה נמצא ברכבך.. תשאיר למגבר הנוסף ..

במצב זה תקטין את מפל המתח בצורה יותר מצומצמת.

(כבל 4 גייג שווה ערך לשלושה כבלים של 8 גייג)

 

לגבי הפיוזים ברכבי, יש לי כבל נפרד לכל הגברה, אז לא ממש הייתי צריך במספרים אסטרונומיים כי בכל מקרה אין ניצול מקסימלי של הכבל 4 גייג...

אם אינני טועה השתמשתי בהתחלה בפיוז של 50 אמפר עבור ה4 גייג בלבד.

ועבור שני הכבלים האחרים, השתמשתי ב40-50 אמפר. (שניים של 8 גייג).

 

לאחר מספר ימים נשרף הפיוז של ה4 גייג, אז החלפתי לפיוז של 60-80 אמפר, אינני סגור על עצמי מה היתה המידה, אך היתה גדולה מקודמו ...

 

את הכבל רכשתי ממצקיןטייפ בהוד השרון,.. אישית היתי ממליץ לך לבדוק קודם קרוב לבית בכמה אתה יכול לרכוש אותו ..

 

לגבי עלויות של פיוזים, בערך עשרה שקלים ליחידה.. ואם תקנה ערכה זה יהיה משהו כמו 5 שקלים לפיוז ..

(אומדן לגבי פיוזים שרכשתי בעבר מחנויות..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

OK אחי תודה רבה על העזרה מחר אני מקווה לסדר את העניינים בתקווה לתת חוות דעת חיובית על הבעיה שכניראה תיפתר

פורסם

להגיד לך את האמת, היית מאוד שמח אם היתה לי הזדמנות למדוד את המתח של המגבר, ולשמוע את הלאנזר שטענת שהוא אכן חזק ממנו.

מה הסיכוי שנוכל להיפגש מחר בבוקר? (אם אתה פנוי כמובן)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אל תקח את הערה שלי לגבי הלאנזר אישית

אם תיראה בתרד המגביל של ההמלצה ללנזאר תבין עד כמה אני קוטל אותו

מחוסר שביעות רצון

למרות שהוא נותן יותר כוח לסאב הוא עדיין נכנס לפרוטקשן

אני אישית מאמין שזה בעיית חשמל ולא שהלאנזר יותר עוצמתי

 

וכן אני פנוי מחר

פורסם

אני חושב נפלת על מגבר לא טוב.

 

אם זה היה ככה בכול המגברים שלה. היא לא הייתה מפורסמת, וקונים הרבה מן המגברים שלה

בכול עולם. כי הם זולים וטובים.

 

בכול אופן אני חושב התחלת ברגל שמאל עם המגברים שלהם.

 

אם היית שומע אז על המגבר הלנזר 1200D הוא עלה 1400 שקלים. והוא כמעט פי 2 יותר חזק מהמגנט המונו שיש לך עכשיו. וגם מסוג CLASS D ולך יש CLASS AB רגיל.

 

* בנוגע לCLASS אם אתה לא יודע תפתח בחיפוש.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552


×
×
  • תוכן חדש...