Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ברשותי יונדאי אקסנט 2008 1.6.

לפני כשבועיים התחילה ברכב בעיה - הרכב לא מניע מפעם ראשונה.

 

אם מושכים את ההנעה - לאחר משיכה ארוכה מניע בפעם הראשונה.

 

אם מסובבים את המפתח (כיבוי הצתה) ומיד מסובבים חזרה - אז הרכב מניע .

 

לקחתי את הרכב למוסך לבדיקה - המוסכניק לא מצא שום תקלה (חיבר גם את מחשב אבחון התקלות).

 

המצבר תקין לחלוטין - נבדק בוולטה .

 

למישהו יש רעיונות מה מקור הבעיה ??

 

תודה לכל העונים.

פורסם

הייתי משלב את שלושת התגובות של החבר'ה מעליי:

 

את הקודנית מנתק (עם ובלי קשר לתקלה)

 

את פילטר הדלק מחליף, אם לא ידוע מתי הוחלף בפעם האחרונה.

 

את חיישן הקראנק מפרק ומנקה.

 

את המצערת מפרק ומנקה, כולל מנוע צעדים.

Stay Dirty

פורסם

הקודנית חדשה לחלוטין - הותקנה לפני חודשיים.

 

לגבי החיישן קראנק - הייתי במוסך לפני יום וחובר מחשב וזה לא הראה שהחיישן לא תקין.

פורסם

זה שהמחשב לא עלה על הבעיה זה לא אומר שהחיישן תקין.

לפני כמה זמן החלה הבעיה?

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אחי גם לי יש תבעיה הזו ביונדאי אקסנט 16 2008 הייתי במורשה לפני כמה שנתיים בגלל זה לפי מה שאמרו לי שם זה כנראה המחשב של המפתח שלא מזהה טוב תמפתחות

פורסם

כמו שנאמר פה - אכן סביר מאוד שמשאבת דלק.

כשמכבים את הרכב המשאבה שומרת על לחץ דלק בשביל שבפעם הבאה שתניע תהיה זרימה מיידית של דלק. כאשר המשאבה לא מצליחה לשמור על לחץ דלק יש צורך להפעיל את הסוויץ' על חצי סיבוב לכמה שניות עד שעולה הלחץ ואז להניע. זה אומר שהמשאבה לא תקינה.

יש ערוץ יוטיוב בשם ratchets and wrenches, תיארו שם בעיה כמו שלך עם כל האפשרויות, אני מציע לך לחפש את הסרטון.

×
×
  • תוכן חדש...