Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא דיברנו על בונה אלא על מווסתת .

מכאן נובע תפקידו של הווסת שבאמצעות דיאפרגמה מבוססת ואקום מקטין את הלחץ לחליל המזרקים.

 

את הלחץ העודף של המיכל הוא דואג להחזיר למיכל.

 

אצלי החלפתי את שלי,בתור תחזוקה מונעת ביחד עם מסנן דלק וגומיות למזרקים .

לא הורגש שיפור ולא הורגשה החמרה.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

אבל אם זאת היתה הבעיה אז האוטו לא היה נוסע בכלל, או מזייף מאוד. במקרה שלו לוקח קצת זמן להניע, אבל אחר כך הכל תקין

פורסם

עוד דבר,תסתכל בלוח שעונים שאתה מנסה להניע,אם נכבה הציור של הרכב ובתוכו מפתח.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

במקרה יש לי כזה רכב בדיוק וגם חוברת היינס אז בדקתי ובדגם הזה הווסת גם אינטגרלי במשאבה

אגב את רוב הידע שלי אני שואב מהרכב הזה כך שלא ידעתי שברכבים אחרים הווסת יושב ליד המזרקים, טוב לדעת שגם זה קיים :-)

 

מצרף תמונה

IMG_20160521_133433.jpg

פורסם (נערך)

הם רשמו FUEL PUMP ASSEMBLY, מה שנקרא מכלול משאבת דלק, ואכן הווסת יושב על הפילטר. תוכל לראות בתמונות מהחלפת הפילטר באקסנט 2008, זה החלק הגלילי הכסוף:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?584288-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A0%D7%98-2008&p=4927069&viewfull=1#post4927069

 

המשאבה עצמה היא רק מנוע חשמלי. אולי התכוונת לשסתום אל חזור.

 

מצטרף ל-IDANM וממליץ על החלפת פילטר דלק, עם ובלי קשר לתקלה.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם (נערך)

חברים - פילטר דלק הוחלף לפני כ15 אלף ואני מקפיד להחליף אותו כל 60 אלף.

הייתי במוסך - המוסכניק בדק את האוטו מכל הכיוונים (מעל 20 שנות נסיון)

חיבר את המחשב .

פירק מצערת - ניקה - פירק עוד חלק ליד המנוע.

בקיצור בדק כל מה שניתן

 

על הדרך עשיתי טיפול - הוחלפו גם פלאגים .

 

שהייתי במוסך - הניע מפעם ראשונה .

חיכיתי 20 דקות וגם הניע מפעם ראשונה.

 

שחזרתי הביתה - אותו סיפור - לאחר המתנה לא מניע מפעם ראשונה ולפעמים גם לא מפעם שניה.

 

 

תחושת בטן: חיישן קראנק

 

מה אתם אומרים ?

עריכה אחרונה על ידי fraizman
פורסם
עוד דבר,תסתכל בלוח שעונים שאתה מנסה להניע,אם נכבה הציור של הרכב ובתוכו מפתח.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

בדקת את מה שכתבתי?

לגבי החיישן קראנק אני משוכנע שזו הבעיה,החלפתי לא מעט חיישנים כאלו.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מה הבעיה לחבר שעון לחץ דלק להנעה לאחר המתנה לראות שהלחץ שניבנה תקין? נסה לתת 3 פעמים חצאי סוויץ עם המתנה של 3 שניות בין סויץ לסוויץ ואז בפעם הרביעית להניע. אם מניע הבעיה לא בחיישן אלא בלחץ דלק! תעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...