Jump to content

ספליט

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ספליט

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב לכל המומחים , יש לי בעיה מוזרה שנמשכת כבר הרבה מאוד זמן. יונדאי i35 שנת 2011 בפעם בכמה שבועות לא נדלקת בהתנעה ראשונה. יש סטארטר.מצבר תקין.לפעמים נדרשות 5-10 התנעות עד שהמנוע נדלק. זה קורה לרוב כשהרכב עמד כמה שעות.באופן רנדומלי לחלוטין.לא מצאתי שום חוקיות בענין. אני יכול להניע אותה חודש-חודשיים בלי שום בעיה ואז שוב כמה ימים שהיא לא נדלקת וחוזר חלילה. המוסכניק שלי בדק אותה עם מחשב ובבדיקה לא נתגלתה שום תקלה. חיפשתי פה בפורום ולא מצאתי מידע שמתייחס לכך ( או שאיני מחפש כמו שצריך ). אם למישהו מכם יש איזשהו כיוון\רעיון - אשמח לשמוע על כך. המון תודה והמשך יום נעים לכולם , אורי
×
×
  • תוכן חדש...