Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי סמסונג גלקסי 6 אדג'.

עדכנתי לפני כמה ימים לגירסה החדשה 6.0.1 מרשמלו, לאחר עדכון הגירסה כל המכשיר התהפך, משמאל לימין.

 

נתרגל לעניין הזה, אך יש בעיה אחת- אין אפשרות להזיז משורת היישומים (מועדפים) את אפליקציית "יישומים" בכל השנים הייתי רגיל שפותחים את מנהל השיחות מצד שמאל למטה אבל לאחר השדרוג אפליקציית יישומים תופסת את המשבצת ללא אפשרות להזיז את האייקון, בגירסה הקודמת האייקון היה מקובע בצד ימין.

 

האם עוד מישהו סובל מזה?

יש אפליקציה שאתם מכירים שכן נוכל להזיז את הדבר הזה?

פורסם

גם אני קיבלתי עדכון למרשמלו (נוט 5) וגם לי התהפך הממשק. אני פשוט קיבלתי את זה בהבנה ולא ובכלל לא ניסיתי להחזיר את אייקון היישומים חזרה לימין. זה באמת לא אפשרי. קטע. אם זה קריטי לך, אתה יכול לנסות לאנצ'ר אחר. תתחיל ב-nova, סיכוי גדול שתעצור שם :wink:

פורסם

תמיד להשאר לפחות גירסה אחת אחרי העדכון האחרון.

יותר בריא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עדכנתי לפני כמה ימים לגירסה החדשה 6.0.1 מרשמלו, לאחר עדכון הגירסה כל המכשיר התהפך, משמאל לימין.

 

יהודי, קרא אנגלית!

וברצינות - ממשק אנגלי (ארה"ב) והחיים יפים.

פורסם

אשתי מתעקשת על ממשק עברי (בעניין הזה אני לא מתיעץ אתה :wink:).

כבר מ-JB אני סובל כל אימת שאני משתמש בטלפון שלה.

שאר בני המשפחה מעדיפים את הממשק באנגלית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לי בעיה עם אנגלית אבל אני מעדיף להישאר עם ממשק בעברית.

 

העניין הוא שאני רגיל שספר הטלפונים בצד שמאל למטה וכרגע "יישומים" תופס את המקום הזה.

 

האם יש למישהו פתרון כדי להזיז את "יישומים"?

פורסם

תתרגל וזהו. גוגל כבר כמה שנים משדרגת את מערכת ההפעלה שתהייה כשרה למהדרין. למה זה צריך לקחת כול כך הרבה שנים אין מושג.

איזה כייף לי :)

פורסם

המערכת עוד מ4.3 כשרה למהדרין.

כל מכשיר שיצא מאז תומך במלואו בעברית.

הבאג הנ"ל הוא עניין נקודתי ברום של סמסונג.

אני עם מרשמלו כבר חצי שנה עם מכשיר שנקנה בארה"ב ולא נתקלתי בבעיות הקשורות לשפה כלל.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...