Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תנורי אפייה Lofra- מישהו מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

 

מחפש תנור ברוחב 60 ס"מ משולב עם כיריים.

 

בחיפושים הגעתי לתנורי Lofra וכן תנורים של דלונגי (אלה החברות שהומלצו לי).

 

בלופרה יש טורבו אקטיבי בדגם אותו בדקתי. בדלונגי אין.

בלופרה מבערי SABAF, בדלונגי לא הצלחתי להשיג מידע.

 

התייעצתי עם מוכרים שונים. חלקם ממליצים להתרחק מלופרה למרות מחירו הגבוה וחלקם ממליצים עליו בחום.

אני רק יודע שלופרה זה בעצם סאוטר של פעם (נראים 1:1), רק לא ברור האם האיכות אותה האיכות.

 

מישהו התנסה ומכיר את הלופרה? דלונגי?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

עד 5000 זוזים (רק אם באמת מצדיק את המחיר).

 

גם תנור איכותי ב3500-4000 אפשרי, ניצול התקציב במלואו לא חובה.

 

יש הרבה דגמים וכו', וקשה להתכוונן על דגם מסויים. יותר משנה איכות היצרן וכו' (כמו שהסאוטר של היום זה רק מדבקה ולכן צריך להתרחק וכדו').

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

עברתי מאחד של בוש,שהיה מצויין, לאחד של שולטס, שהוא רק בילט אין ולא תנור עומד.

השולטס אופרה אחרת מהבוש, ששוב, היה מצויין.בוש וסימנס מחזיקים דגמים זהים טכנית, עם שינויים מינוריים מבחינה ויזואלית.מוצלחים מאוד.

אני די בטוח שניתן למצוא ברמות מחיר שתארת תנור עומד עם כיריים, איכותי.

הייתי נמנע ממותגי מדבקה ככל שניתן.

מעבר לכל הרשום, יש תכונה אחת, המייקרת משמעותית כל תנור אפיה, ניקוי עצמי, פירולטי.

אם תוכל למצוא אחד הכולל תכונה זו, אל תתלבט.זה מאוד מקל.

עריכה אחרונה על ידי Johnathan
פורסם
עברתי מאחד של בוש,שהיה מצויין, לאחד של שולטס, שהוא רק בילט אין ולא תנור עומד.

השולטס אופרה אחרת מהבוש, ששוב, היה מצויין.בוש וסימנס מחזיקים דגמים זהים טכנית, עם שינויים מינוריים מבחינה ויזואלית.מוצלחים מאוד.

אני די בטוח שניתן למצוא ברמות מחיר שתארת תנור עומד עם כיריים, איכותי.

הייתי נמנע ממותגי מדבקה ככל שניתן.

מעבר לכל הרשום, יש תכונה אחת, המייקרת משמעותית כל תנור אפיה, ניקוי עצמי, פירולטי.

אם תוכל למצוא אחד הכולל תכונה זו, אל תתלבט.זה מאוד מקל.

כאש קניתי תנור בילט אין פני כ-5 שנים הסימנס עלה 2K יותר מהבוש המקביל בחנו הסמוכה.

הניקוי הפירוליטי הוסיף 2K.

קניתי את הבוש עם הניקוי הפירוליטי - משתמש בו פעם בשנה (לפני פסח. יש לי אשה כשרה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...