Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז איפה זה בידיוק נס הרים ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לשאלתך, בכביש 1 יורדים לכיוון בית שמש על כביש 38, ובצומת אשתאול שמאלה לכביש 395. משם עד הככר שבין הקסטל לבין הדסה עין כרם זה הכביש המדובר. לפני שתנהג בו מהר, הייתי ממליץ לך לנסוע מעלה ומטה לפחות פעמיים בנהיגה איטית. עשיתי אותו יותר מ 50 פעם לכל כיוון (דרך קיצור לעבודה בהדסה) והוא אף פעם לא נהיה יותר בטיחותי, גם לאחר חידוש האספלט לפני כ3 שנים.

רוכבי האופניים הם פשוט אסון וצריך להיות עם 7 עיניים.

 

נראה לי שההגדרה של כביש נס הרים היא שונה פה לכל אחד.. הכביש שאתה מדבר עליו בכלל נקרא כביש אשתאול צובה אין שום קשר בינו לבין נס הרים, למרות שהוא כביש מדהים בפני עצמו.

בתור אחר שגר באזור מילדות ונוסע בכבישים האלה יום יום,

אוכל להמליץ בנוסף על 3 כבישים הבאים שכולם מהנים לנהיגה באזור -

נס הרים נמצא על כביש 3866 והירידה מנס הרים לבית שמש היא כביש אחד שאפשר בהחלט להנות בו.

כביש נוסף הוא 375 שמחבר בין צור הדסה לעמק האלה

כביש נוסף ארוך יותר אשר מחבר בין ישובי המזלג (נס הרים,מטע,מבוא ביתר וכו'..) לשכונת עין כרם, הינו 386.

 

כולם בעלי נוף מדהים, טכנים מאוד (386 מעט פחות) ומהנים מאוד.

 

כמו שהזהירו לפני ממליץ להכיר את הכבישים והרכב לפני שמגיעים לשם, יש עקומות חדות מאוד שיכולות בקלות להפתיע עם שיירה של 30 רוכבי אופניים ששוכחים שהם על אופניים.

לגבי מסעדה ממליץ לסיים באזור עין כרם לא חסר שם מסעדות לבחור מהם, מסעדת בר בהר שנמצאת בקרבה לנס הרים היא גם אופציה אבל מלבד נוף יפה אין יותר מידי, אוכל זה לא הצד החזק שלה.

 

map.JPG

פורסם

באטרף, לקטעים שסימנת + אשתאול צובה, אנשים מכלילים תחת שם אחד - נס הרים :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בכולם נופים יפים, כבישים נחמדים ועקלקלים שאפשר לעשות גם במהירות נמוכה וסה"כ טיולון נחמד. בשביל אוכל טוב תצטרך לעבור דרך ירושלים בחזור.

מבחינת נהיגה ספורטיבית אני אישית כבר לא מתקרב לנס הרים [ותכל'ס מלא זמן שלא לשום כביש אחר].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה על התיקון. אכן על 3866 יש יותר רוכבי אופניים כי הוא קצת יותר "נידח" מ 395 אך לטעמי פחות מהנה. בכל אופן כל שלושת הכבישים מסוכנים ומדרישים היכרות עמוקה עם הכביש לפני שאפשר "ללחוץ". פעם נתקעתי עם האוטו בעליה מעמק האלה לכיוון צור הדסה וכמעט מעכו אותי 3 פעמים ב 10 דקות. ברחתי משם עם ראש מנוע חם אבל בחיים (:-

פורסם

למה לא פשוט ללכת באמצע השבוע ???

יום "מחלה" אחד בעבודה ,הרי זה הטיפול שהרופא כתב ,לא ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אנשים פה מפחידים אותך שלא בצדק.

קודם כל תסיים הרצה.

לאחר מכן סע לנס הרים, ותגיע כמה דקות לפני הזריחה, 5:30 זה לא רע, אין רוכבי אופניים עדיין.

בהתחלה , אל תסע מהר, אל תבחן את הגבולות,תלמד את הרכב ואת הכביש , לאט לאט תגביר מהירות,אם אתה רוצה תעשה את הכביש עוד כמה פעמים הלוך חזור.

אם תאהב, תקח מדריך, אבל קודם תכיר קצת את הרכב ותלמד בעצמך , ואז המדריך ישפר אותך.

Miata ND2

 

פורסם

אני מניח שהוא התכוון באמצע השבוע בשעות מוקדמות.

לא צריך לזייף ימי מחלה, פשוט מבקשים יום חופש.

קמים מוקדם ונהוגים בכיף. זה מה אני הייתי עושה בטיולים עם חברים.

שבתות יש הרבה אופנוענים ונהגים שקו רצוף זו המלצה עבורם, רוכבי אופניים שמחפשים להיות צודקים וסתם עמוס ולא נעים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

יש שם הרבה עליות וירידות אז זה לא מתאים להרצה, צריך ללחוץ חזק על הדוושות.

אחרי שתסיים את ההרצה ותתרגל קצת לרכב סע להרי ירושלים.

איפה שיש הרבה שוטרים, אמבולנסים ואופנוענים בוכים על החבר שלהם שהרגע נהרג.

זה המקום.

כבישים מהנים, זה נראה כמו מרוצי הראלי שעל קצה ההר שתמיד עפים למטה מההר.

אחרי זה אל תשכח לעשות את סדום ערד.

סדום ערד זה איפה שיש הרבה שוטרים ומצבות של אופנוענים שנהרגו שם.

עשיתי את זה עם מועדון דוקאטי, היה כיף.

 

לא מומלץ לאנשים שפויים, נשים בהריון...

אני לא לקוח אחריות על מה שייקרה לרכב שלך.

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

  • אחראי פורום
פורסם

לא, תהיה יותר מלחיץ.

אפשר ליהנות שם גם אם לא נוסעים כמו חולירות.

לא כל טיול יגמר בהרוגים. הכל בידיי המשתמש.

הכבישים האלה כייפים אך יש בהם גם עוקץ. לא צריך להיות נהג אדיר כדי לצלוח אותם,

רק בעל משמעת עצמית, זהירות ואדיבות כלפי האחרים שבאים לשם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לפי התיאורים פה נשמע שצריך לסגור את הכביש לאלתר.

לא לקחתי בחשבון את עניין ההרצה. (עדיין לא ברור לי אם זה המלצה של היצרן או סתם מתוך לא לקחת סיכון ).

 

בכל מקרה אני נהג קרטינג בעברי :-)

פורסם

עיצה - עזוב את נסהרים, ברבהר בכלל נהיה עמוס לעייפה ורוכבי אופניים השתלטו על האזור. סע דרומה לכביש 232 (לי תמיד יוצא להתחיל אותו מכביש 3 כי אני מגיע מכיוון קרית מלאכי). תהנה מכביש לא סופר איכותי אבל מהנה ונוף יפה. חפש איזו מסעדה טובה בשביל סטייק עסיסי סביב שדרות וחזור הבייתה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

הבנאדם עוד לא מדד שמן באוטו וכבר רוצה לטוס לנס הרים

יפה :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...