Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ייצא לי לנסות (אם כי לנסיעה קצרה בלבד) גם את מזדה 3 וגם את פוקוס...

אחרי VTR :cry: :cry: :cry: לא ממש נהנתי מנהיגה על שתיהן, אך מחוסר ברירה הייתי בוחר את 3, אפילו שהגב שלי לא היה סולח לי את זה בחיים.

lion_baruch - עכשיו אני יודע מי זה "המטורף הזה" שצ'רלי מאלדן סיפר לי עליו :-)

פורסם

יש לנו הסדר איתם , שבכל פעם שלוקחים לנו את האוטוט לתיקון במוסך, ישר מביאים לנו רכב חלופי מליסינג... פעם שעברה הייתה קדילאק CTS :-)

הדבר היחיד שנהנתי ממנו היה ההנעה האחורית :twisted:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

בנוחות עירונית הפוקוס "טורפת" את המאזדה.(בעצם, כל רכב שצויין למעלה נוח יותר בעיר מה-3}

בנוסף יש ל3 רעש צמיגים נוראי, מעין תיבת תהודה, שממש מטריד במהירויות שיוט.

מה שכן- אין על ה3 בשטחי איכסון, וודאי מול הפוקוס, שם אין מקום להניח ארנק.

פורסם

א. היה לי את האוטו הזה למשך שנתיים. הם ניסו לעשות גיר "חכם".... מה שייצא להם זה גיר דפוק שלא יודע מתי להעביר הילוך.

ב. זה גיר שנמצא בקונצרן פיז'ו-סיטרואן ורנו עד היום וקיבל "קטילות" ע"י הרבה מבקרי רכב בעולם. שכחתי את השם שלו... אני חושב

4speed autoadaptive transmission

פורסם
אין גרוע יותר מהגיר של הפיז'ו 307...להתרחק!

איך הגעת למסקנה הזאת?

מנסיון של חבר, אני יכול לאמר שזהו גיר שלא כ"כ מומלץ להתקרב אליו (הידני), העברת ההילוכים לא רציפה וחלקה כפי שמצופה, צריך מכל הילוך להוריד לניוטרל ורק אז להעביר להילוך הבא, אחרת בכלל לא תוכל לשלב את ההילוך.

 

בקשר לנושא הט'רד המקורי,

בקטגוריה של 1.6 המומלצות הן ה3 כפי שרבים הסבירו כאן, והפוקוס 5 דלתות ידנית דור קודם.

משכנתא זה קל

פורסם

שלום לכולם

אתה הבאת טבלת רכבים מצי רכב אבל רק לידע כללי ניתן לרכוש כול רכב אפילו STI ולהחזיר כול חודש החזר קבוע(כמובן כפוף לבנק)

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
א. היה לי את האוטו הזה למשך שנתיים. הם ניסו לעשות גיר "חכם".... מה שייצא להם זה גיר דפוק שלא יודע מתי להעביר הילוך.

ב. זה גיר שנמצא בקונצרן פיז'ו-סיטרואן ורנו עד היום וקיבל "קטילות" ע"י הרבה מבקרי רכב בעולם. שכחתי את השם שלו... אני חושב

4speed autoadaptive transmission

AL4

 

מניסיון עם קסארה שני ליטר בנזין עם גיר דומה, הגיר מעולה, במיוחד לנהיגה ספורטיבית. הוא בחיים לא יעביר להילוך גבוה יותר אם תעזוב את הגז לחצי שניה (כמו שיקרה לך בפוקוס לדוגמא). נכון הוא לא יתן מיד קיק דאון אחרי נסיעה רגועה מאוד, אבל גם את זה אפשר לפתור די בקלות.

 

גיא.

פורסם

המממ...

הנאת נהיגה מרכב ליסינג. השרשור הזה גורם לי לחשוב -

 

הנאת נהיגה מרכב צבאי? הייתכן?

 

המועמדות שלנו:

 

א. טיוטה היילקס, מנוע 2.4 דיזל, 250 אלף קילומטר לפחות, הנעה אחורית!

ב. יונדאי גטס, בנזין, גרסת השכרת הרכב.

ג. רנו קנגו, דיזל, הגרסא הפשוטה ביותר

ד. שברולט/ג'י.אמ.סי סאוונה, מנוע 6.5 דיזל, פלסטיקים מתפרקים.

 

איזה כיף שקיבלתי רישיון נהיגה צבאי :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קודם כל.

 

soli :

"ועוד לגבי הנאה:

זה רכב חברה הוא נכנס לכל מקום, נוסע בכל מקום (זה בכלל ג'יפ), אתה נוהג עליו איך שאתה רוצה ובלי רחמים. וכמובן בלי לשלם על הדלק.

 

במקרה הכי גרוע אתה מתקשר ותמיד יחלצו אותך עם איזו לאנטיס חילופית.

 

עוד צד מהנה ברכב חברה.

 

חי, שחייו השתנו כי יש לו רכב פרטי, ולא מחברה. :razz:"

 

אני זוכר נכון, היו כאן כל כך הרבה דיונים בנוגע להתנהגות עם רכבי ליסינג. על הפיכתם לגי'פים.

אני ממש מת לשמוע מה תגיד לנציג הליסינג\קצין הרכב בחברה.

"המממ, שומע, נתקעתי עם האוטו בהר חורשן...." נראה איך הוא יגיב ועם איזה אוטו תמשיך להגיע לעבודה, סתם נקודה למחשבה.

 

 

lior_baruch:

 

"כל מה שאני יכול להגיד לגבי רכב ליסינג.... זה שדריפטים למדתי לעשות עם המזדה לנטיס של קומברס בימים שעבדתי שם... "

 

סתכ'ל למעלה :conf:

 

אבל...

"אפשר "להשתמש" בכל אוטו לכל מטרה...הכל שאלה של גבולות ובלאי..."

 

יפה.

drugstore:

 

"אמנם לא רשמת אותה, אבל פוקוס. (ותרשה לי לפנטז על האצ'בק ידנית... :roll: )

דור קודם? למי אכפת, עם הגה כזה ושילדה שכזו.

אף אחת מהאמורות לעיל לא תציע הנאה מנהיגה (זה מה שביקשת, לא?) ברמתה.

תתפשר בעניין הגאג'טים. אל תתפשר על הפאן."

 

צודק, שכחתי אותה... בהחלט רכב שמרבים לראות בזמן האחרון אצל חברות ליסינג.

כמו כן נתקלתי באחת כזאת, ליסיניג!

האצ'בק ידנית עם ג'אנטים רמת אבזור גבוהה (GHIA)

שלדה מטורפת יש לפוקוס, על זה אין עוררין.

 

Guy:

 

עוד יעפו אותי מהפורום על כך שאני מעביר משוב על מנהלים פה.

קבלו הכל ברוח טובה... :wink:

 

"אל תשכחו שאפשר בחלק מהמקומות לקחת גם דברים בסגנון של TS או 206GTI בליסינג, וזה כבר הרבה יותר מעניין. אבל למי שצריך רכב משפחתי בליסינג, 3 או פוקוס ב1.6. "

 

יש דברים הרבה יותר אקזוטים (ואוטומטים)...

כבר נתקלתי בS80 T6 ליסינג , אודי A6 כבר הפסקתי לספור, כלה בA4

אימפלה 3.8, בימר 530, ובמחלקת הגי'פים

לנד קרוזר,רודיאו,טרופר, אפילו היום בטוראג וכו'...

 

הכל פונקציה של כסף, לבסוף אתה נשאר בלי אוטו. אחרי שכל חודש שפכת עליו כסף...

 

ophir28 :

 

"מה שכן- אין על ה3 בשטחי איכסון, וודאי מול הפוקוס, שם אין מקום להניח ארנק."

 

כנראה שלא יצא לך לשבת במגאן II החדשה.

אין ספור תאים ברכב, מרווח בצורה יש לומר אפילו מוגזמת ביחס ל1.6.

 

 

MAGEN200 :

 

"שלום לכולם

אתה הבאת טבלת רכבים מצי רכב אבל רק לידע כללי ניתן לרכוש כול רכב אפילו STI ולהחזיר כול חודש החזר קבוע(כמובן כפוף לבנק)"

 

 

ניתן לרכוש גם 760.

 

תסתכל למעלה על התגובה שלי לגיא.

 

 

 

 

זה בנוגע לתגובות.

 

אתם יכולים להרגיש חופשי להוסיף רכבים, אפילו ממולץ!

יצאתי מנקודה שרוב האנשים (לא כאן בפורום) מקבלים 1.6 אוטו'.

ועד כמה ניתן להנות ממנה? מה, שתביא אותך מנקודה א. ל-ב.?

בשביל זה? אז נכון זה הרעיון המקורי, ואם אפשר לשלב בתוך זה גם גיר ידני מה טוב,

ואם אפשר להציע גם עוד כל מיני דברים.

פשוט היום כבר רווחת הדעה בקרב רוב, שרוצים אוטו שלא יעשה בעיות, ויביא אותם לעבודה ומשם הביתה. סופי שבוע טיול עם המשפחה, ואם יש גם נהג חדש בבית, הוא גם יוכל להנות

אבל כמה כבר אפשר להנות מלאנטיס?

 

 

רועי.

<------Go fast

Go far------->

פורסם

א. היה לי את האוטו הזה למשך שנתיים. הם ניסו לעשות גיר "חכם".... מה שייצא להם זה גיר דפוק שלא יודע מתי להעביר הילוך. ה- AL4 יודע בדיוק מתי להעביר הילוך ולא פחות חשוב - גם מתי להחזיק אותו.

ב. זה גיר שנמצא בקונצרן פיז'ו-סיטרואן ורנו עד היום וקיבל "קטילות" ע"י הרבה מבקרי רכב בעולם. שכחתי את השם שלו ייצרו אותו PSA בשיתוף עם Siemens ואני לא מסתמך על "הרבה מבקרי רכב בעולם" אלא על ניסיוני האישי בקסארה: ת ע נ ו ג . אל תשכח שהגיר הזה תוכנן בעיקר כדי לחסוך דלק; הוא מיועד לנהג הנוסע באופן עקבי באותו סגנון. נהג הנוסע היום ספורטיבי ונמרץ ומחר באופן נינוח יבלבל את מוח הגיר בשלל פרמטרים שונים של נהיגה והמוח יתקשה להתאים התיבה לסגנון הרצוי, אם כי בסוף המחשב ידאג לכך. הוא אינו גיר ספורטיבי ולא יועד להתחרות בטיפטרוניק. הקסארה שלי בת 5 ונוסעת ללא שום תקלות בגיר, שעדיין מתפקד חלק ונעים ואמין. כול הפיז'ו - סיטרואן צוידו בגיר זה ועד היום לא ירדו ממנו ב PSA, כולל במכוניות הדגל של הקונצרן.

פורסם
קודם כל.

 

soli :

"ועוד לגבי הנאה:

זה רכב חברה הוא נכנס לכל מקום, נוסע בכל מקום (זה בכלל ג'יפ), אתה נוהג עליו איך שאתה רוצה ובלי רחמים. וכמובן בלי לשלם על הדלק.

 

במקרה הכי גרוע אתה מתקשר ותמיד יחלצו אותך עם איזו לאנטיס חילופית.

 

עוד צד מהנה ברכב חברה.

 

חי, שחייו השתנו כי יש לו רכב פרטי, ולא מחברה. :razz:"

 

אני זוכר נכון, היו כאן כל כך הרבה דיונים בנוגע להתנהגות עם רכבי ליסינג. על הפיכתם לגי'פים.

אני ממש מת לשמוע מה תגיד לנציג הליסינג\קצין הרכב בחברה.

"המממ, שומע, נתקעתי עם האוטו בהר חורשן...." נראה איך הוא יגיב ועם איזה אוטו תמשיך להגיע לעבודה, סתם נקודה למחשבה.

 

אז אני אגלה לך.

 

שלום, שמי חי אני עובד ברו** ונתקעתי עם הרכב ביער בן שמן (מצטער לא יודע איפה זה הר חורשן) מתי אתם באים לחלץ אותי?

זה קרה בערב שישי אחד לפני כשנתיים. הגיעו לחלץ וקיבלתי רכב חילופי.

הרכב שהה במוסך תקופה לא קצרה.

מאז המקרה הזה לקצין הרכב (ששמע מהמוסך מה קרה לרכב) ולי היה נושא נוסף לדבר עליו.

 

לגבי הנקודה למחשבה....

אני לא יודע איפה אתה עובד ומה אתה עושה שם אבל, שכל אחד יעשה את החישובים שלו.

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
מאז המקרה הזה לקצין הרכב (ששמע מהמוסך מה קרה לרכב) ולי היה נושא נוסף לדבר עליו.
לא כל אחד יושב עם קצין הרכב שלו לאיזה שחור קטן (שניים סוכר, בבקשה) ומעביר איתו דחקות.

תקריות כאלו יכולות בחברות מסוימות (רובן המכריע של חברות ההיי-טק) לעלות מעבר לקצין הרכב

ומשם לסמנכ"ל תפעול. מכתבי אזהרה אינם דבר נדיר במקרים כאלו.

לדעתי, קריעה של רכב חברה (קריעה = נסיעה עם יפנומטית 1.6 בהר חורשן), לא משנה דת, גזע ומין, היא ממש לא לעניין.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אמת ויציב.

 

ישנם הרבה דיונים כבר בפורום בנושא הזה.

 

יש סעיף בחוזה עם הליסינג

 

"לא תתבצע נהיגה עם רכב הליסינג בדרכי עפר ושטח קשה וכו'..."

 

כל פגיעה ברכב שלא במסגרת האחריות של הליסינג\חברה. מוצאת את הדרך הקצרה למשתמשי הרכב

להלן אתה.

 

קיצר, מקווה שהבהרתי את הנקודה.

<------Go fast

Go far------->

פורסם

Guy:

 

עוד יעפו אותי מהפורום על כך שאני מעביר משוב על מנהלים פה.

קבלו הכל ברוח טובה... :wink:

 

"אל תשכחו שאפשר בחלק מהמקומות לקחת גם דברים בסגנון של TS או 206GTI בליסינג, וזה כבר הרבה יותר מעניין. אבל למי שצריך רכב משפחתי בליסינג, 3 או פוקוס ב1.6. "

 

יש דברים הרבה יותר אקזוטים (ואוטומטים)...

כבר נתקלתי בS80 T6 ליסינג , אודי A6 כבר הפסקתי לספור, כלה בA4

אימפלה 3.8, בימר 530, ובמחלקת הגי'פים

לנד קרוזר,רודיאו,טרופר, אפילו היום בטוראג וכו'...

 

הכל פונקציה של כסף, לבסוף אתה נשאר בלי אוטו. אחרי שכל חודש שפכת עליו כסף...

 

יצאתי מנקודה שרוב האנשים (לא כאן בפורום) מקבלים 1.6 אוטו'.

ועד כמה ניתן להנות ממנה? מה, שתביא אותך מנקודה א. ל-ב.?

בשביל זה? אז נכון זה הרעיון המקורי, ואם אפשר לשלב בתוך זה גם גיר ידני מה טוב,

ואם אפשר להציע גם עוד כל מיני דברים.

פשוט היום כבר רווחת הדעה בקרב רוב, שרוצים אוטו שלא יעשה בעיות, ויביא אותם לעבודה ומשם הביתה. סופי שבוע טיול עם המשפחה, ואם יש גם נהג חדש בבית, הוא גם יוכל להנות

אבל כמה כבר אפשר להנות מלאנטיס?

 

 

רועי.

כמה דברים, ראשית לא העברת ביקורת על ההנלה, (שאת זה יש לעשות בה"פ בלבד) אלא על דברי בשירשור מסויים, וזה מותר, ואפילו רצוי.

 

ועכשיו תגובתי. למה שתישאר בלי אוטו אחרי ששפכת עליו כסף? או שאתה מתכוון רכב יקר ששפכת עליו כסף? תהיה בטוח שמי שיש לו A8 בליסינג, עשה את החישוב הנכון, או שהחברה שלו ממנת את ה-כ-ל. ברור שיש רכבים יקרים מאוד בליסיגנ גם אני ראיתי כמה וכמה כאלו, לרוב אגב מדובר ברכבים של בעלי החברה וכו', אף אחד לא ינהג סתם בA8 4.2 קוואטרו כי הוא רוצה להוסיף כסף מהלאנטיס שהוא אמרו לקבל. אני רשמתי שיש רכבים בקבוצה 2-3 שהם יותר מהנים לנהיגה. חברת הליסינג גם תיתן לך 911 טורבו בליסינג, אם תשלם את הסכום המטורף שהם ידרשו עליה.

 

לגבי הפיסקה האחרונה שלך, צר לי לא הבנתי מה כוונתך. 1.6 - ענו לך בדיוק מה מהנה לנהיגה. מה המטרה של הפסקה הזו?

 

לא כל האנשים מחפשים אך ורק אמינות, לא כל הרכבים כל כך לא אמינים כמו שאתה חושב. השוק בכלליות מעדיף רכבים עם שם אמין, אני מסכים, אבל עובדה שגם רנו ופיג'ו מוכרים לא מעט רכבים, לא כולם לא אמינים, אלא עם סימן שאלה אפשרי לגבי אמינות (בדיוק כמו שאנחנו עדיין לא יודעים איך ה3 תזדקן).

×
×
  • תוכן חדש...