Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבועיים בערך טיפלתי ברכב שלי במוסך "פיליקס" - טיפול 15 K.

הטיפול היה טוב אך קיבלתי את הרכב + מכה קלה בדופן הטמבון האחורי.

*כמה ימים לפני הטיפול קניתי את הרכב וכבר יש באיזור המכה מכות קטנות נוספות, ככה שאני זוכר בדיוק שלא היה שם שום מכה נוספת*

אחרי כמה צעקות והתבכיינויות הצלחתי להגיע למנהל המוסך בשם שלומי.

שלומי ראה את המכה והציע להחליף את החלק, כאשר המוסך ישלם 50% מהסיפור.

 

אז ככה:

החלק עולה 400 שח בערך (חלק חלופי- מקורי עולה פי 2 ) + עבודה בערך 400 שח.

 

השאלה שלי היא כזו: האם כדאי לי לעשות את זה?

 

בטמבון יש כבר מכות נוספות כמו שציינתי, שהם בערך 99% מכל המכות והשיפשופים שיש לי ברכב...

ומצד שני, יש דברים אחרים על הפרק כגון לצבוע את הגג ולהחליף צמיגים...

 

אשמח לשמוע את דעתכם!

בשביל להתחיל לחיות, אתה חייב למות לפחות אין ספור פעמים.

פורסם

אני לא מבין כמה דברים:

 

1. אני לא מכיר כזה מושג פגוש חלופי, זה לא צמיג או פלאג שמייצרות אותו כמה חברות. פגוש מיוצר אך ורק ע"י החברה (או יותר נכון עבור החברה ובשמה).

 

2. הכנסת רכב למוסך וקיבלת אותו עם מכה והמוסך מוכן לשלם חצי מהמחיר?

תסלח לי אבל זה ממש שטויות. אם הרכב קיבל מכה בזמן שהותו במוסך, המוסך חייב לתקן את הנזק על חשובנו מינימום (יתרה מכך גם תוכל לבקש פיצוי על עוגמת הנפש) אם הוא מתכחש לכך אז למה לו לשלם חצי תיקון?!

תבין אין כזה דבר "חצי הריון" או שדפקו אותך (ואז הם חייבים לתקן הכול על חשובנם!) או שלא ואז... לא.

 

כל הנושא נראה לי קצת מוזר.

פורסם

תבין אין כזה דבר "חצי הריון" או שדפקו אותך (ואז הם חייבים לתקן הכול על חשובנם!) או שלא ואז... לא.

 

כל הנושא נראה לי קצת מוזר.

אתה רומז שדפקו אותו בלי אמצעי הגנה במוסך?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אתה רומז שדפקו אותו בלי אמצעי הגנה במוסך?

אני מודה ... זה באמת נשמע מצחיק! אפילו שהבדיחה עלי

:-D

 

אני אנסה לדבר שוב עם הבעלים של המוסך, הוא דווקא נראה לי שיש עם מי לדבר.

 

עוד רעיונות למישוהוא?

 

ודרך אגב... המחיר נחשב טוב להחלפת טמבון?

אני חושב לדחות את זה לכמה חודשים.

בשביל להתחיל לחיות, אתה חייב למות לפחות אין ספור פעמים.

×
×
  • תוכן חדש...