Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התארגנות כנגד גניבות חלקים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד ממטרות הפורום הוא חלוקת ידע ,אחד המפגעים הנתעבים ביותר הוא פריצות לרכב וגניבות

אזלת היד של המשטרה מבישה.

 

(לי גולחו סמלים וספויילר גג ( מקורי של ZX16V ) שכדי לגלחו שבר הבוזז את הזכוכית של החלק האחורי.(מתבטא בסכום לא קטן של ההשתתפות העצמית וגדול בהרבה בלעדיה))

 

הרעיון:לנצל את CF ובסיס המשתמשים הגדול לצמצום התופעה.

אפשרות אחת: לרכז בתת-פורום מיוחד לנושא הגניבות בו יודיע כל נבזז על תיאור החלק שנגנב

ברגע שזה קרה .

הפצת המידע דרך הפורום תצמצם את מאגר הרוכשים (שידעו שמדובר בחלק גנוב או שעל ראשם בוער כובע) משתמשים שיזהו חלק גנוב יוכלו למסור הודעה דרך הפורום לנבזז .

גנבים ימצאו פחות קונים ויגדילו את סיכויים להתפס.

(בהנחה שרוב המשתמשים בפורום הם הגונים )

אחרים מוזמנים להעלות אפשרויות אחרות

.I'm a blocked user

פורסם

לא טוב לדעתי

אני חושב שכל ישראלי ממוצע , במקום לא לקנות את המוצר הגנוב

יחפש אותו לעומק וירצה לקנות אותו במחיר רצפה בגלל שהוא גנוב

אין מה לעשות עם הגניבות האלה , וגם אני חווייתי את זה על בשרי.

פורסם

לדעתי רוב הציוד הגנוב נמכר כיד שניה (אחי נמאס לי מהסאב הזה קח אותו ב100 שקל ).

או נמכר לבני דודינו לצערי הרב אין לנו יותר מידי מה לעשות נגד זה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

יש לי ספויילר חדש כזה באריזה - מקורי (עולה מעל 4800 ש"ח בלובינסקי אחרי הנחה גדולה).

1000 ש"ח והוא שלך.

ב 200 ש"ח נוספים תקבל אותו צבוע בצבע הרכב שלך.

טלפון :

050-6286973

ועוד דבר - הוא לא גנוב.... תקבל אותו עם חשבונית.... ובתשלומים באשראי - אם תרצה.

אלון

פורסם

איך תרגישו כאשר תרדו לחניה שלכם ותראו את הרכב שלך שוכב על הרצפה כאשר החצאיות שבורות מרב הכובד של האוטו שיושב עליהם?

בלי ג'אנטים של M5?

מה תגידו? מה תעשו?

מנסיון של בן דוד ןשלי, על אוטו שלא עזבנו אותו לרגע אחד!!! - זה פשוט מבאס את כל היום/שבוע/חודש! את כל מה שנתתה לאוטו שלך.. ובסוף איזה שרמוט מזורגג (שרמוטים מזורגגים , משאירים לך את האוטו על בלוקים).. לא כיף!

פורסם

לא יעבוד!

למה נראה לך בכלל שיש הרבה קניות של מוצרים גנובים דווקא בין הגולשים בפורומים השונים? :?

בד"כ מדובר בבאגארים (ערסים- למי שלא יודע) שהקשר היחידי שלהם לאנטרנט הוא דרך חנון שהיה מוריד להם עבודות מוכנות לבית ספר בתמורה לחייו! :lol:

 

לא מאמין שזה יפתור משהו בכלל

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

יש שרשור שפתחתי פעם בנושא...

 

שורה תחתונה - מי שקונה מגנב אשם כמו הגנב ואפילו יותר, כי הוא מעודד אותו לבצע זאת שוב.

 

יופטפויומט בלאד כל הגנבים ואלו שקונים מהם...

נמחק בעריכה...

עוד מעט...

הנה...

נמחק!

אלון

פורסם

נדמה לי שפעם מועדון האמפרזות (תקנו אותי אם אני טועה) פרסם תמונות ומיקום המצאותן של סיביקים למינהן שהודבקו עליהן ספויילרים וכונסי אויר שנתלשו מהאמפרזות....

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
נדמה לי שפעם מועדון האמפרזות (תקנו אותי אם אני טועה) פרסם תמונות ומיקום המצאותן של סיביקים למינהן שהודבקו עליהן ספויילרים וכונסי אויר שנתלשו מהאמפרזות....
נכון - אני הצעתי להעלות תמונות של רכבים כאלו גם פה - זה לא עבד...

לצערי...

אבל אתה צודק.

 

אפשר לנסות שוב..

אלון

פורסם

ומה זה יעזור? תלכו לגנוב חזרה את הספויילרים שגנבו לכם? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ומה זה יעזור? תלכו לגנוב חזרה את הספויילרים שגנבו לכם? :roll:
לא! אבל אפשר להחרים אדם כזה - שלא יגיע למפגשים - שחברים שלו ידעו שהוא גנב ואולי במזל החלקים שהוא גנב מסומנים ואז אם מישהו יראה תמונה יוכל לבדוק ואף לדווח למשטרה.

למשל אצלי ברכב - כל החלקים הגניבים מסומנים כולל ג'נטים ואפילו בולמי זעזוזעים וסרן אחורי והכל...

אם מישהו יגנוב אני אוכל לזהות אותם - ובלבד שאמצע את הרכב.

אם מישהו יפרסם פה שיש רכב שפתאום הופיע במפגש עם ג'נטים חדשים - אני אבדוק ואראה אם הם שלי...

ואז - עדיף לו להזמין משטרה בעצמו - כי אם אני אטפל בו - הוא יצטרך שיש וחלקת אדמה שישים על מטר שמונים :wink: .

אלון

פורסם

רעיון נורא נחמד הבאת כאן (ואני לא ציני)

אולי אני אפילו יאמץ אותו

רק יש לך טיפים איך לסמן חלקים ''חמים'' בלי לכער את הרכב עם הסימון

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

מדובר בשיתוף פעולה של כולם ,אם מישהו מזהה חלק שפורסם כגנוב בפורום

שימסור את פרטי ה "מוכר"

הנקודה שכולם צריכים להבין היא : היום זה אני ,מחר זה אתה

ההשקעה היא מינימלית אבל כשכולם נרתמים ולאורך זמן, התמורה תהיה גדולה

.I'm a blocked user

פורסם
רעיון נורא נחמד הבאת כאן (ואני לא ציני)

אולי אני אפילו יאמץ אותו

רק יש לך טיפים איך לסמן חלקים ''חמים'' בלי לכער את הרכב עם הסימון

כן - לכל חלק יש מקום נסתר שנתן להטביע עליו מספר או סמל או סתם סימן.

אני למשל סימנתי את הגנטים שלי מבפנים ליד הונטיל. לא רואים את זה בלי לפרק את הגלגל או להכנס מתחת לרכב. למי שלא מכיר זה יראה כסתם הטבעה טיבעית. (יש שם מספר של החברה ואני הוספתי סיפרה).

על הסרן האחורי חרטתי קוים אלכסוניים - לא ניתן למחוק אותם.

על הבולמים - מתחת לחבק הטבעתי סיפרה - לא רואים ומי שיראה לאחר פירוק יחשוב שזה טבעי.

ספויילרים וכו - ניתן לסמן במקום נסתר - הבעייה שאחרי צבע - יהיה קשה לזהות. כנ"ל לגבי כונסים.

את אלו פשוט צריך לזהות על רכב לא מתאים ולהגיש תלונה במשטרה - בעל הרכב חייב לספק הסברים מאיפה רכש את החלק... גם אם בפעם הראשונה לא יעשו לו כלום מחוסר הוכחות - הוא יחשוב טוב טוב על הפעמים הבאות.

אלון

אלון

פורסם
לא! אבל אפשר להחרים אדם כזה - שלא יגיע למפגשים - שחברים שלו ידעו שהוא גנב ואולי במזל החלקים שהוא גנב מסומנים ואז אם מישהו יראה תמונה יוכל לבדוק ואף לדווח למשטרה.

למשל אצלי ברכב - כל החלקים הגניבים מסומנים כולל ג'נטים ואפילו בולמי זעזוזעים וסרן אחורי והכל...

אם מישהו יגנוב אני אוכל לזהות אותם - ובלבד שאמצע את הרכב.

אם מישהו יפרסם פה שיש רכב שפתאום הופיע במפגש עם ג'נטים חדשים - אני אבדוק ואראה אם הם שלי...

ואז - עדיף לו להזמין משטרה בעצמו - כי אם אני אטפל בו - הוא יצטרך שיש וחלקת אדמה שישים על מטר שמונים :wink: .

אלון

זאת אומרת שעם הבן דוד יגנוב לך את הג'נטים, ואני בתמימותי אקנה אותם ממנו - תחרימו אותי במפגש?

-

השורה למעלה מציינת 2 בעיות עיקריות..

1- אם הסחורה נגנבה ונמכרה, אתה בעצם "מעניש" את הבןאדם הלא נכון...

2- איך בדיוק תחרים בןאדם? לא תתן לו להכנס? :roll: מה בדיוק תעשה? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...