Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

תמונות אחרונות מאחד הטיפולים האחרונים.

הטיפול הזה היה מה שנקרא טיפול "קצר" ומטרתו הייתה הסרת רוב הסווירלים והפגמים כולל עבודת מכחול במקומות הדרושים וכלל גם שלייף סבון לפגמים הקשים והכתמים.

לא הייתה כוונה להגיע לפיניש ברמת "תצוגה" אלה פשוט לקבל רכב מחודש ומבריק.

בוצע ניקוי באמצעות פלסטלינה,פוליש במעבר אחד באמצעות מוצר של חברת scholl concepts ,ניקוי ייסודי של שאריות הפוליש ויישום אוטם צבע-גם כן מבית scholl concepts.

התמונות סובלות מתנאי תאורה קשים ביותר ואני סבלתי מתנאי מזג אויר לא נעימים-בוצע ביום שישי בזמן הסופה.

אז קודם תמונות ה "לפני"

:lol:

 

שלומי..

DSC_0937.JPG

DSC_0936.JPG

DSC_0934.JPG

DSC_0926.JPG

DSC_0927.JPG

DSC_0931.JPG

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

מדהים,רכב פצצה ועבודה מעולה.

חבל לצאת עם הרכב החוצה להתלכלך בגשם.

 

מה היה מספר הנייר שעבדת איתו בשלייף סבון?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

מצוין כרגיל, כיף לראות עבודות שלך! (ויותר כיף לקום כל בוקר ולראות את הרכב שלי אחרי טיפול כזה)

וזה טיפול קצר? זה נראה רציני הרבה יותר. זה רכב די גדול ונראה שהיה שם מה להוריד כדי להגיע למצב שאחרי הטיפול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אפשר קצת הסבר על שלייף סבון?

כרגיל, עבודה מרשימה מאוד.

הבנתי שלפעמים אתה מתנייד ללקוח, האם אתה מגיע לאזור הצפון?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה טוב. לא מבין בזה כלום, אבל רוצה גם.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
אפשר קצת הסבר על שלייף סבון?

כרגיל, עבודה מרשימה מאוד.

הבנתי שלפעמים אתה מתנייד ללקוח, האם אתה מגיע לאזור הצפון?

 

אז קודם תודה (-

שלייף סבון או WET SAND בלעז היא בפשטות פעולת שיוף -כמו נייר זכוכית בנגרות, רק בצורה הרבה יותר עדינה ומבוקרת . הפעולה הזאת תכליתה הסרת פגמים קשים שפוליש לא יכול להם והיא מורכבת ודורשת שמירה על כללים מאד מסויימים כדי להימנע מקטסטרופות (שבהחלט יכולות לקרות ).

אחד הדברים החשובים הוא שמירה וניטור של עובי הצבע בין היתר באמצעות מד עובי צבע אלקטרוני, עוד אחד מהדברים החשובים הוא להכיר שלא כל פגם ניתן לתיקון גם באמצעי הזה וש"חפירת יתר" יכולה להביא כאמור-לקטסטרופות (-:

 

אני בהחלט נייד-הייתי כבר בגבול לבנון ומהצד השני הגעתי לדימונה.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
עבודה מאוד יפה!

מה טווח המחירים לעבודה כזו? מאיפה אתה בארץ?

 

תודה (-

אני מאזור המרכז אבל מנוע מלדבר על עניינים פיננסים-חוקי הפורום.

כאן אני רק מציג עבודות ומעדיף להשאיר את זה כך :wink:

 

שלומי.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

כרגיל עבודה יסודית.

 

שלומי אשמח לשמוע בכמה מילים על scholl concepts?

מה מייחד אותה משאר המתחרים? יתרונות חסרונות וכד'. לעומת מנזרנה/פוסו למשל.

פורסם

קראתי כמה פעמים על שליף סבון ואשמח אם מישהו יסביר פעם על מה מדובר. האם זה סוג של פוליש? אם כן האם מדובר ביצרן מסויים? זה פוליש עדין או אגרסיבי? תודה לעונים

פורסם

שלומי אני רואה שמישהו אחר כבר שאל לגבי השליף סבון ופיספסתי את התשובה שלך.

 

האם השיוף הזה לא למעשה מהווה בעיה שכן עובי הצבע הולך ויורד? האם אח"כ מחייב ציפוי לרכב שכן אם לא סביר להניח שהפגמים שוב יופיעו ע"ג הצבע לא?

 

מה שבטוח שברכישה הבאה שלי של רכב חדש אני אדאג לבצע לו ציפוי כשהוא חדש כדי לשמור עליו במצב כמה שיותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...