Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנתיים BRZ - תהליך בנייה


yosbar
שימו לב! השרשור הזה בן 2964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טורבו ב5000 סל״ד לא מבאס? יוצא שרוב הזמן הוא לא מנוצל

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טורבו ב5000 סל״ד לא מבאס? יוצא שרוב הזמן הוא לא מנוצל

 

מאיפה אתה מביא את הנתון הזה?

 

http://www.pandlmotorsports.com/product-p/pl-brz100.htm

 

הסדנא הזאת טוענת לאחלה ליניאריות :

 

PandL-Motorsports-2013-BRZ-FR-S-Stage-1-Turbo-Kit_Dyno.jpg

 

מחיפוש קצר גם אחרות מראות נתונים דומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתה מביא את הנתון הזה?

 

http://www.pandlmotorsports.com/product-p/pl-brz100.htm

 

הסדנא הזאת טוענת לאחלה ליניאריות :

 

[ATTACH=CONFIG]447596[/ATTACH]

 

מחיפוש קצר גם אחרות מראות נתונים דומים.

 

בפוסט הראשון כתוב שהוא מתחיל לעבוד ב3, ונותן תכלס מ5. גם בגרף (האדום, כחול זה e85) רואים שהוא מתחיל מ3 וקצת.

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפוסט הראשון כתוב שהוא מתחיל לעבוד ב3, ונותן תכלס מ5. גם בגרף (האדום, כחול זה e85) רואים שהוא מתחיל מ3 וקצת.

 

אני חושב שאתה עושה קצת סלט. לפותח השרשור יש סופרצ'ארגר ולא טורבו.

הגדישה בסופרצ'ארגר ליניארית בסל"ד ולכן נותן הרגשה מאוד דומה למנוע אטמוספרי ולכן בסל"ד נמוך האפקט קטן משמעותית.

 

http://caddyinfo.com/wordpress/cadillac-sts-v-lc3-boost-vs-engine-rpm-gear/

 

http://caddyinfo.com/wordpress/cadillac-supercharger-boost-vs-rpm/

 

ואני ממש לא רואה את מה שאתה טוען בגרפים ששמתי , בכולם הקו נראה מאוד ישר מסל"ד מאוד נמוך.

 

[video=youtube;llJ82ydT-rY]

 

 

זה לדוגמא טורבו לאג:

 

Stu_dyno.jpg

 

ב-BRZ אפשר להגיד שאין.

עריכה אחרונה על ידי ohadohad2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאפו!

 

בביקור האחרון שלי בארה"ב נוכחתי לדעת שהאמריקאים מתים על הרכב הזה, בעיקר בזכות פוטנציאל שיפורים גדול.

יצא לי לראות BRZ מכל המינים והסוגים שם - ניפוחים, ספויילרים, קאמבר, ומה לא.

 

 

מתים, מתים, אבל קונים יותר את הטויוטה(סאיון) ובכללי, לא קונים הרבה.

 

הטויובארו צפויה לקבל בשנה הקרובה מתיחת פנים, שגם תוסיף לה מעט כח. נושא ההגדשה עדיין לא ידוע; אולי יוצע רק ב-STI.

 

ולפות"ש, תהנה מכל רגע. כבוד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הקיטים הטובים של טורבו דיי לינאריים מסביב ה3.5 אלף עד 7.5

זה טווח מעבר למספיק.

עושים מעניין הלינאריות יותר מדי סיפור. זה לא שנות ה80 שכל טורבו משמעותו לאג לפנים ואז בעיטה ממזמן.

זה הקיט שאני מסתכל עליו (ריאלית עם כל החלקים שהוא צריך וניהול - 4 ועל האוטו סביב ה5):

http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=58514

Looks pretty linear to me

(וזה רק על 91 אמריקאי ולא על 93 ומפה סופר קונסרבטיבית - 275 כ״ס ו30 קג״מ - עם 93 ומפה יותר אגרסיבית זה סביב ה300 כ״ס ו32 קג״מ)

 

לגבי המומנט - מסופר זה מספר הגיוני.

גם קיטי טורבו לא מוציאים הרבה יותר מזה (נגיד עוד 2-3 קגמ)

על מתיחת פנים מדברים ל אמצע 2017 לפי השמועות שאני קראתי (כלומר מודל 2018 שמשוחרר בעולם בספטמבר 2017)

יש עוד זמן... הרבה.

 

אם באמת תצא גירסאת טורבו לדעתי נראה המון מחליפים.

 

לגבי הfrs - היא פשוט זולה יותר ופחות מאובזרת ויש לה אופציות מימון זולות ונגישות יותר. מה שקוסם לצעירים

זה מותג צעירים פה.

בגדול תזכרו שזה רכב דיי זול פה וכשהוא יצא הוא נתן מכת מכירות רצינית ביותר (ואנשים קנו יותר סיון גם כי סובארו היו בחוסרים בסטוק - דילרים מכרו מכוניות חדשות ב5 מעל המחירון).

עכשיו רגוע :)

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושים מעניין הלינאריות יותר מדי סיפור.

 

לגמרי.

כל זמן שהגיר קצר מספיק לשמור את המנוע באיזור החם, כשאתה רוצה, מה צריך לינאריות?!

זה טוב לנהיגה מנהלתית...

 

זה בלי להזכיר את הכיף של של לשמור מנוע רועם בסל"ד גבוה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי.

כל זמן שהגיר קצר מספיק לשמור את המנוע באיזור החם, כשאתה רוצה, מה צריך לינאריות?!

זה טוב לנהיגה מנהלתית...

 

זה בלי להזכיר את הכיף של של לשמור מנוע רועם בסל"ד גבוה.

א. 6 הילוכים קצר

ב. תעיף מבט בדינו של הקיט טורבו ששמתי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה והירידה לפרטים, מרשים בהחלט.

 

אני גם חושב שלינראיות זו תכונה מוערכת יתר על המידה כשזה מגיע לרצועת כח, כל עוד אין לאג רציני שגורם לרכב להרגיש כמו עגלה לא רואה בעייה עם איזה מדרגת כח שמגיעה בהמשך, זה אפילו כיף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שרשור מגניב. הרכב נראה מעולה מבחוץ והפנים נראה עוד יותר טוב. השיפורים מבורכים וכיף לראות את השינויים.

תודה על השיתוף!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...