Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנתיים BRZ - תהליך בנייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האם אתה מרוצה מהעבודה שבוצעה בסדנת טיג? האם אתה ממליץ עליהם?
אחרי כמה עשרות שעות במחיצתם, ואני מתכוון במחיצתם, איפשרו לי להיות לידם וליד הרכב ולראות כל דבר שנעשה וללמוד. ממליץ בחום.
פורסם
כל הכבוד על ההשקעה והירידה לפרטים, מרשים בהחלט.

 

אני גם חושב שלינראיות זו תכונה מוערכת יתר על המידה כשזה מגיע לרצועת כח, כל עוד אין לאג רציני שגורם לרכב להרגיש כמו עגלה לא רואה בעייה עם איזה מדרגת כח שמגיעה בהמשך, זה אפילו כיף.

לפני ה BRZ היתה לי מגאן ספורט עם טורבו אימתי שהביא אותי ל 330 כ"ס. אבל עם השהיה ברורה בסלד נמוך (וגם ב 159 TBI שלפניה) . לאחר מכן ה BRZ בלי הסופר עם הבור ב 4000 סלד ועכשיו עם הסופר. אישית , הסט אפ האחרון הוא הכי מהנה . נקודה.
פורסם

הבור ב4000 סל״ד הוא אכן מדכא.

אפשר לפתור אותו אבל יחסית בזול (הדרים + מיפוי מחדש פותרים את הבעיה ומוסיפים סביב ה15-20 כ״ס ו״מיישרים״ את העקומת מומנט. נהגתי באחת כזו - זה אחלה עלות פה - סביב ה1500 דולר כולל עבודה).

 

לגבי הטורבו - על המגאן לא נסעתי , אבל בקופרה הקודמת שהיתה לי עם קרוב ל240 כ״ס זה היה לינארי מספיק בשבילי.

בגדול ברגע שיש לך סביב ה3+ אלף סל״ד של רצועת כח (במיוחד עם גיר שהראשון עד חמישי שלו מספיק קרובים) אז נראה לי בסדר - עם טורבו קטן יחסית (ורוב הקיטים באים עם טורבוים לא גדולים שבונים גדישה אפילו לטווח של יותר לכיוון ה4+ אלף סל״ד עם מומנט לינארי מאוד).

 

עדיין צריך לראות. החורף הגיע והשיפור היחיד שעשיתי (חוץ מInBox) הוא לשים צמיגי שלג :)

אבל שנה הבאה כשיגיע הקיץ נמשיך להתערבב עם החברה פה (באיזור שלי יש מפגשים דיי קבועים של BRZ/FRS/GT86 של 20+ מכוניות במפגש קטן) - ונגיע למסקנות טובות יותר.

 

האוטו אכן נראה מעולה ובנוי מחלקים מעולים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
אני רואה שהתקנת את הדש קומנד...ספר קצת על האפליקציה

אם כדאי,איזה טאבלט זה ? והגודל של הטאבלט 7?

אני פשוט מתקין כנראה גם ומחפש רשמים.

יש EGT?

גדישה?

אשמח את תפרט אפילו בפרטי לא בלחץ כשיש זמן,תודה.

 

מקפיץ את השרשור כדי להגיב על דשקומנד.

תוכנה מעולה שגם נותנת לך ממשק לכתיבה בעצמך של שעונים ולוגיקה.

כתבתי כמה כאלה כבר ל בימר ולמיאטה שלי.

כל זה מוקרן על רדיו של Pioneer, שנקרא appradio 4 או BT-8600 (NEX - 4000)

בבימר יש חיישנים נוספים iMFD שדש קומנד תומכים בהם.

 

אחד מהפרויקטים שלי גם תומך בחיישן טמפ' השמן של BRZ:

http://www.dashxl.net/dashboard.php?dashboard=881

 

 

4grl2s.jpg

 

2d8kkup.jpg

 

qrek3s.jpg

 

2wh3y8l.jpg

 

afas91.jpg

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

fizban יא תותח, אני משתמש המון בממשקים שאתה כתבת, רק לציין שלא צריך דאבל דין, גם אייפון יעשה את העבודה ויציג את הכל, עוד לציין שלדעתי הממשק לכתיבת שעונים מסורבל ולא נוח, אבל עדיין תוכנה מאוד מומלצת וכמעט ללא באגים.

פורסם
fizban יא תותח, אני משתמש המון בממשקים שאתה כתבת, רק לציין שלא צריך דאבל דין, גם אייפון יעשה את העבודה ויציג את הכל, עוד לציין שלדעתי הממשק לכתיבת שעונים מסורבל ולא נוח, אבל עדיין תוכנה מאוד מומלצת וכמעט ללא באגים.

מאשר. תותח!

פורסם
מנצל"ש, הייתי באתר של דשקומנד ולא הבנתי דבר. מה זה? תוכנת OBD עם סקינים "לפי בקשתך"?

כן. אתה יכול לבנות לעצמך שעונים ואתה יכול לטעון סקינים שנבנו על ידי אחרים. פיזבן אחד המוצלחים שבהם. אני לא זז בלי התוכנה הזו מכיוון שצריך לנטר כל הזמן את הנתונים במנוע.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

:)

מחר שרשור התחדשתי בקומפיטציונה.

סתם, מאחל לו שיקנה איזו אסתי יפה. האמת שאת האסתי אני מאחל לעצמי. לו אני מאחל מה שהוא רוצה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...