Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

יש ברשותי canon eos1d mark II

ואני רוצה לרכוש לה עדשה.

הדרישות כמה שיותר חדה אם אפשר בתקציב הנ"ל.

 

מה האופציה הכי טובה מה3?

תודה.

 

1 [h=1]Canon EF 40mm f/2.8 STM (חדשה)[/h]

2 [h=1]Canon EF 50mm f/1.8 II (חדשה)[/h]

3 עדשת [h=1]‏EF 28-90mm f/4-5.6 II (יד שניה)[/h]

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

היי תודה.

לרוב אני מצלם בחוץ בתנאי יום וגם בבית באור יום.

כרגע אין לי כלל עדשות למצלמה הזאת כי יש לי בנוסף כמה של ניקון ולזאת אין לי עדשות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

יותר חשוב מה אתה מצלם בד"כ?

 

אם אתה משתמש בלייטרום או כל תוכנה אחרת עם אינדקס ממליץ לך לבדוק באיזה מרחק מוקד אתה משתמש יותר ולקבל החלטה בהתאם.

באופן כללי, כאשר מדובר בעדשה אחת לזום יתרון משמעותי גם אם תצטרך לשלם בכמה אחוזי חדות.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

אני מצלם בדרך כלל אנשים,נופים וזהו.

חשבתי להתחלה על עדשת 50 מ"מ או 40מ"מ ולאחר מכן לרכוש עדשת זום.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

במצלמה שלך שהיא FF החמישים מילימטר יתר לך את שדה הראיה הטבעי ובנוסף גם יש לך מפתח צמצם יותר גדול.

את ההבדל בין איכויות העדשה אינני מכיר.

פורסם

הייתי מוסיף את Tamron 28-75mm F2.8 שתוכל להשיג יד שנייה בתקציב. את הקנון אני לא מכיר.

 

50mm זה ללכת על בטוח, לעומת הזום בתקציב הזה תקבל איכות טובה יותר ותוכל לשמש אותך גם בעתיד.

 

40mm היא פשרה על פשרה. הייתי מוריד.

 

http://www.dxomark.com/Lenses/Compare/Side-by-side/Canon-EF-40mm-F28-STM-on-Canon-EOS-1D-Mark-II-versus-EF50mm-f-1-8-II-on-Canon-EOS-1D-Mark-II-versus-SP-AF28-75mm-f-2.8-XR-Di-LD-Aspherical-IF-Canon-on-Canon-EOS-1D-Mark-II__966_431_187_431_297_431

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם (נערך)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מבחינת אופטיקה, ה50 הפתיעה אותי לטובה, אבל המנוע שלה איטי ומרעיש.

לפחות בהשוואה למנוע הusm שטוב משמעותית. קח זאת בחשבון (אני מצלם בין השאר עצמים נעים וחשובה לי מהירות הפיקוס)

M-TECH E46

פורסם

נדמה לי שעכשיו יצאה 50 מ"מ דגם חדש יותר כי שוחחתי עם ארליך לגבי זה.

המחיר גם עולה יותר לעומת הקודמת.

 

Canon 50 1.8 STM זה החדש כזאת יש לך?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...