Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב הוא רנו קליאו, 1200 סמ"ק, ידנית, שנת 2012. המידה הינה 165/65 R15. קוד מהירות T.

הרכב בן 3. כרגע מורכבים הצמיגים המקוריים על הרכב. מעוניינים להחליף רביעייה.

 

אודה להמלצות על צמיגים בטוחים, טובים, שקטים וחסכניים בדלק. לא מחפשים צמיג סיני, אבל באופן טבעי מעוניינים לשלם כמה שפחות (ועדיין - לא סיני!).

 

אודה להמלצות.

צבי

פורסם

good year efficientgrip performance

צמיג מצויין, בעל אחיזה מעולה ולא כ"כ יקר.

רוב הדעות פה בפורום דיי בעדו.

תוכל לשאול את איתמר, הטויוטה שלו נועלת אותם כבר כמעט שנתיים.

 

בנוסף, ראה את מה שאחרים כתבו על הצמיג הזה פה

 

הציר הקדמי של הרכב שלי נועל אותם מזה חצי שנה, אין לי כל דבר רע לומר עליהם. מצד שני, אני לא מתקרחן עם הרכב..

 

מומלץ.

 

 

פורסם

פאלקן הוא המומלץ באופן גורף.

לצערי אין פאלקן במידה הזאת, לכן תבחר לך מידה אחרת מהטבלה:

 

CLIO3.jpg

 

ותאשר אותה במכון רישוי.

Stay Dirty

פורסם

מידה די לא נפוצה.

כל הצמיגים מלבד הראשון יתנו מענה -

http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=5&aspectRatio=15&width=14

 

מציע לשקול מעבר למידה 175/65R15 או 185/60R15 שלדעתי מאושרות לרכבך.

בדוק זאת בשרשור הייעודי. מעבר כזה יצריך אישור במכון רישוי תמורת פחות מ-30 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...