Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם..

בשבוע שעבר קניתי קומפוננט וסאב מורל

שתיהם משודכים למגבר פיוניר חדש גם הוא

בכל פעם שאני פותח סוויץ׳ נשמעים שתי ״בומים״ הראשון מגיע מהקומפוננטים וה״בום״ השני מגיע מהקומפוננטים והסאב

כבר ניסינו הכל.. החלפנו מגבר, עקפנו את הקרוס אובר, חיזקנו את המינוס..

אני כבר לא יודע לעשות

עריכה אחרונה על ידי Avihu JacoB's
שגיאת כתיב
פורסם

החלפתם יחידת ראש?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
החלפתם יחידת ראש?

האמת שלא בחידת הראש היא תואמת מקור iBook של אדי מערכות

קניתי מתאם rca מיוחד..

אתה חושב שזו יכולה להיות הבעיה?

ואם כן האם יש פתרון מבלי להחליף יחידת ראש

פורסם

האם המערכת כבויה כשאתה פותח סוויץ'?

ואם לא, האם ניתן לכבות אותה ולבדוק אם התופעה חוזרת?

 

אני מעריך שתיתכן בעיה במקור האות שאומר למגבר להידלק.

יש לשקול העברה שלו למקור אחר או הוספת מעגל השהייה עבורו.

פורסם
האם המערכת כבויה כשאתה פותח סוויץ'?

ואם לא, האם ניתן לכבות אותה ולבדוק אם התופעה חוזרת?

 

אני מעריך שתיתכן בעיה במקור האות שאומר למגבר להידלק.

יש לשקול העברה שלו למקור אחר או הוספת מעגל השהייה עבורו.

 

אין אפשרות לכבות את המערכת ואין אפשרות להדליק אותה לאחר ההנעה

ואם אכן הבעיה היא המקור האות עד כמה זה ניתן לפתרון... ואיזה מקור נוסף יכול לפתור את הבעיה

פורסם

הפתרונות הם

 

החלפת יחידת הראש שככל הנראה גורמת לרעש מתח dc דרך המנחת אם אני מבין נכון אז זה מתאם הrca.

 

או

 

רכישת מגבר עם הדלקה וכיבוי שקטים אך זה לא בהכרח מבטיח שהמנגנון יכנס לפעולה לפני שהמערכת ראש תשלח מתח ישיר.

 

או

 

רכישת ממסר הדלקה עם השהייה ולשים אותו על הרימוט של המגבר מוצרים נוסח pac7

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה מקור אות הדלקת המגבר כעת?

 

נסה לנתק אותו ולבדוק אם יש עדין רעש בעת סיבוב סוויץ' והתנעת הרכב (למעשה המגבר לא אמור להידלק כלל).

בהנחה שאין רעש, נסה לחבר כעת (לאחר הסיבוב/התנעה) את מקור האות וראה אם המגבר נדלק כשורה ללא רעשים.

פורסם
מה מקור אות הדלקת המגבר כעת?

 

נסה לנתק אותו ולבדוק אם יש עדין רעש בעת סיבוב סוויץ' והתנעת הרכב (למעשה המגבר לא אמור להידלק כלל).

בהנחה שאין רעש, נסה לחבר כעת (לאחר הסיבוב/התנעה) את מקור האות וראה אם המגבר נדלק כשורה ללא רעשים.

 

ניסינו, לא היה את הרעש.. מה הלאה?

פורסם

על השאלה ששאלתי לא ענית.

 

לא היה רעש בשני השלבים?

נשמע לי שמעגל השהיה הוא הפתרון עבורך. יש כאלו בשפע באיביי ושות' וגם הסברים ברשת איך לבנות מעגל כזה לבד.

פורסם

דוגמא לממסר מתוזמן שכזה - היצרן הינם PAC והדגם הוא TR7

 

כאשר מתוך כל הדברים הרבים שניתן לעשות איתו אתה מחפש את השניים הבאים בעיקר:

 

Turn on pop delay

Delayed amp turn off

 

http://www.autotoys.com/x/product.php?productid=188

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...