Jump to content

Avihu JacoB's

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Avihu JacoB's

  1. ניסינו, לא היה את הרעש.. מה הלאה?
  2. מאיפה אני יכול להשיג מוצר כזה?
  3. אין אפשרות לכבות את המערכת ואין אפשרות להדליק אותה לאחר ההנעה ואם אכן הבעיה היא המקור האות עד כמה זה ניתן לפתרון... ואיזה מקור נוסף יכול לפתור את הבעיה
  4. האמת שלא בחידת הראש היא תואמת מקור iBook של אדי מערכות קניתי מתאם rca מיוחד.. אתה חושב שזו יכולה להיות הבעיה? ואם כן האם יש פתרון מבלי להחליף יחידת ראש
  5. שלום לכולם.. בשבוע שעבר קניתי קומפוננט וסאב מורל שתיהם משודכים למגבר פיוניר חדש גם הוא בכל פעם שאני פותח סוויץ׳ נשמעים שתי ״בומים״ הראשון מגיע מהקומפוננטים וה״בום״ השני מגיע מהקומפוננטים והסאב כבר ניסינו הכל.. החלפנו מגבר, עקפנו את הקרוס אובר, חיזקנו את המינוס.. אני כבר לא יודע לעשות
×
×
  • תוכן חדש...