שלום לכולם..
בשבוע שעבר קניתי קומפוננט וסאב מורל
שתיהם משודכים למגבר פיוניר חדש גם הוא
בכל פעם שאני פותח סוויץ׳ נשמעים שתי ״בומים״ הראשון מגיע מהקומפוננטים וה״בום״ השני מגיע מהקומפוננטים והסאב
כבר ניסינו הכל.. החלפנו מגבר, עקפנו את הקרוס אובר, חיזקנו את המינוס..
אני כבר לא יודע לעשות