Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקחים לומדים קשה + הדגמה חייה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש פה תופעה החוזרת על עצמה. אחד מספר סיפור, מוסר השכל, או כל דבר אחר, פתאום כולם נהיים מלאכים ומטיפים לו מוסר. וואלה, לא בשביל זה הוא מספר לכם על השלולית, אלא שתלמדו לקח שהוא למד.

חברי, אתה צודק בהחלט!

בסך הכל רציתי לספר לכם על מקרה לא נעים שקרה לי בתקווה שהוא לא יקרה גם לכם.

לא רציתי לנהל דיון על משקפיים ועל תרומתם לנהג.

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

פורסם

hyperion ,אל תיפגע מתגובות תנסה ללמוד מהם (גם אם הן תוקפניות)יש כאן בפורום כמה אנשים שיש להם מה לתת להרבה נהגים מבחינת ידע (וגם כמה ילדים בלי רשיון שמדברים כמו שומכר).

גם אם כתבת בכוונה מסוימת וענו לך על כיוון אחר של מחשבה תנסה להחכים .

אני לא ותיק בפורום וכבר למדתי על כמה אנשים פה מה רמתם ,ואחד הפרמטרים לדעתי זה היכולת לקבל ביקורת .

מי שבטוח שהוא נוהג סביר+ שמח לשמוע הערות וללמוד עוד דברים .

כמובן שאין צורך לתקוף אלא להסביר יפה.

יום טוב סע בזהירות

ותחשוב על קנית סירה ......:wink:

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

מצטער, אבל חבל ש-Hyperion לא הלך עד הסוף.

במו ידיו הוא היה יכול לחסוך מאיתנו עוד אלמרע על הכביש ולגרום לי.כ. לבכות עוד

כמה דמעות תנין.

 

 

:wink::-D

בתור ראשל"צי, קרה לי משהו דומה לפני כשלוש שנים עם הטווינגו שהייתה לי.

למזלי התוצאה הייתה ניט של לוחית רישוי שנתלש ממקומו ומפלג רטוב.

אחרי פירוק וייבוש בצומת שליד בית יד לבנים (מי שמכיר), הטווינגו מצאה דרכה הביתה.

 

יאללה, לתבוע את העירייה על אוזלת יד בתחזוקת הביוב שכושל בכל גשם רציני.

 

דניאל

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...