Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין סיטרואן ברלינגו מקסי לבין ניסאן nv200


Kyhs
שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש רכב מסחרי לעבודה שיהיה חזק, אמין ושישמש נטו למשלוחים בלי שכלולים מיותרים. חשבתי או על הברלינגו החדשה

דגם המקסי 1.6 טורבו שאין בו מקומות ישיבה ויש תא מטען גדול כמו שאני צריך בעסק זה נטו פח ומנוע לעבודה בלי חיישנים

ותוספות שאנחנו לא צריכים.

אופציה שניה זה ניסאן nv200 שיש לה גם תא מטען גדול ( מנוע של רנו).

הכי חשוב לי שהרכב יהיה כמה שיותר אמין,

מבחינת הגודל שתיהם אפילו מעבר למה שאני צריך כרגע אבל הגודל יכול להיות טוב בשבילי כי העסק בתהליך גדילה והכמות משלוחים גדלה עם הזמן.

קניתי רכב מסוג פיאט קובו חדש מהחברה לפני 4 חודשים וכבר התחילו לי בעיות חשמל

( הוחלף אלטרנטור) אני רוצה אוטו נטו אמין לעבודה. עד 140,000 גג במחיר.

אשמח לעזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבעלותי כבר שנה ניסאן nv 200 מודל 2012 עם 7 מקומות ישיבה.

110 אלף קילומטרים ללא תקלה אחת ( גם לא אצל בעלים קודמים ), רק טיפולים. בעבודה אני נוהג באופן קבוע על ברלינגו 2013 ( רגילה, לא מקסי ), גם לא היו תקלות.

יש הבדל בין הרכבים - ברלינגו יותר משפחתית, יותר נוחה ופחות קופצנית. היא גם יותר חסכונית. ניסאן מרגישה יותר מסחרית, בידוד רעשי גלגלים פחות טוב. מה שנחמד בניסאן זה ישיבה גבוהה, כמו בג'יפון.

לא חסר כוח בשני הרכבים. צריכת סולר אמיתית של ניסאן 1:14 משולב. של ברלינגו 1:15-1:16. ביטוח חובה של ניסאן זול מאוד ( 1200 שקלים) מקיף 3,700. טיפולים כל 30 אלף קילומטרים, טיימינג כל 150 אלף. אני אישית אוהב יותר את ניסאן, אפילו לא יודע למה. ישיבה גבוהה, יכולת תמרון ( גלגלים 14 אינצ' ), גם השילוב מנוע- גיר אני מעדיף של ניסאן ( עוד מימי קנגו עם אותו המנוע, שהיה לי פעם ). תיגש לסוכנויות של קרסו ולובינסקי ותעשה נסיעת מבחן.

לניסאן יש קצת סיפור עם מבחר הצמיגים - בגלל שהגלגלים קטנים לרכב מסחרי, נדרש קוד עומס גבוה מאוד, וזה מגביל ל 4 דגמי צמיגים ( שעולים אגב לא יקר, 300-400 שקלים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי דווקא עדיף לך סיטרואן C4 פיקאסו, איכות חיים עדיפה בהרבה, אמינות טובה, מרכב גדול (לדעתי אפילו גדול יותר מברלינגו), מנוע חזק ואמין ולדעתי אופציה עדיפה.

ראיתי אחת בלולות, דיזל מהגרסה המאובזרת בת שנה שעשתה 27 אלף ק"מ, יכולה להיות אופציה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כדאי לקרוא את השאלה לפני שמגיבים?

 

בן אדם מבקש וואן סגור למשלוחים.

 

 

בכל מקרה, אני נוסוע על ברלינגו 1.6 דור קודם, אותו מנוע כמו בחדשה, רק שבחדשה באיזור מודל -2011-12 הוא עבר כמה עדכונים לשיפור אמינות.

 

לא היו כמעט תקלות, חוץ מכמה חלקי בלאי אחרי 250.000 ק"מ. קילומטרז' כללי היום 315.000 ק"מ.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמינות שניהם מצויינים (לדעתי עדיפות לברלינגו),

נוחות ברלינגו,

נטו עבודה ניסן

מדוע אתה חושב שעדיפות לברלינגו?

במוסך הקבוע שלי, אשר מתמחה ברכבים צרפתיים וטיפל ותיקן עשרות ברלינגו וגם קנגו ( לניסאן יש מנוע K9K כמו בקנגו/ מגאן/ פלואנס / גרנד סניק דיזל ), חושבים בדיוק ההיפך ובצורה נחרצת.

גם במוסך מורשה היבואן קיבלתי חוות דעת על אמינות של ניסאן nv 200 (רכב ללא בעיות, אחד המוצלחים מבחינת התקלות ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אם זה רלוונטי - בברלינגו מאקסי דגם מסחרי ללא מושבים מאחורה יש 3 מושבים בשורה קידמית. האמצעי קטן וצפוף אבל בכל זאת, מישהו יכול לשבת שם. אם אין בו צורך, אפשר לקפל אותו ולהפוך למשעמת יד/מחזיק כוסות/שולחן קטן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כדאי לקרוא את השאלה לפני שמגיבים?

 

בן אדם מבקש וואן סגור למשלוחים.

 

 

בכל מקרה, אני נוסוע על ברלינגו 1.6 דור קודם, אותו מנוע כמו בחדשה, רק שבחדשה באיזור מודל -2011-12 הוא עבר כמה עדכונים לשיפור אמינות.

 

לא היו כמעט תקלות, חוץ מכמה חלקי בלאי אחרי 250.000 ק"מ. קילומטרז' כללי היום 315.000 ק"מ.

 

במקסי יש 90 כ"ס לעומת 75 בברלינגו דור קודם/הנוחכית עם הפכושים השחורים.

 

אגב מה ההבדל בין מנוע ה-90 כ"ס של המקסי למנוע 92 כ"ס של המולטיספייס?

נראה מוזר שבין שתי תתי דגמים יש הפרש של רק 2 כ"ס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...