Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה כולל התהליך של יבוא אישי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאני יודע זה שיש מס עם מדינות הסכם ומדינות ללא הסכם (לפי מה שהבנתי 116% ו-131%). עד כמה זה בטוח, מה חשוב לדעת, וכמה יכול לעלות כל התהליך?

 

בנוסף, במידה וייבאתי רכב חדש, איפה אני מקבל את האחריות?

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

היי רועי,

המס הוא 114% למדינות עם הסכם.

אני מצרף קישור למסמך של בחור תותח שפירט את כל התהליך שהוא ביצע.

לא הכי מעודכן כנראה מבחינת מחירים אבל יתן לך הסבר על כל התהליך.

 

צרפתי בנוסף מסמך של מיסוי רכב בארץ.

בהצלחה !

 

https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CEAQFjAEahUKEwjv7IyHue_IAhXBQBQKHYnsBgw&url=http%3A%2F%2Fimg2.tapuz.co.il%2Fforums%2F1_125848689.doc&usg=AFQjCNHI9qEgzRdVh_a6rJgFuwndCwi51A&sig2=XJ867P9wzVW_qu8RR-Zhow&bvm=bv.106379543,d.ZWU

מיסוי כלי רכב 1.10.2015.doc

פורסם

מתעלק,

מחפש המלצה על עמילי מכס עם ניסיון רב ביבוא אישי של רכבים, רצוי מאירופה.

אשמח אם אנשים עם ניסיון ישתפו.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם
היי רועי,

המס הוא 114% למדינות עם הסכם.

אני מצרף קישור למסמך של בחור תותח שפירט את כל התהליך שהוא ביצע.

לא הכי מעודכן כנראה מבחינת מחירים אבל יתן לך הסבר על כל התהליך.

 

צרפתי בנוסף מסמך של מיסוי רכב בארץ.

בהצלחה !

 

https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CEAQFjAEahUKEwjv7IyHue_IAhXBQBQKHYnsBgw&url=http%3A%2F%2Fimg2.tapuz.co.il%2Fforums%2F1_125848689.doc&usg=AFQjCNHI9qEgzRdVh_a6rJgFuwndCwi51A&sig2=XJ867P9wzVW_qu8RR-Zhow&bvm=bv.106379543,d.ZWU

 

תודה רבה, אבל המסמך משום מה לא נפתח לי. אולי בגלל שזה וורד ואין לי וורד על המחשב. תוכל להעתיק את זה לתוכנת כתיבה אחרת?

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

×
×
  • תוכן חדש...