Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על רנו פלואנס 1.6 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לאחרונה רכשתי את הרכב (90,000 ק"מ) והשבוע קיבלתי את היסטוריית הטיפולים המלאה, לעזרתכם אודה במס' דברים.

1. לפי מה שאני רואה ההמלצות הן להשתמש בשמן 5W30 אבל בטיפולים כתוב ששמו 10W40 מקס פלוס של פז. האם זה תקין? מה עדיף מבין שניהם? יש לי אפשרות לקנות 5W40, זה יכול גם להתאים? אני גר במקום חם מאוד אם זה משנה במקצת.

2. לא ראיתי שהוחלף נוזל קירור בכל היסטוריית הטיפולים, האם זה הגיוני? במידה ואחליף, האם אפשרי להשאיר 300 מ"ל מהנוזל הישן? ג'ריקן של נוזל מקורי מגיע ב5 ליטר ואני צריך 5.3 ליטר

3. לאורך הטיפולים מופיע שהוחלף מסנן חלקיקים (אזכיר, מדובר במנוע בנזין) האם הכוונה לפילטר אוויר?

4. לא בוצעה החלפת שמן גיר (AL4), כיצד מומלץ לבצע זאת ואיך?

5. מצתים הוחלפו ב-60,000 ק"מ, האם כדאי להחליף שוב? (אין לי מושג אם אלו שמורכבים הם אירידיום או לא)

6. בקובץ הטיפולים שקיבלתי מהיבואן מופיעים החלקים הבאים- פקק ראש מנוע- מה זה? ופילטר אוויר פנימי, הכוונה היא לפילטר מזגן?

7.קניתי נורות חדשות לפנסים, איך מבצעים החלפה ברכב הזה?

8. צריכת הדלק ברכב הזה ידועה כגבוהה, עם זאת, בנסיעה עירונית הצריכה גבוהה עד מאוד- 1 ל6. האם זה תקין? מדובר בנסיעות קצרות של 10-15 ק"מ ביום. מאיפה מתחילים לבדוק את תקינות הנושא?

9. אני רוצה לקנות מתאם ELM327, יש הבדלים בין כל הסוגים שנמכרים מDX ודומיהם?

תודה רבה

פורסם

יכול לענות לך רק על 7 ו 9 מפאת חוסר ידע לצערי :(

6. אני לא בטוח לגבי פילטר אוויר פנימי, אבל יכול להיות שהתכוונו לפילטר אוויר שנמצא מתחת למכסה מנוע שפשוט נותן אוויר קר למנוע. (לא בטוח ב100% אל תסמוך על התשובה הזו רק)

7. יש מלא הדרכות והוראות אפילו ביוטיוב איך להחליף נורה.

 

לדוג'

 

 

אם לא תסדר, תרגיש חופשי לפנות בפרטי ואכין לך סרטון איך אני מחליף אצלי ברכב ופשוט תעשה שלב אחרי שלב

 

 

9. זה משתנה.. אם תרצה שהוא יתחבר לך בבלוטוס, תקנה אחד של בלוטוס, אם תרצה שהוא יתחבר לך בכבל למחשב.. תקנה אחד עם דיסק התקנה + כבל

 

אישית אני מעדיף את הבלוטוס והזמנתי אחד כזה.. הוא יתחבר לי בעתיד לאפליקציית ENGIE שנמצאת רק באנדרואיד.. מקווה שיפעל והכל יהיה טוב :)

 

ערב נעים שיהיה

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
שלום חברים,

לאחרונה רכשתי את הרכב (90,000 ק"מ) והשבוע קיבלתי את היסטוריית הטיפולים המלאה, לעזרתכם אודה במס' דברים.

1. לפי מה שאני רואה ההמלצות הן להשתמש בשמן 5W30 אבל בטיפולים כתוב ששמו 10W40 מקס פלוס של פז. האם זה תקין? מה עדיף מבין שניהם? יש לי אפשרות לקנות 5W40, זה יכול גם להתאים? אני גר במקום חם מאוד אם זה משנה במקצת.

2. לא ראיתי שהוחלף נוזל קירור בכל היסטוריית הטיפולים, האם זה הגיוני? במידה ואחליף, האם אפשרי להשאיר 300 מ"ל מהנוזל הישן? ג'ריקן של נוזל מקורי מגיע ב5 ליטר ואני צריך 5.3 ליטר

3. לאורך הטיפולים מופיע שהוחלף מסנן חלקיקים (אזכיר, מדובר במנוע בנזין) האם הכוונה לפילטר אוויר?

כנראה

 

4. לא בוצעה החלפת שמן גיר (AL4), כיצד מומלץ לבצע זאת ואיך?

רנו לא ממליצים להחליף

 

5. מצתים הוחלפו ב-60,000 ק"מ, האם כדאי להחליף שוב? (אין לי מושג אם אלו שמורכבים הם אירידיום או לא)

לפי תוכנית טיפולים, כל טיפול שני

 

6. בקובץ הטיפולים שקיבלתי מהיבואן מופיעים החלקים הבאים- פקק ראש מנוע- מה זה? ופילטר אוויר פנימי, הכוונה היא לפילטר מזגן?

יש בראש פקקים שרצוי להחליף מדי פעם, אחרת הם מחלידים למוות והנוזל קרור בורח דרכם החוצה

כנראה פילטר מזגן

7.קניתי נורות חדשות לפנסים, איך מבצעים החלפה ברכב הזה?

הרבה יותר פשוט ממה שמקובל ברנו - פותחים מכסה מנוע ומשחררים את הפנס עם 3 ברגים (טורקס) כשהפנס בחוץ מנתקים את הצמה החשמלית ויש לך גישה מעולה לנורה עכשיו.

 

8. צריכת הדלק ברכב הזה ידועה כגבוהה, עם זאת, בנסיעה עירונית הצריכה גבוהה עד מאוד- 1 ל6. האם זה תקין? מדובר בנסיעות קצרות של 10-15 ק"מ ביום. מאיפה מתחילים לבדוק את תקינות הנושא?

בנסיעות ממוזגות קצרות ופקוקות נשמע בגבול הסביר. אם הצריכה לא משתפרת לפחות ל1:12 בנסיעה בינעירונית תמשיך לחפור

 

9. אני רוצה לקנות מתאם ELM327, יש הבדלים בין כל הסוגים שנמכרים מDX ודומיהם?

 

תודה רבה

 

אם לא הוחלף טיימינג זה הזמן!

פורסם

תודה רבה חברים, בנוגע לטיימינג, נעשה ממש לאחרונה.

מקפיץ שוב בתקווה שיוכלו לענות לי על השאלות, ועוד שאלה כללית. נניח וההמלצה למזג האוויר בארץ היא שמן בצמיגות 10W40, אם אני אשים 5W40 זה יכול להיות בעייתי? במזג אוויר קר ההמלצה היא על 5W30

×
×
  • תוכן חדש...