Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמור לתעד את מד הק"מ בטסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול ניגשתי להנאתי לביצוע הטסט השנתי במכון הבדיקה הקבוע שאני פונה אליו פעמיים בשנה (2 רכבים). בעת הרישום במשרד ולאחר ששילמתי 96 שקלים (מורכבים מ 63 ש"ח טסט, 31 ש"ח בדיקת זיהום ו 2 שקלים רישום ק"מ), הפקידה הגישה לי את הטופס וביקשה שארשום את נתון מד הק"מ בטופס. הופתעתי. שאלתי אותה "מי אמור למלא?" אמרה - "או אתה או הבוחן". כמובן שלא הסכמתי למלא בעצמי, ונכנסתי לטסט. הבוחן בעמדה הראשונה ניגש אלי ושאל אותי מה הק"מ ברכב והוא רשם, הוא לא הסתכל בעצמו מה רשום. ולסיכום - טופס הרשיון החדש עצמו לא כולל רישום של הק"מ שהיה בטסט האחרון. לא מוצא חן בעיני כל התהליך. מה אתם אומרים?

פורסם

בדרך כלל בוחן ממלא על סמך מה שאומר הנהג או מסתכל בעצמו על לוח שונים.

 

בכל מקרה לאחר מילוי בוחן מגיש את הטופס לנהג לחתימה.

 

נהג מוודא נכונות הרישום וחותם.

 

 

כך שזה ממש לא משנה מי ממלא את הק"מ פיזית.

 

זה שלא הופיע רישום של שנה שעברה - בעייה אחרת ולא קשורה בכלל.

 

 

פורסם

חייב לומר שמוזר לי מאוד מה שאתם רושמים כאן. מה זאת אומרת, הבוחן חייב לראות בעצמו את הק"מ ועל סמך זה לרשום. מה פתאום שבעל הרכב יגיד לו? אולי בעל הרכב גם יגיד לבוחן שהוא בדק בלמים וצמיגים ותפוחים והכל בסדר ושרק יחתום לו כאן שהרכב תקין??

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
אתמול ניגשתי להנאתי לביצוע הטסט השנתי במכון הבדיקה הקבוע שאני פונה אליו פעמיים בשנה (2 רכבים). בעת הרישום במשרד ולאחר ששילמתי 96 שקלים (מורכבים מ 63 ש"ח טסט, 31 ש"ח בדיקת זיהום ו 2 שקלים רישום ק"מ), הפקידה הגישה לי את הטופס וביקשה שארשום את נתון מד הק"מ בטופס. הופתעתי. שאלתי אותה "מי אמור למלא?" אמרה - "או אתה או הבוחן". כמובן שלא הסכמתי למלא בעצמי, ונכנסתי לטסט. הבוחן בעמדה הראשונה ניגש אלי ושאל אותי מה הק"מ ברכב והוא רשם, הוא לא הסתכל בעצמו מה רשום. ולסיכום - טופס הרשיון החדש עצמו לא כולל רישום של הק"מ שהיה בטסט האחרון. לא מוצא חן בעיני כל התהליך. מה אתם אומרים?

על איזה טופס לא מופיע רישום הנסועה? על רשיון הרכב עצמו או על טופס ה-A4 המצורף?

בדרך כלל בוחן ממלא על סמך מה שאומר הנהג או מסתכל בעצמו על לוח שונים.

 

בכל מקרה לאחר מילוי בוחן מגיש את הטופס לנהג לחתימה.

 

נהג מוודא נכונות הרישום וחותם.

 

 

כך שזה ממש לא משנה מי ממלא את הק"מ פיזית.

 

זה שלא הופיע רישום של שנה שעברה - בעייה אחרת ולא קשורה בכלל.

כך זה אמור להתנהל.

מאוד חבל שנתון הנסועה של השנים שעברו לא מופיע ברישיון.

אפשרויות לאי הופעת רישום הנסועה:

1. רכב חדש.

2. רכב עם אודומטר תקול/פגום.

3. רכבי VAG(מסוגים ושנתונים מסויימים) לאחר סיבוב שני(כמדומני) של האודומטר, אזי מופיע בתצוגה(------).

חייב לומר שמוזר לי מאוד מה שאתם רושמים כאן. מה זאת אומרת, הבוחן חייב לראות בעצמו את הק"מ ועל סמך זה לרשום. מה פתאום שבעל הרכב יגיד לו? אולי בעל הרכב גם יגיד לבוחן שהוא בדק בלמים וצמיגים ותפוחים והכל בסדר ושרק יחתום לו כאן שהרכב תקין??

אל תשווה מחט לתחת :twisted:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

החתימו אותי על הטופס לפני הטסט כאשר הוא ריק. הרכב מודל 2011 עם אודומטר תקין וברור. הנתון לא מופיע ברשיון החדש של הרכב למרות שהופיע בשנה שעברה.

פורסם

אתה אמור לחתום בחלק העליון של הטופס על החלק ההצהרתי שהנך מבקש לבצע את המבחן באותו מכון, לא בקרת במכון אחר עם הרכב ב-30 ימים האחרונים, במידה והרכב יפסל על ליקוי מכני/חשמלי בטיחותי הנך חייב לתקנו במוסך מורשה ולחזור למבחן חוזר עם האישורים המתאימים וכן בחלוף 30 ימים תדרש למבחן מחדש במידה ולא תצלח אותו.

על החלק השני(פסקה שלישית בדף) הנך צריך לחתום רק לאחר רישום הנסועה.

 

הנתון שאמור להופיע ברשיון הרכב הנו של הנסועה משנה שעברה. במידה ואין הוא מופיע בכלל, כנראה נפל פגם ברישום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית, אני מנסה להכנס לראש של סוחר.

נניח והגעתי עם רכב שמונה הק"מ הוא 200 אלף ק"מ. ציינתי בפני הבוחן שהנתון הוא 100 אלף ק"מ וכך נרשם.

יום לאחר הטסט "הורדתי" 100 אלף בק"מ. עד כאן הכל אפשרי?

בשנה הבאה יהיה רשום ברשיון שהק"מ הוא 100 אלף ק"מ?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

×
×
  • תוכן חדש...