Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב דיזל סופר מיני / משפחתי 30-40K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

מכרתי את הרכב (פונטו 2001) , ועכשיו מחפש לעבור לדיזל

בשנה האחרונה יצא לי לגמוע כ- 35,000 ק"מ שנה עמוסה בנסיעות מדרום לצפון.

אני צופה כי בשנה הקרובה הנסוע שלי תיהיה לפחות 30,000 ק"מ

מתחיל ללמוד לתואר ראשון בסמסטר חורף מחוץ לעירי.

 

אשמח אם תוכלו להמליץ לי על רכבים שיהיו :

1. אמינים

2. חסכונים

3. נוח - בכל זאת נוסע המון.

 

לא משנה לי אם ידני או אוטומט , ולכן ארצה לשמוע על שניהם

 

תודה לכולם.

שנה טובה.

גנאדי

פורסם

דיזל בתקציב כזה יהיה בלוי מאוד, לא בטוח שהחיסכון בדלק יכסה על עלויות האחזקה.

אני הצלחתי לחשוב על סקודה פביה דיזל, הגיעה לרוב בדגמי הסטיישן אבל יש גם האצ'בקים עם מנוע 1.9 עם 105 כ"ס, סיור קצר ביד 2 הראה שיש גם סטיישנים כאלה אבל הם נסעו המון.

 

אני הייתי הולך לכיוון של סופר מיני חסכונית אבל כזאת שתהיה נעימה גם לנסיעה מחוץ לעיר. פונטו איוו למשל בגירסת ה-1.4 יכולה להיות אפשרות טובה.

גם יאיריס רובוטית יכולה להתאים אבל היא פחות נוחה ושקטה מהפונטו והגיר הרובוטי שלה גס יותר.

פורסם

יש את lesles שמוכר מגאן ידנית 2007, וישאר לך אפילו עודף לא רע מהתקציב שלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
דיזל בתקציב כזה יהיה בלוי מאוד, לא בטוח שהחיסכון בדלק יכסה על עלויות האחזקה.

אני הצלחתי לחשוב על סקודה פביה דיזל, הגיעה לרוב בדגמי הסטיישן אבל יש גם האצ'בקים עם מנוע 1.9 עם 105 כ"ס, סיור קצר ביד 2 הראה שיש גם סטיישנים כאלה אבל הם נסעו המון.

 

אני הייתי הולך לכיוון של סופר מיני חסכונית אבל כזאת שתהיה נעימה גם לנסיעה מחוץ לעיר. פונטו איוו למשל בגירסת ה-1.4 יכולה להיות אפשרות טובה.

גם יאיריס רובוטית יכולה להתאים אבל היא פחות נוחה ושקטה מהפונטו והגיר הרובוטי שלה גס יותר.

לצערי סקודה לא באה בחשבון עקב עלויות ביטוח כפולות ( 7K+ )

בנוגע לתקציב אם זה המצב יש לי האפשרות למתוח אותו עד 50K במקסימום.

 

מגאן דיזל ידנית עם עדיפות לאחרי המתיחת פנים של 2007.

אבדוק תודה.

יש את lesles שמוכר מגאן ידנית 2007, וישאר לך אפילו עודף לא רע מהתקציב שלך.

 

אחשוב על האפשרות אם כי הק"מ קצת מתריע אותי.

פורסם

אם ככה אז הכיוון הנכון לדעתי הוא סופר מיני ידנית חדישה.

תקבל רכב חדיש, לא בלוי וכזה שלא יפתיע אותך בעלויות אחזקה.

יש חברי פורום שמאוד מרוצים מהריו הידנית ומגיעים לצריכה מכובדת מאוד בנסיעה רגועה.

×
×
  • תוכן חדש...