Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רעיונות לשיפורים לMX3 מאזדה


tefi
שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי MX3 יבוא אישי 1996 עם מנוע 1600 4 ציל' DOCH

ברכב יש כבר : פילטר פתוח , צ'יפ של פרילינג , דוד אחורי , וקלאץ' מחוזק

אני מעונין באינפורמציה לשילוב טורבו (במה זה כרוך?) וכמו כן החלפת מנוע למנוע מ"יבוא"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הינך כבר שוקל לייבא מנוע, אז כבר כדאי לך לייבא מנוע מוגדש במקור.

למאזדה יש מס' מנועים מוגדשים, רק שאין לי מושג לגבי אישורים למיניהם או התאמתם לרכבך.

 

קח את העניין לתשומת ליבך ונסה לברר על כך,

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Tefi I'm sorry to tell you that so far you spent a lot of money and got pretty much nothing for it... the 1.6L is one of the worst motors in the world to try to modify to be naturally aspirated, with a full intake, chiop (which does absolutely nothing on this motor) and a full exhaust you MAYBE got 6-7 more HP, definitely nothing that you need a stronger clutch for... the problem is that you probably listened a little too much to people with hondas or some other car that takes N/A mods well... the 1.6L Mazda isn't so

 

What is does have better than MOST other motors is the ability to take forced induction mods extremely well and that is a BIG plus because you can get a lot of HP that way for not too much money relatively, but an even better platform would be to swap the motor to the 1.8L 4 cylinder motor from the Lantis or Kia Sephia

 

If I'm not mistaken your engine code B6P and it is interchangeable with engine code BP which is similar to the miata / lantis and 1.8L Kia sephia, the BP is a great platform for better torque and higher HP, and since it is basically a stretched 1.6L B6P a lot of things just bolt onto each other

 

This will be a good page for you to start from -

http://www.mx-3.com/swap/, take special note to the link at the bottom to the Mazda 4 cylinder interchangeability guide, this website belongs to a guy named Randy Stocker, he's one of the world's experts to anything that's related to Mazda 4 cyl motors and is considered by many to be one of the Mazda 4 cyl tuning gods, if you email him make sure you're asking VERY nicely for info

 

Coming to think about it, I believe that the Euro model 626 2.0L motor is also a fairly easy swap in your car... best of all though that you'd stop wasting money on normally aspirated mods because they suck on this car

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על האינפורמציה המורחבת , אני מחפש מישהו עם ידע במנועים האלה מהארץ שיכול לעזור לי ,

אני עם רקע טכני כללי על מנועים (למדתי מכונאות מטוסים) אבל העבודה שלי היום גוזלת ממני את רוב היום ואני מחפש משהו שיעשה את העבודה ואני אעזור לו בזמני הפנוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...