Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היעילות הזו מאד בעייתית מבחינת זכויות אזרח. הדרך החוקית במדינה דמוקרטית להטיל עיקול על חשבון בנק ולהוציא צו יציאה מהארץ היא לפנות לבית המשפט והשופט אמור לבחון את הבקשה וסיבותיה ויכול להחליט לאשר או לא. בישראל לאחרונה המדינה הקלה מאד עם רשויות וגופים מסויימים ומאפשרת להם ללא צורך בפנייה למערכת המשפט להרוס חיים לאנשים בקלות ובלחיצת כפתור, לעיתים על לא עוול בכפם.

אלו פעולות חודרניות וברוטליות ויהיו להם השלכות קשות בעתיד.

מישהו זוכר מה זה הפרדת רשויות בדמוקרטיה ומה הסיבות שהיא דרושה ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ביטוח לאומי = מס חיים. כלומר, כדי להיות פטור מתשלום צריך למות.

להסדיר את החוב בהקדם האפשרי. למרות שעיקול חשבון בנק ללא התרעה זה לא דבר שמתרחש בד"כ.

לפני זה הם שולחים המון התרעות על חוב בדואר + לנייד בצירוף פנקסי תשלום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפני 14 שנים הייתי תקופה של חצי שנה בארצות הברית. שחזרתי הבנתי

שהייתי חייב לשלם ביטוח לאומי גם שאני בחו"ל. פניתי אליהם במייל שאני מעוניין

לשלם להם את החוב כי הייתי בחו"ל ולא ידעתי שאני צריך לשלם. חזרו אלי למחרת

בפליאה שאני פונה אליהם מיוזמתי. לכן הם הורידו לי 50% מתשלום החוב

שילמתי, וסגרתי עניין.

 

יש דברים שהם חובה על כל אזרח בכללם ביטוח לאומי. גם אגרת טלוויזיה

למרות שזה מרגיז.

פורסם

בדרך כלל הם שולחים פנקס שנראה כמו פנקס של צ'קים, עבור שנה מראש, ובו תשלומים עבור כל 3 חודשים,

כלומר ינואר-מרץ יש לשלם עד משהו כמו סוף אפריל וכך הלאה.

הסכומים:

לאזרח שלא עובד 167 ש"ח.

לסטודנט שלא עובד 124 ש"ח.

פורסם

סטודנט יכול להיחשב גם מי שלמד במכון מסודר של פסיכומטרי? (קטנוני, אבל אולי תופס).

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

(אגב חובות וצור'ס צריך מאד לכבד ולהעריך את זה שיש מוסד רציני

כזה,מי יודע שנהיה בריאים אבל ביום הדין חלילה בעת צרה,זה המקום

היחיד שעומד לצידך,לצערי אנחנו נתמכים בשנים האחרונות ולפעמים אני

חושב מה בכלל היינו עושים אם לא היה את זה.אגב אני ואשתי עבדנו כל החיים

ואפילו לא ידענו איפה הסניף נמצא)

פורסם
סטודנט יכול להיחשב גם מי שלמד במכון מסודר של פסיכומטרי? (קטנוני, אבל אולי תופס).

 

מהאתר שלהם:

 

"הרישום כתלמיד בביטוח הלאומי נעשה באופן אוטומטי באמצעות העברת המידע מהמוסדות להשכלה גבוהה לביטוח הלאומי.

אם חויבת לשלם דמי ביטוח כמי שאינו עובד ולא כסטודנט, סביר להניח שלא הגיע המידע מהמוסד להשכלה גבוהה.

במקרה זה, עליך להמציא אישור בדבר היותך סטודנט בתקופה שבעבורה חויבת כמי שאינו עובד, לסניף הביטוח הלאומי במקום מגוריך, ותחויב בדמי ביטוח נמוכים יותר.

עם קבלת המידע בביטוח הלאומי על היותך סטודנט, ישלח אליך הביטוח הלאומי בתוך 3 שבועות פנקס מקדמות לתשלום דמי הביטוח. את דמי הביטוח עליך לשלם מדי רבעון."

 

 

http://www.btl.gov.il/Insurance/National%20Insurance/type_list/student/Pages/default.aspx

 

 

 

 

לאזרח שלא עובד:

הבסיס לתשלום דמי ביטוח לאומי הוא 15% מהשכר ממוצע ( 1,389 ש"ח (החל ב- 01.01.2015) ).

שיעור דמי הביטוח הלאומי מהבסיס הוא % 4.61 (החל ב- 01.07.2002) וערכו 64 ש"ח (החל ב- 01.01.2014) .

תשלום מזערי לביטוח בריאות לחודש הוא 103 ש"ח (החל ב- 01.01.2014) .

סך הכל דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות לחודש: 167 ש"ח (החל ב- 01.01.2014) .

לסטודנט לא עובד:

הבסיס לתשלום דמי ביטוח לאומי הוא 5% מהשכר הממוצע - 463 ש"ח (החל ב- 01.01.2015)

שיעור דמי הביטוח הלאומי הוא % 4.61 (החל ב- 01.01.1995) מהבסיס וערכו 21.00 ש"ח (החל ב- 01.01.2014) .

תשלום מזערי לביטוח בריאות לחודש הוא 103.00 ש"ח (החל ב- 01.01.2014) .

סך הכל דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות לחודש: 124 ש"ח (החל ב- 01.01.2014) .

×
×
  • תוכן חדש...